Strona 7 z 9

: ndz 18 maja, 2014 12:16
autor: Draxan
ja tam musze swoj blok wyslac do polski zrobic bo tutaj to cenowo mnie rozyebali :/ :?

: ndz 18 maja, 2014 14:39
autor: Binio_
Miras, co post to powtarzasz to co zostało już napisane...

: ndz 18 maja, 2014 17:51
autor: M!R@S
Sorrki. Słabo wtopiłem się w temat.
Jeśli chodzi o ceny to w Głogowie do kolesia co oddawałem to
800zł szlify pod 1nadwymiar tłoki (dopasowywał mi)
70zł planowanie
100zł płukanie bloku

Tutaj 6cyl to cena trochę większa, ale nie znacznie

: wt 20 maja, 2014 14:39
autor: SZAFA
Najlepiej mieć dwa silniki, jeden jeździ, a drugi się robi na tip top w między czasie bez pośpiechu itd. Wtedy szybka wrzuta i jazda, a nie auto uziemione .

: wt 20 maja, 2014 19:38
autor: radeklwh
mam takie pytanie małe bo nie wiem jak to rozwiązać..
jak już poskładam silnik to trzeba go dotrzeć ale... ECUMASTER3 jest źle wystrojony i nie chce na tym docierać silnika. myślałem żeby go nie podpinać w nową wiązkę na razie tylko że mam inne wtryski i będzie przelewało.. pojechał bym na hamownię ale nie ma to sensu na niedotartym silniku... a na tym ecu masterze to przepał straszny auto ma... palio jak smok teraz.. na bogato i pewnie przelewa.. jak to rozwiązać? czy pojeździć na tym ecumasterze (około 30L na 100km-tak paliło przed remontem) czy na ori kompie z większymi wtryskami? czy może pogadać z tunerem co i jak z tym zrobić czyli zapłacić za mapę na dotarcie a potem za korektę... ale jak on mapę napisze skoro silnik się dociera i 3k rpm to max co będę go kręcił. można dotrzeć go na tych dużych wtryskach i ori kompie?

: wt 20 maja, 2014 21:30
autor: Draxan
Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze :lol: .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.

: śr 21 maja, 2014 11:10
autor: szaman
o ile wieksze sa wtryski?? jak niewiele to jest szansa ze kompa to ogarnie. ori kompa z ca ogarnia wtryski 450 zamiast seryjnych 370

: śr 21 maja, 2014 12:26
autor: radeklwh
wtryski miały być 660 ale wymontowałem dzisiaj całą listwę i powyjmowałem wtryski..! ;( załamka to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!! szkoda słów... koszta rosną a ja niedługo do pl jadę przez poznań :-x
więc docieranie odbędzie się na seryjnym kompie, seryjnych parametrach i problemu nie mam ale mam inny... muszę kupić większe wtryski

: śr 21 maja, 2014 14:01
autor: Binio_
Draxan pisze:Lol jak on Ci w ogole odpali na oryginalnym kompie to bedzie dobrze :lol: .
Wez stroiciela do auta, jedzcie na jakas autostrade, wystroicie auto w warunkach jakie sa podczas jazdy, powiedzmy do tych 3-4tys obr i juz.
A reszte mapki niech napisze na oko patrzac na te dane co bedzie mial z jazdy do 3-4tys.
Po dotarciu jedz na hamownie tak jak trzeba, strojenie zrob z prawdziwego zdarzenia.
Tak się NIE robi, bo w docieraniu nie chodzi o jazdę do pewnych obrotów a obciążanie silnika, wiec co po strojeniu na drodze do tych obrotów? Bez sensu..


Masz 3 wyjścia:
- albo wkładasz wszystko (wtryski, komp) seryjne i jedziesz na seryjnej mapie
- albo wkładasz na docelowo, do odpalenia bierzesz stroiciela, ustawia pod nowe mody korekcje i docierasz sobie spokojnie, później po zmianach oleju i dotarciu kręcicie normalnie i dostrajacie finalnie
- albo jedziesz do stroiciela który ma hamownie, puszczacie auto rano na rolce by się docierało, zmiana oleju, jazda, zmiana oleju i na wieczór strojenie ogniem już.
Masz auto dotarte i wystrojone w jeden dzien a dużo wiecej to nie kosztuje niż koszt paliwa na drodze, ryzyko, ewentualny mandat etc

: śr 21 maja, 2014 15:19
autor: Draxan
radeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
nie no lol to auto to wał stulecia normalnie :lol:

: śr 21 maja, 2014 17:35
autor: Binio_
Draxan pisze:
radeklwh pisze:to są ori wtryski (różowe) pomalowane farbą..!!!
nie no lol to auto to wał stulecia normalnie :lol:
Wrzuć fotki tych wtrysków

: śr 21 maja, 2014 20:49
autor: radeklwh
Draxan mi nie jest do śmiechu bo nie mogę z tym nic prawnie zrobić.
4 wtryski są różowe pod czerwoną farbą a 2 czerwone... w tym jeden nie ma tego "cypelka" do rozpylania benzyny... jak te auto jeździło? i dostałem maila z warsztatu
Witam,

podzespoły nie wyglądają za ciekawie:

- żużycie cylindrów 0.06-0.07mm + rysy
- wał jest 0.04mm krzywy, wymiary czopów STD ale dolne miary. Należałoby sprawdzić luzy na panewkach. Musiała tam nastąpić kolizja. Proponowałbym sprawdzić korbowody pod kątem krzywizny.

Głowica
- nie sprawdzaliśmy ich pod kątem szczelności do kanałów wodnych
- lekkie luzy na prowadnicach - może zostać
- krzywe zawory ssące 2szt.
- krzywe zawory wydechowe 10szt.
- hydropopychacze mają wytarte płaszczyzny od krzywek wałków. 10szt. mocno odciśnięte, 14szt. ostatecznie po zapolerowaniu można zostawić
- luźno spasowany rozrząd należałoby sprawdzić luzy czy aby nie za duży luz

: śr 21 maja, 2014 20:56
autor: radeklwh
no i jeszcze kilka

: śr 21 maja, 2014 21:02
autor: Binio_
ale kibel :/

: śr 21 maja, 2014 21:07
autor: M!R@S
Prawda jest taka, że często mechaniory, którzy remontują silniki mówią... docieraj 3k km do 3000RPM itd. aby spławić po remoncie klienta... Takie rzeczy to w maluchach się robiło. Teraz na tyle jest rozbudowana technologia i tak dopracowane elementy podczas szlifów, że wystarczy odpalić auto, aby pochodziło z 30min, przejechać około 20km, wymienić olej i następnie po jakichś 500-1000km...

Ja w 3ch silnikach co sobie robiłem nie dawałem rady i po 50km latałem na odcince przy 1/4mili i nic się nie działo więc spokojnie z tym docieraniem :D

Co do wtryskiwaczy to niezły WAŁ :O...