Pytanie tak jak temacie.
jakie sa bolączki tego silnika, na co zwrocic uwage podczas kupna.
czy samo zmierzenie kompresji wystarczy??
dodam jeszcze ze silnik w samochodzie i jezdzacy, wiec to czy rowno chodzi i nie dymi to podstawa.
ale co sprawdzac poza tym???
RB25DET jak sprawdzić stan silnika?
Moderator: Moderator
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
silnik jak silnik,
poczytaj poradnik kupującego z głównej strony - zasady sprawdzania są te same..
jeśli chcesz sprawdzać specyficzne cechy to musisz dorwać serwisówkę - tam będzie opisane jakie parametry powinny mieć np. czujniki i jak je sprawdzać..
poczytaj poradnik kupującego z głównej strony - zasady sprawdzania są te same..
jeśli chcesz sprawdzać specyficzne cechy to musisz dorwać serwisówkę - tam będzie opisane jakie parametry powinny mieć np. czujniki i jak je sprawdzać..
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- Silicone
- Stały gość
- Posty: 218
- Rejestracja: czw 11 sty, 2007 14:28
- Lokalizacja: Kraków/Hebdów
- Kontakt:
poradnik kupujacego czytalem i nie o to mi chodzi.
chcialbym wiedziec czy sa jakies oznaki uzytkowania ktore widac np. po 100tys. (sr podobno zaczyna sie pocic) a ktore widac np. po 200tys.
ogolnie na co zwrocic uwage przy kupnie
chcialbym wiedziec czy sa jakies oznaki uzytkowania ktore widac np. po 100tys. (sr podobno zaczyna sie pocic) a ktore widac np. po 200tys.
ogolnie na co zwrocic uwage przy kupnie
Montaż i Strojenie DET 3, EMU, VEMS, itp...
Kraków
Kraków
na to na co zwraca sie uwage w kazdym silniku to silnik taki jak i inne czy rowno pracuje czy jest suchy czy nie zalany doktorem czy nic nie wali ogolnie ta sama metoda jak przy kazdym silniku tlokowym bo wankla to sie calkiej inaczej kontroluje