Strona 1 z 1

VG30E Vs VG30ET

: pt 11 sty, 2013 19:43
autor: MAKAR
Witam mam okazje kupić 300zx z 87 za 4500 zł z silnikiem wolnossącym :/ I tu mam kilka pytań : róźnice silników VG30E i VG30ET niechciał bym wsadzac VG30DETT poniewaź jest to ciężki silnik a myśle że podobną moc bym wyciągną na hx35 z tym żę poprzedni właściciel zakuł silnik więc nie chciałbym zmieniać jednostki tylko nad nią popracować :D Sory za off ale cena wg mnie nie jest wygórowana a samochód był po kapitalnym remoncie blacharki kilka lat temu :D Więc co o tym myślicie ? Warto ?

: pt 11 sty, 2013 19:49
autor: komargc
czyli masz tego co byl w licytacji allegro i teraz pytanie masz jakis dowod na to ze silnik jest zakuty ? i jak tak to na czaym w sensie czesci jaka uszczelka pod glowica ?
bo to zastanawiajace po jakiego grzyba kuc wolnossaka

: pt 11 sty, 2013 20:12
autor: Binio_
Zwlaszcza ze do tak starych i niepopularnych silnikow chyba nawet nie ma kucizny ;)

: pt 11 sty, 2013 20:17
autor: MAKAR
Więc polecacie wkładać tam VG30DETT cz go uturbiać ?? trzeba zmieniać skrzynie ?? Szczerze wątpiłem w to co napisał poprzedni właściciel ,lecz chciałem zobaczyć wypowiedzi użytkowników :D Widze że jesteście obeznani z tym co stoi na serwisach aukcyjnych więc jak już wiesz o którego chodzi pytanko: Warto kupować te auto za 4500 zł ??? Nie chciał bym wpierdzielić się w jakieś bagno... a poza tym widać że samochód był kombinowany (zderzaki od starszego modelu...)

: pt 11 sty, 2013 20:39
autor: komargc
jak ci sie podoba takie auto to kupuj p&p siadzie raczej vg30et, bo do detta nie byl bym pewny .dac sie da na pewno ale ile trzeba zezbic tego nie wiem

: pt 11 sty, 2013 20:48
autor: MAKAR
na zdgranicznych stronach jak i nawet na yt jest dużo tego typu projektów tylko narzekają na dużą wage silnika więc myśle że ten silnik idealnie wypełnił by przepastną komorę :D A co myśłisz o tym 300zx z allegro ?? Znalezione na jakimś forum


"The VG30DETT is a great engine but too many people pass off the VG30E(T) as being junk in comparison... its sad really. The VG30E(T) is lighter, more compact, cheaper, and still incredibly strong. With the amount of money put into just purchasing most DETT's, you could put that into the VG30E(T) and be making more power to start."

: pt 11 sty, 2013 20:59
autor: komargc
moim zdaniem takie auto jest cos warte tylko jako orginal ,do projektow na swapy mamy 200sx gdzie sie pcha wszystko co jest pod reka ,taki z31 to taki troche klasyk

: pt 11 sty, 2013 21:05
autor: MAKAR
Właśnie powtarza mi to mój ojciec :D Więc może tak zostanie bo i tak bym narazie funduszy brak a po wakacjach miałem plana na 200sx więc nie chciałbym w niego kasy ładować tylko w wolnych chwilach majsterkować :D Więc może go kupie choć nie skończyłem jeszcze beczki w coupe więc poczeka na dworze

: pt 11 sty, 2013 22:52
autor: Fer
Uturbiać wolnossaka będzie trochę trudno, trzeba by pozmieniać głowice, uszczelkę pod głowicę, wtryski trzeba dużo grubsze zapodać, bo seryjnie są 180, w turbo są 280 które do 300km wystarczają...

Lepiej poszukać VG30ET i wsadzić :)