VG30Dett s?aba kompresja-pare pyta?, remont?

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

ja tam musze swoj blok wyslac do polski zrobic bo tutaj to cenowo mnie rozyebali :/ :?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Miras, co post to powtarzasz to co zostało już napisane...
M!R@S
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 31 gru, 2013 23:11
Lokalizacja: Polkowice

Sorrki. Słabo wtopiłem się w temat.
Jeśli chodzi o ceny to w Głogowie do kolesia co oddawałem to
800zł szlify pod 1nadwymiar tłoki (dopasowywał mi)
70zł planowanie
100zł płukanie bloku

Tutaj 6cyl to cena trochę większa, ale nie znacznie
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Najlepiej mieć dwa silniki, jeden jeździ, a drugi się robi na tip top w między czasie bez pośpiechu itd. Wtedy szybka wrzuta i jazda, a nie auto uziemione .
radeklwh

mam takie pytanie małe bo nie wiem jak to rozwiązać..
jak już poskładam silnik to trzeba go dotrzeć ale... ECUMASTER3 jest źle wystrojony i nie chce na tym docierać silnika. myślałem żeby go nie podpinać w nową wiązkę na razie tylko że mam inne wtryski i będzie przelewało.. pojechał bym na hamownię ale nie ma to sensu na niedotartym silniku... a na tym ecu masterze to przepał straszny auto ma... palio jak smok teraz.. na bogato i pewnie przelewa.. jak to rozwiązać? czy pojeździć na tym ecumasterze (około 30L na 100km-tak paliło przed remontem) czy na ori kompie z większymi wtryskami? czy może pogadać z tunerem co i jak z tym zrobić czyli zapłacić za mapę na dotarcie a potem za korektę... ale jak on mapę napisze skoro silnik się dociera i 3k rpm to max co będę go kręcił. można dotrzeć go na tych dużych wtryskach i ori kompie?
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze :lol: .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Ostatnio zmieniony wt 20 maja, 2014 21:31 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

o ile wieksze sa wtryski?? jak niewiele to jest szansa ze kompa to ogarnie. ori kompa z ca ogarnia wtryski 450 zamiast seryjnych 370
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
radeklwh

wtryski miały być 660 ale wymontowałem dzisiaj całą listwę i powyjmowałem wtryski..! ;( załamka to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!! szkoda słów... koszta rosną a ja niedługo do pl jadę przez poznań :-x
więc docieranie odbędzie się na seryjnym kompie, seryjnych parametrach i problemu nie mam ale mam inny... muszę kupić większe wtryski
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 12:37 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Draxan pisze:Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze :lol: .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Tak się NIE robi, bo w docieraniu nie chodzi o jazdę do pewnych obrotów a obciążanie silnika, wiec co po strojeniu na drodze do tych obrotów? Bez sensu..


Masz 3 wyjścia:
- albo wkładasz wszystko (wtryski, komp) seryjne i jedziesz na seryjnej mapie
- albo wkładasz na docelowo, do odpalenia bierzesz stroiciela, ustawia pod nowe mody korekcje i docierasz sobie spokojnie, później po zmianach oleju i dotarciu kręcicie normalnie i dostrajacie finalnie
- albo jedziesz do stroiciela który ma hamownie, puszczacie auto rano na rolce by się docierało, zmiana oleju, jazda, zmiana oleju i na wieczór strojenie ogniem już.
Masz auto dotarte i wystrojone w jeden dzien a dużo wiecej to nie kosztuje niż koszt paliwa na drodze, ryzyko, ewentualny mandat etc
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 14:02 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

radeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
nie no lol to auto to wał stulecia normalnie :lol:
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 15:19 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Draxan pisze:
radeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
nie no lol to auto to wał stulecia normalnie :lol:
Wrzuć fotki tych wtrysków
radeklwh

Draxan mi nie jest do śmiechu bo nie mogę z tym nic prawnie zrobić.
4 wtryski są różowe pod czerwoną farbą a 2 czerwone... w tym jeden nie ma tego "cypelka" do rozpylania benzyny... jak te auto jeździło? i dostałem maila z warsztatu
Witam,

podzespoły nie wyglądają za ciekawie:

- żużycie cylindrów 0.06-0.07mm + rysy
- wał jest 0.04mm krzywy, wymiary czopów STD ale dolne miary. Należałoby sprawdzić luzy na panewkach. Musiała tam nastąpić kolizja. Proponowałbym sprawdzić korbowody pod kątem krzywizny.

Głowica
- nie sprawdzaliśmy ich pod kątem szczelności do kanałów wodnych
- lekkie luzy na prowadnicach - może zostać
- krzywe zawory ssące 2szt.
- krzywe zawory wydechowe 10szt.
- hydropopychacze mają wytarte płaszczyzny od krzywek wałków. 10szt. mocno odciśnięte, 14szt. ostatecznie po zapolerowaniu można zostawić
- luźno spasowany rozrząd należałoby sprawdzić luzy czy aby nie za duży luz
Załączniki
IMG_4019.JPG
IMG_4017.JPG
IMG_4016.JPG
IMG_4014.JPG
IMG_4013.JPG
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 20:52 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

no i jeszcze kilka
Załączniki
IMG_4021.JPG
IMG_4020.JPG
i tu brak tego cypelka
i tu brak tego cypelka
Ostatnio zmieniony śr 21 maja, 2014 20:57 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

ale kibel :/
M!R@S
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: wt 31 gru, 2013 23:11
Lokalizacja: Polkowice

Prawda jest taka, że często mechaniory, którzy remontują silniki mówią... docieraj 3k km do 3000RPM itd. aby spławić po remoncie klienta... Takie rzeczy to w maluchach się robiło. Teraz na tyle jest rozbudowana technologia i tak dopracowane elementy podczas szlifów, że wystarczy odpalić auto, aby pochodziło z 30min, przejechać około 20km, wymienić olej i następnie po jakichś 500-1000km...

Ja w 3ch silnikach co sobie robiłem nie dawałem rady i po 50km latałem na odcince przy 1/4mili i nic się nie działo więc spokojnie z tym docieraniem :D

Co do wtryskiwaczy to niezły WAŁ :O...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”