Pytam tak z ciekawości na zapas ,a jestem laikiem bo nigdy nie robiłem remontu silnika.
Wiec czy można wymienić cały dół po zrzuceniu michy i zrobić to porządnie ? ...dodam ,że mam swój podnośnik .
Gdybym miał to kiedyś robić to już na nowym wale .
Wymiana panewek bez wyci?gania silnika ?
Moderator: Moderator
Dokladnie. Nie wiem jakim trzeba byc hardkorem zeby takie akcje przeprowadzac bez wyciagania silnika O ile wogole sie da.
Ostatnio zmieniony wt 09 sie, 2011 20:06 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Żeby zdjąć miskę musiałbyś sanki zawieszenia odkręcić z dołu. Ale odkręcenie sanek nic nie da bo do nich przykręcony jest silnik. Czyli koło się zamyka Na dodatek i tak trzeba odkręcić silnik od skrzyni aby odkręcić koło zamachowe.
Pozdrawiam
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
W s13 to jest raczej niewykonalne a w 300zx to musi być masakra i drut.
Ostatnio zmieniony wt 09 sie, 2011 21:14 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 1 raz.
Pod silnik podstawia się stojak, a sanki zawieszenie odkrecasz i schodzą trochę na dół i robi się miejsce, przynajmniej w S14 tak się da.
Wyciąganie silnika może i nie jest problematyczne, ale potem wsadzenie, podłączenie wszystkiego to zdecydowanie więcej czasu.
Wyciąganie silnika może i nie jest problematyczne, ale potem wsadzenie, podłączenie wszystkiego to zdecydowanie więcej czasu.
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru