Doczekałem się nowego auta z fajnym silnikiem do czasu.
Po przyjechaniu na plac, odpaleniu auta, pochodził sobie aż się zagrzał i skończyła się benzyna w baku, po dolaniu ok 5l miał humory z odpalaniem, raz odpalał, raz nie.
Silnik to VG30E, auto z 85roku.
Później dolałem ze 20l, z początku był problem z odpaleniem, ale za którymś razem załapał.
Silnik pracuje równo, nie dławi się w każdym zakresie obrotów, ale dzieje się czasami tak, iż gaśnie (tak jakby ktoś go wyłączył, nie dławi się, tylko poprostu wyłącza, nic nie daje dodanie gazu). Czasem wogóle nie idzie go odpalić (obojętnie czy na zimnym czy na ciepłym).
Czasami próbuje zagadać jak zakręci się go na biegu...
Czyżby to CAS (czujnik położenia wału) albo Power Transistor ?
VG30E - czasem odpala, czasem nie
Moderator: Moderator
a moze jak zgasl na resztce paliwa to zaciagnal jakis syf z baku?
zmien filtr paliwa i pod tym katem przejrzyj bak/instalacje.
ps. ciekawy silniczek w twojej kolekcji laurelow
zmien filtr paliwa i pod tym katem przejrzyj bak/instalacje.
ps. ciekawy silniczek w twojej kolekcji laurelow
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Przed napisaniem wczorajszego posta, filtr został wymieniony, auto do wymiany filtra paliwa jakoś chciało odpalić, do tej pory nie odpaliłBUGALUS pisze:filtr paliwa do wymiany !
mozliwa ze wtryski Ci sie zapiekły jak było odrobina wilgoci w baku albo woda to wtryski przy temperaturze mogły sie zapiec ;/
Tyle, że później po wyczerpaniu paliwa w baku, zostało nalane ze 20litrów świeżego i jeździł bez problemowo z czasowym problemem odpalania, w każdym razie dziś i jutro mam czas na diagnozę...
Wczoraj auto odpaliło ponownie, trochę pochodziło, przejechało z 1.5km no i znów zgasło, później ponownie odpaliło i przejechało z 700m i padło, do wieczora nie chciało odpalić, rano przyszedłem - odpaliło, ale długo nie chciałem by chodził i przy 4 próbie odpalenia i zgaszenia nie odpalił.
Iskra czasami była, czasami nie, paliwo jest raczej podawane, bo z wydechu czuć je.
Mati, coś jeszcze byś dodał do opisu ?
Iskra czasami była, czasami nie, paliwo jest raczej podawane, bo z wydechu czuć je.
Mati, coś jeszcze byś dodał do opisu ?
komp nie jest spalony, a przynajmniej nie wygląda na to. kostki wszystkie są całe, kable nie wyglądają na uszkodzone. Za to dziwne było to że multimetrem sprawdzaliśmy przewody zapłonowe i jeden miał przejście a drugi nie a mimo to odpalał ładnie na wszystkich garach. no i cewka na 99% jest sprawna bo miałem wątpliwą przyjemność wejść z nią w romans
From 0 to bitch in 2,5 seconds
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne
Tel: 507838951
Milion części do s13, nadwozia i inne