Brak zapłonu Z32 TT

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

ale ja kmasz stuki zawsze jak mowisz to ecu w tryb awaryjby wchodzi wtedy i nie daje calej mocy
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

hehe może źle napisałem.
często mam stuki ale się tym nie przejmowałem bo autko cały czas jest na etapie strojenia.
zresztą wiecie jak to jest sprawdza się błędy tylko coś się dzieje.
zresztą jak miałem stand alone aem to wyłączone było odczytywanie stuków:)
teraz stuki pokazuje bo jak paki na 4 gary to nie dziwne.
Z32 TT
T28RS
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

jondeca pisze:często mam stuki ale się tym nie przejmowałem
hmm to on moze nie odpala na cylindrach bo poprostu potrzebujesz nowego silnika a nie ze kabelki nie łączą? :roll:
Ostatnio zmieniony śr 09 kwie, 2014 15:28 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

Spokojnie w mojej skarbonce w silniku z oryginała zostały obudowy rozrządu, ciężko by silnik rozpadł sie po 300km od ostatniej kapitalki:)
moja fura ma 1 podstawowy problem, ma 24 lata a od wielokrotnego wyjmowania silnika instalka jest w opłakanym stanie, od 2 lat sie zastanawiam jak to jest ze wydałem juz na niego 23000$ a cały czas szkoda mi na instalkę 900$ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Z32 TT
T28RS
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Tylko wiesz, spalanie stukowe zabija silnik BARDZO szybko, a Ty mowisz ze czesto je masz ale to olewasz ;) .
Tez mi sie marzy nowa wiazka, ale aktualnie dlugo mnie stac nie bedzie :/
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

wiem wiem.
może źle wtedy napisałem. zasada jest taka ze jak silnik chodzi cacy o nie sprawdzamy błędów, sprawdzamy jak coś kuleje a wtedy czujnik stuku zawsze wywala, inna sprawa że paliwo mamy jakie mamy i przy 1.1 bara tylko na BP paliwie nie ma stuków.
wiązka piękna sprawa jap pomyśle wszystko nowe coś pięknego :)
Z32 TT
T28RS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”