Strona 2 z 2

: wt 08 kwie, 2014 20:39
autor: rusek300zx
ale ja kmasz stuki zawsze jak mowisz to ecu w tryb awaryjby wchodzi wtedy i nie daje calej mocy

: śr 09 kwie, 2014 10:04
autor: jondeca
hehe może źle napisałem.
często mam stuki ale się tym nie przejmowałem bo autko cały czas jest na etapie strojenia.
zresztą wiecie jak to jest sprawdza się błędy tylko coś się dzieje.
zresztą jak miałem stand alone aem to wyłączone było odczytywanie stuków:)
teraz stuki pokazuje bo jak paki na 4 gary to nie dziwne.

: śr 09 kwie, 2014 15:28
autor: Draxan
jondeca pisze:często mam stuki ale się tym nie przejmowałem
hmm to on moze nie odpala na cylindrach bo poprostu potrzebujesz nowego silnika a nie ze kabelki nie łączą? :roll:

: śr 09 kwie, 2014 17:52
autor: jondeca
Spokojnie w mojej skarbonce w silniku z oryginała zostały obudowy rozrządu, ciężko by silnik rozpadł sie po 300km od ostatniej kapitalki:)
moja fura ma 1 podstawowy problem, ma 24 lata a od wielokrotnego wyjmowania silnika instalka jest w opłakanym stanie, od 2 lat sie zastanawiam jak to jest ze wydałem juz na niego 23000$ a cały czas szkoda mi na instalkę 900$ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: śr 09 kwie, 2014 18:38
autor: Draxan
Tylko wiesz, spalanie stukowe zabija silnik BARDZO szybko, a Ty mowisz ze czesto je masz ale to olewasz ;) .
Tez mi sie marzy nowa wiazka, ale aktualnie dlugo mnie stac nie bedzie :/

: śr 09 kwie, 2014 19:11
autor: jondeca
wiem wiem.
może źle wtedy napisałem. zasada jest taka ze jak silnik chodzi cacy o nie sprawdzamy błędów, sprawdzamy jak coś kuleje a wtedy czujnik stuku zawsze wywala, inna sprawa że paliwo mamy jakie mamy i przy 1.1 bara tylko na BP paliwie nie ma stuków.
wiązka piękna sprawa jap pomyśle wszystko nowe coś pięknego :)