tuning nissan 350z

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

sopot

mam pytanko:
co to jest ten pakiet nismo r-tune???
co sie na niego sklada??gdzie moge o to pytac??
ewentualnie moze wiesz jaki jest koszt?
wielkie DZ :D
Banzai

Pakiet R-tune do 350Z składa się z (wszystkie części to produkty Nismo):
- 2 kolektorów
- wydech
- dolot zimnego powietrza ze stożkiem
- ostrzejsze wałki
- lżejsze koło zamachowe z mocniejszym sprzęgłem
To tyle z dodatków do silnika. Do tego dochodzi zawias Nismo i klocki.

Ten model ma 310KM i tak wyposażone 350Z można kupić w usa na takich samych zasadach jak modele seryjne. Jeśli nie, to wszystkie te dodatki są do kupienia w sklepach w necie (usa, Japonia).
Załączniki
2004-Nissan-Nismo-350Z-R-Tune-S-1600x1200.jpg
2004-Nissan-Nismo-350Z-R-Tune-S-1600x1200.jpg (74.56 KiB) Przejrzano 3607 razy
Kruchy

Banzai pisze:Pakiet R-tune do 350Z składa się z (wszystkie części to produkty Nismo):
- 2 kolektorów
- wydech
- dolot zimnego powietrza ze stożkiem
- ostrzejsze wałki
- lżejsze koło zamachowe z mocniejszym sprzęgłem
To tyle z dodatków do silnika. Do tego dochodzi zawias Nismo i klocki.

Ten model ma 310K
no no...musze przyznac sie do bledu... :oops: o pakiecie nismo nie slyszalem i troche to zmienia co do mojej oceny. Chyba troche pobladzielem w mojej zapalczywosci i ciut zbyt kategorycznie wypowiadalem sie co do tego 350z. teraz to moze sobie nawet sam kupie :wink: A tak na powaznie. Czesci nissmo i GWARANCJA na auto z takimi czesciami calkowicie mnie przekonuje. Niech tylko mi je zloza w serwisie i wezma za to odpowiedzialnosc. No i tu dochodzimy do sedna, czemu sie tak wzbraniam przed tym tuningiem i koledze odradzalem. Widzisz, z tego co zrozumialem, Ty sam robiles przy Hondzie, a to minimalizuje ryzyko przynajmniej na tej plaszczyznie, o ile masz (w znaczeniu ogolnym - jesli sie ma) zaufanie do swojej pracy. Niestety moje zaufanie do serwisow i firm tunerskich w Polsce jest male, albo nie mam go wcale - jest moze kilka firm ktore wzbudzaja moje zaufanie ot i wszystko. Pozostaje jeszcze kwestia kosztow co do tego podnoszenia mocy. Niestety z tego co widze, pakiet nissmo jest tylko do +30 koni...oszalamiajacy wynik to nie jest, no ale jesli jest blogoslawienstwo nismo i kasa nie jakas absurdalnie wysoka, no to jestem za. To jednak 30 koni, schody jak mniemam zaczynaja sie dopiero pozniej...ale dobre i to. Generalnie jednak chyba sie nie myle co do tego, ze tuning N/A jest proporcjonalnie do uzyskanych rezultatow drozszy i trudniejszy?

Reasumujac:
Poniekad mnie przkonales
Przyznaje sie do bledu
Powineinem przeprosc kolege "Sopot", bo chyba tylko polwicznie dobrze mu radzilem, choc w dobrej wierze. Poza tym cos czuje, ze z przewozki nici :wink:
Ciesze sie, ze weszlismy w polemike, bo i ja sie czegos dowiedzalem/nauczylem - przyda mi sie to w zwiazku z moimi dalszymi samochodowymi planami...
No i wyprowadzenie z bledu tez przydatne
Aha, jakos mam wrazenie, ze Cie wkurzylem - no offence.
Dla mnie peace.
pozdrawiam

PS: Niestety nie podnosilem osobiscie mocy w hondzie czy innym aucie, ale chyba nie watpisz, ze doswiadczenie wyrabia sie takze w inny sposob (choc oczywiscie najlepiej osobiscie) Niemniej jednak, nie trzeba samemu byc ukaszonym przez zmije, by wiedziec, ze od tego mozna umrzec.
Tirinti
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: sob 20 mar, 2004 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

W USA sąfirmy, które przejmujągwarancję na silnik w którym instalują kompresor. Więc zyskuje się więcej niżprzy tuningu N/A za podobną cenę i z podobną gwarancją.
A w Polsce to i tak się traci gwarancję jak sięsamochód z USA przywozi.
Banzai

Kruchy no offence, spoko, peace, ciesze sie ze troche rozjasnilem :wink: .
350z_greddy

zabiore glos w watku (troche jak odgrzewane pierogi bo watek stary).

Mysle ze bez wladowanie $20.000 zeby dobrze zrobic kit Greddy Twin Turbo lepiej zostawic Ksiezniczke Z tak jak jest i nie meczyc jej za bardzo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”