Strona 2 z 2

: pn 07 lis, 2011 12:58
autor: messiash
ok.dzieki a czy mozesz mi jakies np.zdiecie tego wrzucic??i jak to wymienic??trzeba pasek zciagac??potrzebuje jak najwiecej info na ten temat.dziekowac 8)

: pn 07 lis, 2011 16:40
autor: D0ctor
475usd i masz nowe BDE ktore nie beda stukaly. stare nie sa rozbieralne a jak juz zaczna sie tluc to koniec beda sie tlukly dopoki nie wymienisz ich na inne.
a vtc to to http://www.conceptzperformance.com/Cart ... .11.164.47 tutaj akurat w wersji BDE ;)

: wt 08 lis, 2011 11:16
autor: messiash
dzieki ,nareszcie cos wiecej.a jeszcze jedno pytanie ,jak dlugo mozna z tym jezdzic??

: wt 08 lis, 2011 20:47
autor: D0ctor
ta to bedzie sie tluklo i tyle, dopoki tego nie wymienisz. raczej innych negatywow nie zaobserwowalem

: śr 09 lis, 2011 12:03
autor: PiotrekŁDZ
A nei spada cisnienie przez to? Z zasady jak coś tłucze w silniku to spada...

: czw 10 lis, 2011 01:17
autor: messiash
no trudno mi powiedziec :D jest gdzies w polowie a jak przycisne to nie wiem bo nie patrze :lol:dzieki wszystkim za podpowiedzi i zainteresowanie tematem.szerokosci panowie :mrgreen:

: pt 11 lis, 2011 10:17
autor: D0ctor
PiotrekŁDZ pisze:A nei spada cisnienie przez to? Z zasady jak coś tłucze w silniku to spada...
tam akurat sa jakies zmieszne zaworki co sie wyrabiaja i nawet cisnienie oleju nie jest w stanie tego zniwelowac.