Witam.
Problem pojawił się dzisiaj. Silnik rb25 neo. Przy obrotach powyżej 3k RPM auto odcina moc czy jak to nazwać. Strzela z wydechu i ciągle mryga tcs. Nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobi. Stało się nagle i teraz ciągle tka jest. Strach do domu jechać żeby niczego nie zepsuć?
R34 gtt problem z moc?
Moderator: Moderator
a nie padla Ci czasem przelywka? albo masz wtyczke dobrze wpieta?
jak przeplywka jest odpieta to auta sie dusi i dziewnie chodzi i miedzy 2500 a 3000 rpm ma odcinke
jak przeplywka jest odpieta to auta sie dusi i dziewnie chodzi i miedzy 2500 a 3000 rpm ma odcinke
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- k4ru44
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 26
- Rejestracja: czw 01 gru, 2011 18:04
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Nie dusi go wgl tylko jak daje gaz to przy 3k RPM go dusi i tcs mryga. Jutro będę czyścic przeplywke i zobaczymy czy to coś da. Coś innego jeszcze warto sprawdzić? Dodam tylko ze stało się to nagle tka jakbym odpuścił gaz i coś stuknelo z wydechu i tyle..
Z31
mozesz sprawdzic cewki przy okazji czy wszystkie daja iskre... niekoniecznie w twoim przypadku ale czesto problemem sa cewki... nawet na forach ludzie o tym pisza.. nie zaszkodzi sprawdzic
i sprawdz turbo bo cos nie pasowal mi ten strzal z wydechu
i sprawdz turbo bo cos nie pasowal mi ten strzal z wydechu
Ostatnio zmieniony pt 24 kwie, 2015 21:40 przez Andy, łącznie zmieniany 1 raz.
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
but if I spin and begin to slide, please dear god, protect my ride.
-Amen
- k4ru44
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 26
- Rejestracja: czw 01 gru, 2011 18:04
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Przez przypadek spotkałem kilku nowych znajomych z jdm klubu i z tego co się przejechali to właśnie na cewkę stawiają. Jutro mamy to sprawdzić. Chłopaki mają kilka na stanie wiec jestem pełen nadziei. Turbo normlanie kręci i boost trzyma wiec może poprostu przerwazliwiony jestem. Jutro jak się wyjaśni to napisze co i jak.
Z31
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
problem nie jest rozwiazany, poniewaz w sprawnym silniku/aucie takie rzeczy z swiecami sie nie dzieja !!
Swiece wygladaja na upalone a wiec egt musiało niezle podskoczyc.
Jakie doładowanie ? jakie cisnienei paliwa ? masz wskaznik egt ?
Swiece wygladaja na upalone a wiec egt musiało niezle podskoczyc.
Jakie doładowanie ? jakie cisnienei paliwa ? masz wskaznik egt ?
- k4ru44
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 26
- Rejestracja: czw 01 gru, 2011 18:04
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Jeszcze nie ma wskaźnika. W najbliższym czasie założę zegar afr/egt. Generalnie świece które były w tym aucie wgl nie powinny nigdy w nim wylądować.. Jeżdżę na 0.7 bara. Auto dostaje za mało paliwa z tego co mi wiadomo na te chwile.. Zamówiłem nowy filtr paliwa, jak nie pomoże to pompę zmienię. Generalnie to wszystko trzebaby sprawdzić pokolei bo poprzedni właściciel nic przy tym aucie nie robił..
Z31
jak kupujesz sobie szybkiego Nissana, to pierwszą rzeczą którą musisz zrobić, to wymienić pompę paliwa. Odkładanie tego na później i grzebanie z boostem kończy się w najlepszym wypadku tak jak u Ciebie, ale równie dobrze mogłeś stopić tłok
Zrób dodatkowo zewnętrzne zasilanie pompy paliwa na przekazniku, na forum znajdziesz poradnik jak to zrobićkrisc pisze:jak kupujesz sobie szybkiego Nissana, to pierwszą rzeczą którą musisz zrobić, to wymienić pompę paliwa. Odkładanie tego na później i grzebanie z boostem kończy się w najlepszym wypadku tak jak u Ciebie, ale równie dobrze mogłeś stopić tłok
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Rozbiórka samej góry wam nic nie da, odrazu wyciagajcie silnik i albo rozbierajcie w mak albo szukajcie innego,a jak juz to ogarniecie to koniecznie sprawdzcie cisnienienie pompy paliwa,afr i egt