single turbo
Moderator: Moderator
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
jak to sie mowi popiescim i zmiescim hehe
ale naprawde cisno pewnie duzo kombinował zanim zaczął żeby to pomieści
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
najmocniejsze silniki to BST, dlatego zrezygnował z 2 małych suszarek, a przy podłużnicach 2 dużych raczej nie zmieści .
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
TT to szybki spool i stosunkowo mała moc do osiągnięcia,
można dać dwie trochę większe suszarki ale wtedy lag rośnie w szybkim tempie - w końcu jedna suszarka jest napędzana przez 3 cylindry o pojemności 1500 - nie dość że mało to jeszcze problemem są pulsacje spalin.
Jak już żywcem nie ma miejsca na turbinę pod maską to można wstawić zamiast kata albo końcowego tłumika - też będzie hulać, na mniejszej sprawności i większym lagu ale zawsze
można dać dwie trochę większe suszarki ale wtedy lag rośnie w szybkim tempie - w końcu jedna suszarka jest napędzana przez 3 cylindry o pojemności 1500 - nie dość że mało to jeszcze problemem są pulsacje spalin.
Jak już żywcem nie ma miejsca na turbinę pod maską to można wstawić zamiast kata albo końcowego tłumika - też będzie hulać, na mniejszej sprawności i większym lagu ale zawsze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- CiCHY!
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 10
- Rejestracja: śr 14 lip, 2010 21:27
- Lokalizacja: Londyn / Skarżysko Kam.
- Kontakt:
[QUOTE=300zxy;1276843]Alrighty then.... got my Z back today after having my STS turbo set-up fitted :hyper:
For those that aint sure what that is their websites here:
http://www.ststurbo.com/sema_2004
We ended up going for a single turbo setup running at 0.7 boost and the results were very impressive
I have a dyno sheet here but as i aint able to scan it right now you'l have to take my word for the figures.
Before anything was done my NA was dyno'd and peaked at 192.7bhp
The dyno result after the STS conversion came out at a peak of 348.9bhp
Theres still a couple of things to be tweeked here and there such as an AFC to have more control over the fueling....
but once these bits are done we're hoping to see 370+bhp
Drives like a dream and im well chuffed
Heres a couple of dodgy quick pics to show ya..... but Darren has taken more pics of the process stage by stage...
once i get a copy of these i'l post some up if anyones interested
Also had a tailgate skin fitted and blended and my rear wiper removed and smoothed.....
looks loads better imo... just gota finish smoothing my rockguard and get my new wheels on then im all set for JAE :nana2:
Would just like to say a HHUUUUGGGEEEEE thank you to Darren and the guys at D2 for doing such a great job and being such professionals.... top guys
A very happy Rich[/QUOTE]
Fairlady Z32