VG30Dett s?aba kompresja-pare pyta?, remont?

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

radeklwh

okłamał mnie ham z poznania... niestety nie... korby ori na 100% ale już nie czyściłem tłoków żeby się przyjrzeć bo czekał mnie szlif po oględzinach ścian cylindrów
silnik będę składał w warunkach warsztatowych (garażowych?).. tzn że wszystko będzie składane u kolegi w jego warsztacie (jest właścicielem) prze ze mnie. Narzędzia mam wszelakie więc nie będzie problemów z tym. Szlif i honowanie robię u chłopaków którzy tym się zajmują na co dzień (250€) a resztę sam składam.
Ostatnio zmieniony pt 09 maja, 2014 11:45 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

sluchaj muisisz wyslac zapytanie czy ten kit jest z panewkami na nominal czy na nadwymiar i musisz wiedziec jak jest u Cb na wale czy jakis szlif byl czy nie
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

tam jest napisane ze rozmiar panewek podac w komentarzu podczas skladania zamowienia, panewki sa w komplecie,
to co tam jest podlinkowane to oznaczenie oryginalnych panewek na pierwszy montaz,
panewki tobie potrzebne beda wynikac z wymiarow jakie wyjda ze szlifu walu,
szlifierz musi okreslic na jaki szlif sie nadaje wal i jaki to bedzie nadwymiar lub ewentualnie czy bedzie to nominal.

tak ja to rozumie.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

radeklwh pisze:okłamał mnie ham z poznania... niestety nie... korby ori na 100% ale już nie czyściłem tłoków żeby się przyjrzeć
i co zostawisz to tak? Nie napiszesz/zadzwonisz do goscia i poinformujesz go ze sprawa idzie na policje chyba ze ma inny pomysl?
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

radeklwh pisze:okłamał mnie ham z poznania...
więc łeb bede miał na karku :lol:
Ja bym tam jechał i mu zrobił niezły kocioł za takie kłamstwa b o w tym przypadku to auto jest warte połowę z tego co dałeś.
Ostatnio zmieniony pt 09 maja, 2014 17:29 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Dlatego mnie to dziwi, nie mam kutych gratow co mialy byc w silniku? Huy z tym, kupie sobie czesci za ponad 2 tysiace dolcow i tyle...
No niby kto bogatemu zabroni ale bez jaj, juz dla samej zasady zeby oszustowi napsuc krwi bym to zglosil gdzie trzeba (bo do prania po gębie przeciez nie wolno namawiac na publicznym forum ;) )
Ostatnio zmieniony pt 09 maja, 2014 19:11 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

Wał mierzyłeś ? nominał czy po 3 szlifach ?
radeklwh

Zostaje opcja nr 2 czyli odwiedzić łba w Poznaniu, bo zawalilem sprawę z umową troche. Zamieniłem sie z nim na auta i doplaciłem 10000pln. Oby te Subaru sie rozleciało!!! Ale sprawy tak nie zostawie.. Tylko pomine policję... Tylko zostaje ogarnąć ten burdel z silnikiem, pare nowych uszczelek i bedzie dobrze. Lepiej inwestować w to auto niż w Subaru które było z USA i miało tam 3 stłuczki w tym szkodę całkowitą... 300 koni to Max co mozna było tam wykrzesać a dalsze modyfikacje wiązały sie z duuuuuuuzym butrzetem rzedu 50.000 płn albo i lepiej... Skrzynia z papieru... Co tu gadać.. Nie bede płakał nad rozlanym mlekiem. Bo nic to nie zmieni... A wał to nominał jest u mnie, zreszto tak nawet pisał... A myślicie ze oddał by wał do szlifu i pisał nominalny? Zreszto jak by musiał go szlifowac to pewnie i tak by tego nie zrobił.. Wał nie porysowany, panewki główne i korbowodowe w zajebistym stanie ale nowe i tak zakładam.... No ale przysięgam ze wyjdę na swoim jeszcze za to ;)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Słabo mi się robi jak czytam ten temat... :roll: :roll:
radeklwh

Panowie.. Zamawial ktoś z conceptzperformance.com? Bo zacząłem szukać opinii i nic.. Moze bym poszukal czegos bardziej wiarygodnego? Zamawiam ktoś cos do bryki z USA i moze polecić jakiś sklep?
Ostatnio zmieniony sob 10 maja, 2014 09:22 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

A jak z resztą wyposażenia ? masz to co napisał ? wtryski, turbiny, walbro itd. ?
Ostatnio zmieniony sob 10 maja, 2014 11:36 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

Tak, te rzeczy siedzą,ecu master tez jest, czyli wszystko to co napisał oprócz ..., załorzę temat z remontu i przebiegu modyfikacji, fotoleracje itd.
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

napisalem Ci ze zamawialem u nich i w ciagu tygodnia mialem graty w domu 8) moja opinia jest ok
radeklwh

Juz zapytanie poszło o części i tylko czekam na odpowiedz, płace i czekam na paczuszkę ;)
Zastanawiam sie nad glowicami czy cos z nimi robić... Proste są, zawory nie klekoczą.. No przez 5 sekund po odpaleniu slychac je ale zaraz spokój. Wyczyścił bym zawory bo troche są zawalone spalonym olejem... Ale tylko troche.. Wiec moze jest jakiś sposób żeby je podczyscic bez wyjmowania ich (na glowicy) najlepiej to ultradzwiekami ale moze zna ktoś jakiś inny sposób zrobienia tego bez wyjmowania ich?.. No i usunąć pozostałości po uszczelce jeszcze papierem wodnym o wysokiej gradacji. A jak umyć blok silnika..? Piaskowanie odpada
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wszystko masz na forum, szukaj i czytaj bo jak narazie widać iż podejście laickie to lekkie określenie na to co tu widać...

Od siebie dodam tylko że chcesz zakuwać silnik, robić remont a szkoda Ci na wyjęcie zaworów, zmianę uszczelniaczy na nowe i dotarcie tego tak jak powinno być ?
No i głowicy nie wystarczy wyczyszczenie a trzeba je splanować tak jak i blok...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”