VG30Dett s?aba kompresja-pare pyta?, remont?
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
ja tam musze swoj blok wyslac do polski zrobic bo tutaj to cenowo mnie rozyebali
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Miras, co post to powtarzasz to co zostało już napisane...
Sorrki. Słabo wtopiłem się w temat.
Jeśli chodzi o ceny to w Głogowie do kolesia co oddawałem to
800zł szlify pod 1nadwymiar tłoki (dopasowywał mi)
70zł planowanie
100zł płukanie bloku
Tutaj 6cyl to cena trochę większa, ale nie znacznie
Jeśli chodzi o ceny to w Głogowie do kolesia co oddawałem to
800zł szlify pod 1nadwymiar tłoki (dopasowywał mi)
70zł planowanie
100zł płukanie bloku
Tutaj 6cyl to cena trochę większa, ale nie znacznie
mam takie pytanie małe bo nie wiem jak to rozwiązać..
jak już poskładam silnik to trzeba go dotrzeć ale... ECUMASTER3 jest źle wystrojony i nie chce na tym docierać silnika. myślałem żeby go nie podpinać w nową wiązkę na razie tylko że mam inne wtryski i będzie przelewało.. pojechał bym na hamownię ale nie ma to sensu na niedotartym silniku... a na tym ecu masterze to przepał straszny auto ma... palio jak smok teraz.. na bogato i pewnie przelewa.. jak to rozwiązać? czy pojeździć na tym ecumasterze (około 30L na 100km-tak paliło przed remontem) czy na ori kompie z większymi wtryskami? czy może pogadać z tunerem co i jak z tym zrobić czyli zapłacić za mapę na dotarcie a potem za korektę... ale jak on mapę napisze skoro silnik się dociera i 3k rpm to max co będę go kręcił. można dotrzeć go na tych dużych wtryskach i ori kompie?
jak już poskładam silnik to trzeba go dotrzeć ale... ECUMASTER3 jest źle wystrojony i nie chce na tym docierać silnika. myślałem żeby go nie podpinać w nową wiązkę na razie tylko że mam inne wtryski i będzie przelewało.. pojechał bym na hamownię ale nie ma to sensu na niedotartym silniku... a na tym ecu masterze to przepał straszny auto ma... palio jak smok teraz.. na bogato i pewnie przelewa.. jak to rozwiązać? czy pojeździć na tym ecumasterze (około 30L na 100km-tak paliło przed remontem) czy na ori kompie z większymi wtryskami? czy może pogadać z tunerem co i jak z tym zrobić czyli zapłacić za mapę na dotarcie a potem za korektę... ale jak on mapę napisze skoro silnik się dociera i 3k rpm to max co będę go kręcił. można dotrzeć go na tych dużych wtryskach i ori kompie?
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Ostatnio zmieniony wt 20 maja, 2014 21:31 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
o ile wieksze sa wtryski?? jak niewiele to jest szansa ze kompa to ogarnie. ori kompa z ca ogarnia wtryski 450 zamiast seryjnych 370
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
wtryski miały być 660 ale wymontowałem dzisiaj całą listwę i powyjmowałem wtryski..! ;( załamka to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!! szkoda słów... koszta rosną a ja niedługo do pl jadę przez poznań
więc docieranie odbędzie się na seryjnym kompie, seryjnych parametrach i problemu nie mam ale mam inny... muszę kupić większe wtryski
więc docieranie odbędzie się na seryjnym kompie, seryjnych parametrach i problemu nie mam ale mam inny... muszę kupić większe wtryski
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 12:37 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak się NIE robi, bo w docieraniu nie chodzi o jazdę do pewnych obrotów a obciążanie silnika, wiec co po strojeniu na drodze do tych obrotów? Bez sensu..Draxan pisze:Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Masz 3 wyjścia:
- albo wkładasz wszystko (wtryski, komp) seryjne i jedziesz na seryjnej mapie
- albo wkładasz na docelowo, do odpalenia bierzesz stroiciela, ustawia pod nowe mody korekcje i docierasz sobie spokojnie, później po zmianach oleju i dotarciu kręcicie normalnie i dostrajacie finalnie
- albo jedziesz do stroiciela który ma hamownie, puszczacie auto rano na rolce by się docierało, zmiana oleju, jazda, zmiana oleju i na wieczór strojenie ogniem już.
Masz auto dotarte i wystrojone w jeden dzien a dużo wiecej to nie kosztuje niż koszt paliwa na drodze, ryzyko, ewentualny mandat etc
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 14:02 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
nie no lol to auto to wał stulecia normalnieradeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 15:19 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Wrzuć fotki tych wtryskówDraxan pisze:nie no lol to auto to wał stulecia normalnieradeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
Draxan mi nie jest do śmiechu bo nie mogę z tym nic prawnie zrobić.
4 wtryski są różowe pod czerwoną farbą a 2 czerwone... w tym jeden nie ma tego "cypelka" do rozpylania benzyny... jak te auto jeździło? i dostałem maila z warsztatu
Witam,
podzespoły nie wyglądają za ciekawie:
- żużycie cylindrów 0.06-0.07mm + rysy
- wał jest 0.04mm krzywy, wymiary czopów STD ale dolne miary. Należałoby sprawdzić luzy na panewkach. Musiała tam nastąpić kolizja. Proponowałbym sprawdzić korbowody pod kątem krzywizny.
Głowica
- nie sprawdzaliśmy ich pod kątem szczelności do kanałów wodnych
- lekkie luzy na prowadnicach - może zostać
- krzywe zawory ssące 2szt.
- krzywe zawory wydechowe 10szt.
- hydropopychacze mają wytarte płaszczyzny od krzywek wałków. 10szt. mocno odciśnięte, 14szt. ostatecznie po zapolerowaniu można zostawić
- luźno spasowany rozrząd należałoby sprawdzić luzy czy aby nie za duży luz
4 wtryski są różowe pod czerwoną farbą a 2 czerwone... w tym jeden nie ma tego "cypelka" do rozpylania benzyny... jak te auto jeździło? i dostałem maila z warsztatu
Witam,
podzespoły nie wyglądają za ciekawie:
- żużycie cylindrów 0.06-0.07mm + rysy
- wał jest 0.04mm krzywy, wymiary czopów STD ale dolne miary. Należałoby sprawdzić luzy na panewkach. Musiała tam nastąpić kolizja. Proponowałbym sprawdzić korbowody pod kątem krzywizny.
Głowica
- nie sprawdzaliśmy ich pod kątem szczelności do kanałów wodnych
- lekkie luzy na prowadnicach - może zostać
- krzywe zawory ssące 2szt.
- krzywe zawory wydechowe 10szt.
- hydropopychacze mają wytarte płaszczyzny od krzywek wałków. 10szt. mocno odciśnięte, 14szt. ostatecznie po zapolerowaniu można zostawić
- luźno spasowany rozrząd należałoby sprawdzić luzy czy aby nie za duży luz
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 20:52 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
ale kibel
Prawda jest taka, że często mechaniory, którzy remontują silniki mówią... docieraj 3k km do 3000RPM itd. aby spławić po remoncie klienta... Takie rzeczy to w maluchach się robiło. Teraz na tyle jest rozbudowana technologia i tak dopracowane elementy podczas szlifów, że wystarczy odpalić auto, aby pochodziło z 30min, przejechać około 20km, wymienić olej i następnie po jakichś 500-1000km...
Ja w 3ch silnikach co sobie robiłem nie dawałem rady i po 50km latałem na odcince przy 1/4mili i nic się nie działo więc spokojnie z tym docieraniem
Co do wtryskiwaczy to niezły WAŁ :O...
Ja w 3ch silnikach co sobie robiłem nie dawałem rady i po 50km latałem na odcince przy 1/4mili i nic się nie działo więc spokojnie z tym docieraniem
Co do wtryskiwaczy to niezły WAŁ :O...