stuka na zimnym i goracym

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

messiash
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 50
Rejestracja: czw 03 lis, 2011 19:45
Lokalizacja: uk
Kontakt:

ok.dzieki a czy mozesz mi jakies np.zdiecie tego wrzucic??i jak to wymienic??trzeba pasek zciagac??potrzebuje jak najwiecej info na ten temat.dziekowac 8)
nissan 300 zx z32 twin turbo
Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

475usd i masz nowe BDE ktore nie beda stukaly. stare nie sa rozbieralne a jak juz zaczna sie tluc to koniec beda sie tlukly dopoki nie wymienisz ich na inne.
a vtc to to http://www.conceptzperformance.com/Cart ... .11.164.47 tutaj akurat w wersji BDE ;)
messiash
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 50
Rejestracja: czw 03 lis, 2011 19:45
Lokalizacja: uk
Kontakt:

dzieki ,nareszcie cos wiecej.a jeszcze jedno pytanie ,jak dlugo mozna z tym jezdzic??
nissan 300 zx z32 twin turbo
Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

ta to bedzie sie tluklo i tyle, dopoki tego nie wymienisz. raczej innych negatywow nie zaobserwowalem
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

A nei spada cisnienie przez to? Z zasady jak coś tłucze w silniku to spada...
messiash
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 50
Rejestracja: czw 03 lis, 2011 19:45
Lokalizacja: uk
Kontakt:

no trudno mi powiedziec :D jest gdzies w polowie a jak przycisne to nie wiem bo nie patrze :lol:dzieki wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem.szerokosci panowie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony czw 10 lis, 2011 01:18 przez messiash, łącznie zmieniany 1 raz.
nissan 300 zx z32 twin turbo
Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

PiotrekŁDZ pisze:A nei spada cisnienie przez to? Z zasady jak coś tłucze w silniku to spada...
tam akurat sa jakies zmieszne zaworki co sie wyrabiaja i nawet cisnienie oleju nie jest w stanie tego zniwelowac.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”