single turbo

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

Wrzucam kilka fotek kolesia ktory zrobil sobie swap z TT na single turbo :)
Załączniki
single turbo5.jpg
single turbo4.jpg
single turbo3.jpg
single turbo2.jpg
single turbo1.jpg
single turbo.jpg
dark
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: śr 02 lip, 2008 07:29
Lokalizacja: PL

ale tu ciasno
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

jak to sie mowi popiescim i zmiescim hehe :lol:
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: wt 02 cze, 2009 11:53

Pytanie tylko jedno mi się nasuwa : po cholerę to ?
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

ale naprawde cisno pewnie duzo kombinował zanim zaczął żeby to pomieści
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

no właśnie po cholerę to :) twin turbo to twin turbo.... :wink:
Awatar użytkownika
Pajak2444
Postojebca
Postojebca
Posty: 1522
Rejestracja: pn 27 wrz, 2004 22:58
Lokalizacja: Dlugoleka
Kontakt:

najmocniejsze silniki to BST, dlatego zrezygnował z 2 małych suszarek, a przy podłużnicach 2 dużych raczej nie zmieści :(.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
dark
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: śr 02 lip, 2008 07:29
Lokalizacja: PL

srednie wejda i z takim 600 jest osiagalne bez problemu, kwestia czy dol wytrzyma
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

TT to szybki spool i stosunkowo mała moc do osiągnięcia,
można dać dwie trochę większe suszarki ale wtedy lag rośnie w szybkim tempie - w końcu jedna suszarka jest napędzana przez 3 cylindry o pojemności 1500 - nie dość że mało to jeszcze problemem są pulsacje spalin.

Jak już żywcem nie ma miejsca na turbinę pod maską to można wstawić zamiast kata albo końcowego tłumika - też będzie hulać, na mniejszej sprawności i większym lagu ale zawsze ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
CiCHY!
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 10
Rejestracja: śr 14 lip, 2010 21:27
Lokalizacja: Londyn / Skarżysko Kam.
Kontakt:

:)

[QUOTE=300zxy;1276843]Alrighty then.... got my Z back today after having my STS turbo set-up fitted :hyper:

For those that aint sure what that is their websites here:
http://www.ststurbo.com/sema_2004


We ended up going for a single turbo setup running at 0.7 boost and the results were very impressive

I have a dyno sheet here but as i aint able to scan it right now you'l have to take my word for the figures.

Before anything was done my NA was dyno'd and peaked at 192.7bhp

The dyno result after the STS conversion came out at a peak of 348.9bhp :D

Theres still a couple of things to be tweeked here and there such as an AFC to have more control over the fueling....
but once these bits are done we're hoping to see 370+bhp

Drives like a dream and im well chuffed :D


Heres a couple of dodgy quick pics to show ya..... but Darren has taken more pics of the process stage by stage...
once i get a copy of these i'l post some up if anyones interested

Obrazek

Obrazek


Also had a tailgate skin fitted and blended and my rear wiper removed and smoothed.....
looks loads better imo... just gota finish smoothing my rockguard and get my new wheels on then im all set for JAE :nana2:

Obrazek


Would just like to say a HHUUUUGGGEEEEE thank you to Darren and the guys at D2 for doing such a great job and being such professionals.... top guys :bow:


A very happy Rich[/QUOTE]
Fairlady Z32
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”