Witam.
Chciałbym założyć u siebie cewki BOSCH P65 (RB25DET S1 z resistor pack'iem na pokrywie cewek) i mam pytanie czy cewki te są p&p? W sensie wystarczy przeszplajsować kable i wtyczki i będą działać czy trzeba coś motać z resistor pack'iem?? Dodam że później chciałbym zamontować EMU
Cewki BOSCH P65
Moderator: Moderator
Miało by to szanse jeśli miał być S2 nawet stosując odpowiedni rezystor na sygnale, ale z racji budowy i sposobu wyprowadzenia sygnału z twojego ECU ( s1 ) przez igniter, nie podejdzie.
Alternatywą jest zmiana na ecu z s2 + przerobienie wiązki + bosh p65
albo zostawiasz jak jest i kupujesz splitfire
ALBo jak @Silikone napisał, emu i masz w du**ie ignitera i włożysz jakie cewki będziesz chciał
Alternatywą jest zmiana na ecu z s2 + przerobienie wiązki + bosh p65
albo zostawiasz jak jest i kupujesz splitfire
ALBo jak @Silikone napisał, emu i masz w du**ie ignitera i włożysz jakie cewki będziesz chciał
Pytanie było o wywalenie PT i odpał seryjnej cewki z EMU - TAK, można jak najbardziej tak zrobić, mam tak we fiołku
- Tadzik
- Stały gość
- Posty: 207
- Rejestracja: pt 06 mar, 2009 19:59
- Lokalizacja: Koszalin/Wrocław
- Kontakt:
Czyli tak samo w RB? Wywalam PT i Bosha'mi wpinam sie za PT kozystajac z seryjnej wiązki, ktora łączy sie bezpośrednio z EMU. Mozna tak?;)
Ostatnio zmieniony śr 23 gru, 2015 17:49 przez Tadzik, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
albo taka opcja (czerwona) tanio i tez spoko
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-au ... 97512.html
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-vw-au ... 97512.html
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
mam takie pytanko z innej beczki, seryjne cewki w rb25det spec2 jak sobie radzą z mocą w okolicach 350KM
Odwiedź nas!
www.facebook.com/CzopSzopGarage
www.facebook.com/CzopSzopGarage