VG30Dett s?aba kompresja-pare pyta?, remont?

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

masakra jakaś, zapłaciłeś grube pieniądze za kupkę złomu... tylko współczuć ... :/
Poszukuję...
radeklwh

No I jeszcze dokładniej o naprawie jak by ktoś kiedyś szukał
1. Głowice można zregenerować ale:
- trzeba zmniejszyć luz na wałkach w głowicach - 650pln/kpl
- regeneracja przylgni z płaszczyznami itp - 600pln/kpl
- nie możemy namierzyć zaworów ssących a 10szt jest do wymiany
- koszt nowych hydropopychaczy - 55pln/szt - a przynajmniej 10szt należy wymienić

2. Blok:
- szlif cylindrów sport z płytą - 800pln
- płaszczyzna bloku 2 strony - 200pln
- regeneracja stop głównych bloku (honowanie) - 300pln
- pasowanie luzów na panewkach kpl. - 250pln
- składanie uk. tłok-korb - 900pln

3. Wał można zostawić w nominale i zrobić luz 0.06 (czyli wartość graniczna) lub przeszlifować całość na I szlif i dobrać takie panewki (sam nie wiem co byłoby lepsze)
- szlif wału - 300pln
- wyważenie uk. tłok-korbowego - 700-800pln
- polerka + mycie wału - 100pln

Ciężko poradzić co w takim wypadku zrobić. Chyba na Pana miejscu poszukałbym całego silnika i na jego bazie budował mocną jednostkę.

Ale wtopa.... Chyba lepiej inny silnik kupic. Juz znalazłem z rozbitka z gwarancja na miesiąc z 86000km przebiegiem...

Tylko stoi juz troche. Sprzedaje go firma która sprzedaje tylko silniki, gwarancja jest ale tyle lat nie odpalane to juz troche ryzyko ze sie narobiłeś jak głupi.. Włożę odpale i gruchnie.. A wtedy wyjmowac jeszcze raz i zawozic i kasa spowrotem...
Ostatnio zmieniony czw 22 maja, 2014 20:40 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Pozostawie to bez komentarza .... nie wiem chłopie jak ty kupujesz auta :shock: .
Jak widzę i słyszę jakie ludzie kupują 3setki to dochodzę do wniosku, że nigdy nie sprzedam swoich za marny grosz :) .
Moja rada kup se silnik bo każdy inny będzie lepszy od tego co masz...idzie znaleźć igiełkę ale trzeba się decydować i nie kupuj taniochy nie wiadomo skąd.
A o tej firmie pewnie piszesz z Krakowa , Japan korea czy jakoś tak ?
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2014 17:33 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

no nie sprzedawaj za grosze..!!! za grosze są na allegro... trupy same..
co do zakupu auta też zostawię to bez komentarza.. tylko usiąść i płakać. tyle.
a firma jest w Holandii, w polsce nie mogłem nic znaleźć... zresztą nie za bardzo ufam polskim firmom sprzedającym silniki.. wiązka do mnie już idzie nowa.. a potem jadę po silnik.. tylko załamię się jak się okaże że ten co kupię to też padło.. tylko że teraz gwarancję mam
Ostatnio zmieniony wt 27 maja, 2014 18:34 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

ciekawi mnie czy dają gwarancje tylko na to, że silnik całkowicie jest padnięty czy dają też gwarancje gdy się okaże, że tam jest komprecha 8 bar zamiast 11-12 i bierze olej itp.
Nie wierze w takie gwarancje .
Sciągnij sobie motor z usa na ebayu są z małymi przebiegami ale to tez loteria.
Ja kupuje tylko jak silnik jest jeszcze w aucie i można wsio sprawdzić .
radeklwh

gwarancja jest na wszystko. na kompresję na wycieki na wszystko.. mam na to dwa tygodnie. Jeżeli coś wyjdzie w tym czasie to pieniądze do mnie. zresztą jest ona na piśmie więc nie boję się, sprawdzałem na holenderskich forach i bez najmniejszego problemu oddają pieniądza za wszelkie usterki które są w silnikach (tylko 2 przypadki znalazłem uszkodzonego silnika) albo dają drugi silnik. pierwsze co zrobię to sprawdzę kompresję i w przeciągu 2 tygodni chcę naklepać dużo kilometrów nie żałując silnika i znów sprawdzenie kompresji. a jak będę jakiś silnik zamawiał za gramanicy to znalazłem na CPZ za 3400dolarów nówkę ;) + parę opcji to cena UP
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

+ transport + cło i podatek = ~ 13 tyś PLN .
Sam kiedyś myślałem nad nówką w razie czego i nie pieprzyć się z remontami(co fabryka to fabryka) ale jeszcze idzie znaleść używkę w bdb kondycji nawet w PL i nie tknięte nigdy . Na szczęście jeszcze mnie to nie czeka bo oba motory żyją dobrze :D .
Ostatnio zmieniony czw 29 maja, 2014 08:36 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
radeklwh

a masz jakiś namiar na godną używkę? bo szukam i szukam i znaleźć nie mogę za bardzo...
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

zadzwon pod nr 504501501 Radek ma na imie ;) jak on nie ma to w Polsce nie znajdziesz
Ostatnio zmieniony czw 29 maja, 2014 13:12 przez rusek300zx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

no dokładnie ... ale trzeba się szybko decydować bo dobre motory szybko schodzą i też za nie małą kasę :)
radeklwh

Witam
Mam takie pytanko, poszukuję złącza które jest przy ecu i wpina sie w nie wiązkę. Bo mam zamiar podłączyć ecumastera pod nową wiązkę ale nie chce ciąć nowej tylko zrobic przedluzke ze starej. Jakie nissana miały jeszcze komputer z takim wejściem?
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To jest bezsensu pomysł bo musisz mieć 2 kostki i milion kabli..
ecumastera wpinasz w raptem kilka (dosłownie kilka) kabli i masz problem z głowy

pozatym czas by moze nowy temat założyć bo za szeroko już się to rozeszło.
najeliej w dziale projektów, opisać ze zdjęciami to co jest teraz i tam na bieżąco dopisywać ;)
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

i jak tam idzie ? cos zlozyles :)
radeklwh

No powoli sie dzieje... Wczoraj przyszła wiązka dopiero i w sobote lece z koksem... Tylko jak zwykle dylematy.. A oto jeden z nich:
Czy da sie włożyć silnik bez ruszanie skrzyni? Tzn podpora wału odkrecona, poduszka skrzyni tez a pod kołnierz podłożone drewienka żeby była pod Skosem w gore żeby silnik jakos włożyć w skrzynie i miska olejowa przeszła bez problemow przez maglownice.. Bo jak wyjmowalem silnik to były z wyjściem problemy bo brakło tak ze 2cm żeby to wyjąc a teraz walka w 2 strone... Zna ktoś odpowiedz na te pytanie?
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

nie wyciagalem silnika ze skrzynia raczej wiecej pieprzenia jest sciagnac skrzynie to doslownie 15min roboty i lzej potem z silnikiem :) ja generalnie silnik wole sam wyciagac bez skrzyni :) mam juz wprawe przez ostatni miesiac wyciagalem i wkladalem dziada 4 razy :lol: jest doslownie lekki problem z maglownica trzeba delikatnie sie pobawic jak sie wsadza silnik :) a gdzie przykrecasz lancuchy do wyciagniecia silnika? bo ma on swoje miejsce
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”