elo elo!
Tak sobie przeglądałem internecik i natknałem się na coś takiego: http://sportcompactcarweb.com/tech/0309scc_hybrid/
Możę kogoś to zainteresuje - krok po kroku opisane co trzeba zrobić, fajna w sumie opcja
SWAP w S14 seryjnego na RB25DET
Moderator: Moderator
- Coobcio
- Stary Wyjadacz
- Posty: 547
- Rejestracja: śr 17 lis, 2004 19:43
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nissan Primera 2.0 + Home Made Turbo [320KM/420Nm @ 1 bar] http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 88&start=0
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
Almera GTi Dupowóz [145KM/168Nm>>167KM/197Nm]
Najnowsze dziecko 200SX S14'96 [335KM/468Nm @ 1 bar] REANIMACJA
- Maciek VMax
- Coś już wiem
- Posty: 108
- Rejestracja: sob 19 lut, 2005 19:18
- Lokalizacja: Piaseczno okolice
Znalazłem coś podobnego tylko bardziej przyziemnego, mianowicie sr20det w s13.
Mam nadzieję że nie było tego linka jeszcze na forum, jeśli tak to sorry.
http://srownersclub.com/faq/index.asp
Mam nadzieję że nie było tego linka jeszcze na forum, jeśli tak to sorry.
http://srownersclub.com/faq/index.asp
GO FAST.... OR GO HOME.
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
jezeli juz jestesmy w sferze marzen to ja proponuje jeszcze konkretniej - rb26dett : http://www.yonaka.com/whats_new.asp?id=400
zreszta jesli chodzi o swapa na rb25det to rozumiem ze ma on duzy potencjal ale czy na podatnosc na rozbudowe sr20det mozna narzekac? stroker na 2.2l + kupa innych gratow i mocy bedzie az zanadto. 600-700 konne sr20 nie sa az taka rzadkoscia - choc faktem jest ze koszt przebudowy siega niebosklonu a i lag bedzie konkretny...
zreszta jesli chodzi o swapa na rb25det to rozumiem ze ma on duzy potencjal ale czy na podatnosc na rozbudowe sr20det mozna narzekac? stroker na 2.2l + kupa innych gratow i mocy bedzie az zanadto. 600-700 konne sr20 nie sa az taka rzadkoscia - choc faktem jest ze koszt przebudowy siega niebosklonu a i lag bedzie konkretny...
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
- Lukasz
- Stały gość
- Posty: 274
- Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
- Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
- Kontakt:
Tu chodzi o coś innego a mianowicie: 6 cylindrów to nie 4Adams pisze: zreszta jesli chodzi o swapa na rb25det to rozumiem ze ma on duzy potencjal ale czy na podatnosc na rozbudowe sr20det mozna narzekac? stroker na 2.2l + kupa innych gratow i mocy bedzie az zanadto. 600-700 konne sr20 nie sa az taka rzadkoscia - choc faktem jest ze koszt przebudowy siega niebosklonu a i lag bedzie konkretny...
rb25det to chłopaki z warszafki wkładaja do s14 niedługo niestety narazie meja tylko silnik i brakuje im skrzyni, kompa i wiązki ja znalazłem to w GB ale cena zaporowa 8300zł bo niestety herbaciaze wiedza co i do czego słuzy sr20det tez maja w cenie identycznej jak w polsce wiec nie chca dac mi zarobic u nich tez jest wielkie boooom na drift i cenay zarówno s13,14,15 i skaji posżły z deka w góre
No nie da się ukryć silnik już JEST !!! RB25DET kompletujemy teraz inne divajsy żeczywiście cena jest zapowrowa może angole deko spuszczą z tonu !!
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
a jak stoja ceny takich rzeczy w USofA? czy nie byloby przypadkiem taniej z tamtad sciagnac? wiem tylko ze wiekszosc gadzetow zwiazanych z tuningiem japonczykow jest tam sporo tansza.
pzdr!
pzdr!
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
za silnik 800$ 1500$ wysyłka cło + opłaty 1500zł więc okolo 9000zł
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
wszystko zalezy od tego ile jestes sklonny czekac. gro kosztow to wysylka a gdyby zrobic to statkiem sadze ze spadlaby do jakis 300$ (widzialem gdzies ze za konkretnego fmica z orurowaniem bylo 45USD) tylko pewnie ze 2 miechy czekania
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
moim zdaniem RB25 w budzie S14 będzie fajnym przecinakiem, ale tylko do jazdy na wprost. Podejrzewam poteżną podsterowność. Z innej beczki: jeśli RB to tylko RB26 i w budzie R32, albo R34. Pewnie sie naraże pewnej spółce, ale R33 wyglada dla mnie jak kupa i nie ma 4WD
Mam nadzieje, że w końcu ktoś w PL będzie miał prawdziwego Skyline'a, czyli 4WD i z RB26.
Mam nadzieje, że w końcu ktoś w PL będzie miał prawdziwego Skyline'a, czyli 4WD i z RB26.