O ile dobrze pamietam jedna jest znacznie latwiej odkrecic od spodu auta niz od gory.
Jesli chodzi o te jaja z gasnieciem to nie takie znow dziwne, bo np. ja w Celice VI GT jak przesadzilem z dolotem zimnego powietrza (powietrze walilo prosto w stozek), to powyzej pewnej predkosci mimo zdjecia nogi z gazu obroty nie spadaly. Poprostu powietrze na sile wtlaczane jest do dolotu i dzieja sie takie jaja.
Nie wiem jak to jest z autami z turbo, moze one dla odmiany gasna .
vg30dett gaśnie podczas jazdy
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Jesli to pytanie do mnie to wszystkie czesci do remontu leza w kartonie, silnik nie byl jeszcze nawet wyjety. Rozbicie auta oraz przeprowadzka z Angli do Walii nie ulatwiaja prac nad autem.
Do tego dzwig do silnika (i w pierony innych rzeczy) ciagle lezy w garazu na starym adresie, musze po niego dopiero pojechac .
Do tego dzwig do silnika (i w pierony innych rzeczy) ciagle lezy w garazu na starym adresie, musze po niego dopiero pojechac .
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
a jak do mnie to po złożeniu silnika i po pierwszym odpaleniu było po 11 barów, może ciut ponad ale to na niedotartym silniku i za 200 km będę mierzył jeszcze raz...
a teraz apropo problemu to:
znalazłem wyciek i to parę i chyba spory, ten film to pokaże
http://youtu.be/kQzLVi4z3l0
wywaliłem MAFa i zatkałem krążkiem z dziurą, odpaliłem auto
po zatkaniu otworu samochód działał..!!!! nie zdusiło go... sh!t, ale zawaliłem sprawę, dzisiaj już zdemontowałem dużo rzeczy i jutro jeszcze trochę poleci i składam, wymontuję SMIC i sprawdzę jeszcze szczelność dla pewności i jeszcze jedna rzecz, po zatkaniu miejsca po MAFie zobaczyłem że powietrze jest zaciąganie przez BLOWOFFa więc zakleiłem go taśmą i ten film pokazuje jak działa samochód po zatkaniu wlotu powietrza... więc chyba wiem gdzie szukać, zreszto zobaczymy jutro/po jutrze i na pewno dam znać co i jak, i jeszcze pytanie na koniec, co to jest?
http://youtu.be/A1-eIZ6u9S8
ten zbiornik
no i jeszcze jedną usterkę znalazłem, dziurawy zbiornik wyrównawczy... coś dużo chyba jeszcze jest do naprawiania
a teraz apropo problemu to:
znalazłem wyciek i to parę i chyba spory, ten film to pokaże
http://youtu.be/kQzLVi4z3l0
wywaliłem MAFa i zatkałem krążkiem z dziurą, odpaliłem auto
po zatkaniu otworu samochód działał..!!!! nie zdusiło go... sh!t, ale zawaliłem sprawę, dzisiaj już zdemontowałem dużo rzeczy i jutro jeszcze trochę poleci i składam, wymontuję SMIC i sprawdzę jeszcze szczelność dla pewności i jeszcze jedna rzecz, po zatkaniu miejsca po MAFie zobaczyłem że powietrze jest zaciąganie przez BLOWOFFa więc zakleiłem go taśmą i ten film pokazuje jak działa samochód po zatkaniu wlotu powietrza... więc chyba wiem gdzie szukać, zreszto zobaczymy jutro/po jutrze i na pewno dam znać co i jak, i jeszcze pytanie na koniec, co to jest?
http://youtu.be/A1-eIZ6u9S8
ten zbiornik
no i jeszcze jedną usterkę znalazłem, dziurawy zbiornik wyrównawczy... coś dużo chyba jeszcze jest do naprawiania
to raczej nie ciągnie ci lewego bo by było widać po wskaźniku doładowania...
niestety w 3setce TT jest sporo do kopania żeby znaleźć usterkę...
niestety w 3setce TT jest sporo do kopania żeby znaleźć usterkę...
Ostatnio zmieniony pt 10 paź, 2014 13:42 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak to? Przeciez po zatkaniu dolotu silnik powinien sie zdusić a nie działać i zawór spustowy bov nie powinien zasysać powietrza przeciez... A po zatkaniu silnik działa tak samo jak przed zatkaniem dolotu.. Cos tu nie gra.. Chyba ze vg30dett moze działać bez powietrza..? Szafa jak to jest?
Czekaj czekaj, nie rozumiem czegoś...
Na filmie silnik pracuje? zatykasz wlot szczelnie a on dalej pracuje i zasysa tak dolot i ciągnie gdzieś?
sprawdzałeś to co pisałem o blowoff?
Na filmie silnik pracuje? zatykasz wlot szczelnie a on dalej pracuje i zasysa tak dolot i ciągnie gdzieś?
sprawdzałeś to co pisałem o blowoff?
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
radeklwh pisze:po zatkaniu miejsca po MAFie zobaczyłem że powietrze jest zaciąganie przez BLOWOFFa więc zakleiłem go taśmą i ten film pokazuje jak działa samochód po zatkaniu wlotu powietrza...
Kurde mysle jak by zatkac moje obydwa doloty zeby zobaczyc czy u mnie zgasnie silnik czy on zaczyna targac az tyle powietrza AIV ze nie jest w stanie zgasnac?
Ostatnio zmieniony sob 11 paź, 2014 01:06 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
siedziałem wczoraj i dłubałem do 23 na dworze przy lampie.. ale jakieś efekty są..
jeden intercooler jest nie szczelny (sprawdzałem pod wodą) ale to tyci-tyci nieszczelność i już ją eliminuję i zamawiam już nowe większe, co prawda ebay'owe ale na to co się szykuję to wystarczą w zupełności
http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-300ZX- ... 35be849511
BOV też przepuszczał i to sporo (juz naprawiony)
jedna rura była trochę zawinięta na opasce (przy zakładaniu)
więcej nie znalazłem... ale mam jeszcze komplet uszczelek do turbin i dzisiaj powymieniam jeżeli będzie dostęp do tego, jeszcze zdemontowałem wczoraj w sumie cały przód łącznie z rurami OEM'owymi od intercoolera/dolotu, chłodnicą itd i mam zamiar to poczyścić i powycinać niepotrzebne rurki co pozostawały po tych gratach co poszły do śmietnika
Draxan.. jak dolot szczelny auto powinno zdusić/zgasnąć przy zatkaniu dolotu bo na samej benzynie bez powietrza to nie da rady jechać. no chyba że vg30dett to super jednostki o kosmicznej technologii i działają pod wodą
Szafa.. jak byś miał problem kiedyś z autem poczytaj i ten link:
http://www.pexcom.com.au/z32cms/e107_pl ... ontent.335
będzie ci łatwiej szukać, sprawdzać, diagnozować, naprawiać i do tego jeszcze link z początku wątku a myślę że auto samo się zrobi
no nic, nie odpocznę dzisiaj po tygodniu walenia w h!@a w robocie, trzeba działaś z autem
..i tak sobie myślę z tą pracą sondy... jakoś to się układa bo na stronie gdzie przepuszczał zawór, dziurawy intercooler sonda miała te marne odczyty, za dużo powietrza z tej strony było.
no i jeszcze taki OFFtopic...
http://youtu.be/A1-eIZ6u9S8 co to do cholery jest? ten zbiornik za zderzakiem.. spokoju mi nie daje a nie mogę za bardzo wzmianki znaleźć na ten temat (ale też dociekliwie nie szukam)
jeden intercooler jest nie szczelny (sprawdzałem pod wodą) ale to tyci-tyci nieszczelność i już ją eliminuję i zamawiam już nowe większe, co prawda ebay'owe ale na to co się szykuję to wystarczą w zupełności
http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-300ZX- ... 35be849511
BOV też przepuszczał i to sporo (juz naprawiony)
jedna rura była trochę zawinięta na opasce (przy zakładaniu)
więcej nie znalazłem... ale mam jeszcze komplet uszczelek do turbin i dzisiaj powymieniam jeżeli będzie dostęp do tego, jeszcze zdemontowałem wczoraj w sumie cały przód łącznie z rurami OEM'owymi od intercoolera/dolotu, chłodnicą itd i mam zamiar to poczyścić i powycinać niepotrzebne rurki co pozostawały po tych gratach co poszły do śmietnika
Draxan.. jak dolot szczelny auto powinno zdusić/zgasnąć przy zatkaniu dolotu bo na samej benzynie bez powietrza to nie da rady jechać. no chyba że vg30dett to super jednostki o kosmicznej technologii i działają pod wodą
Szafa.. jak byś miał problem kiedyś z autem poczytaj i ten link:
http://www.pexcom.com.au/z32cms/e107_pl ... ontent.335
będzie ci łatwiej szukać, sprawdzać, diagnozować, naprawiać i do tego jeszcze link z początku wątku a myślę że auto samo się zrobi
no nic, nie odpocznę dzisiaj po tygodniu walenia w h!@a w robocie, trzeba działaś z autem
..i tak sobie myślę z tą pracą sondy... jakoś to się układa bo na stronie gdzie przepuszczał zawór, dziurawy intercooler sonda miała te marne odczyty, za dużo powietrza z tej strony było.
no i jeszcze taki OFFtopic...
http://youtu.be/A1-eIZ6u9S8 co to do cholery jest? ten zbiornik za zderzakiem.. spokoju mi nie daje a nie mogę za bardzo wzmianki znaleźć na ten temat (ale też dociekliwie nie szukam)
no na filmie widać że pracuje po zatkaniu ale też widać że rury zasysa nie proporcjonalnie... z lewej prawie od razu a z prawej ledwo ledwo co.. ale z obu stron słychać lewe zasysanie .. dzisiaj sprawozdanie będzie po złożeniuBinio_ pisze:Czekaj czekaj, nie rozumiem czegoś...
Na filmie silnik pracuje? zatykasz wlot szczelnie a on dalej pracuje i zasysa tak dolot i ciągnie gdzieś?
sprawdzałeś to co pisałem o blowoff?
Ostatnio zmieniony sob 11 paź, 2014 07:26 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
też myślałem nad tymi ickami tylko się zastanawiam jaka jakość tego bo jak wiadomo to chinol ...
DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5 ,z resztą sprawdzałem z ciekawości odłączając przewód albo jak zapomniałem dokręcić tube balansową.
Coś musiałeś Pan popier...dolić z tym wyrzucaniem EGRów , AIV itd , gdzieś był fajnie opisany schemat ...
A ten zbiornik to masz dodatkowy na płyn do sprysków lamp i szyb, dołożyli to chyba po 92 roku(lift) na europę bo w drugiej zetce to mam... masz pewnie też grzanie foteli i alkantare???
DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5 ,z resztą sprawdzałem z ciekawości odłączając przewód albo jak zapomniałem dokręcić tube balansową.
Coś musiałeś Pan popier...dolić z tym wyrzucaniem EGRów , AIV itd , gdzieś był fajnie opisany schemat ...
A ten zbiornik to masz dodatkowy na płyn do sprysków lamp i szyb, dołożyli to chyba po 92 roku(lift) na europę bo w drugiej zetce to mam... masz pewnie też grzanie foteli i alkantare???
Ostatnio zmieniony sob 11 paź, 2014 10:50 przez SZAFA, łącznie zmieniany 5 razy.
no wiesz chinol-chinolem ale np. mam turbiny chińskie i działają nie kopcą, nic się z nimi nie dzieje.. kolega wrzucił do subaryny chinola i śmiga po dziś dzień już dwa lata TD05 chinol-chinolowi nie równy więc nie nastawiam się sceptycznie, to tylko icek co by mogli tam zje!@ć?..??SZAFA pisze:też myślałem nad tymi ickami tylko się zastanawiam jaka jakość tego bo jak wiadomo to chinol ...
DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5 ,z resztą sprawdzałem z ciekawości odłączając przewód albo jak zapomniałem dokręcić tube balansową.
Coś musiałeś Pan popier...dolić z tym wyrzucaniem EGRów , AIV itd , gdzieś był fajnie opisany schemat ...
A ten zbiornik to masz dodatkowy na płyn do sprysków lamp i szyb, dołożyli to chyba po 92 roku(lift) na europę bo w drugiej zetce to mam... masz pewnie też grzanie foteli i alkantare???
z usówaniem gówna spod maski nie popieprzyłem się, jak juz pisałem :
BOV przepuszczał (w ogóle się nie zamykał)
zawineła się rura przy montowaniu na opasce
SMIC też dziurawiec ale po krzyku...
mniej więcej poskładałem auto z parasolką w ręku ale zaczęło tak napier!@#ać deszczem że lało się po mnie i pod maskę już i uciekłem do domu.. zostało jeszcze przepływkę włożyć i test ale to czaję się teraz jak tygrys na chwilę nieuwagi, aż przestanie padać i atakuję
laptop w rękę i do dzieła, zobaczymy co ECUTALK wypluje teraz
Chińskie ICki są stosowane obecnie w 80% tuningów i się spaują wyśmienicie w stosunku do ich cenySZAFA pisze:też myślałem nad tymi ickami tylko się zastanawiam jaka jakość tego bo jak wiadomo to chinol ...
DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5
'Błędy' w podciśnieniu ujawnią się od nieszczelności między pzepustnicą a komorą spalania a nie przed -dolot
Jeszcze dla ścisłości sie zapytam
Po zatkaniu dolotu to rury powinno zassac i zgasnąć... Zgadza sie?
Po zatkaniu dolotu to rury powinno zassac i zgasnąć... Zgadza sie?
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
straszne głupoty opowiadasz wiesz?SZAFA pisze:DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5
heh kurde masz racje, przeciez AIV jest podpiety do lewej rury dolotu, a nie ma oddzielne zródło tlenu .radeklwh pisze:Draxan.. jak dolot szczelny auto powinno zdusić/zgasnąć przy zatkaniu dolotu bo na samej benzynie bez powietrza to nie da rady jechać.
Ostatnio zmieniony sob 11 paź, 2014 19:36 przez Draxan, łącznie zmieniany 2 razy.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
no i dupa, poległem... nie mam pojęcia co się dzieje z tym autem, mam dosyć tego gówna..!!
http://forums.nicoclub.com/engine-dies- ... 20125.html
znalazłem to i ja nie am tego gó#$a od filtra powietrza o czym oni pod koniec piszą..może faktycznie turbulencje powodują takie problemy? ta OEMowa obudowa ma aż tak być szczelna i odizolowana i zasysać tylko spod błotników? bo już takie teorie są.. brak nadkoli plastikowych też może tak robić bo tam jest zasysane powietrze? co za syf.. jutro test zanim oddam do zakładu i zapłacę worek pieniędzy!!!!!
zderzak zdejmę, wywalę ten zbiornik na spryskiwacze bo nie potrzebny mi jest... zdejmę tą belkę w której są przeciwmgielne, jednym słowem odsłonię filtr powietrza i zobaczę przy jakiej prędkości będzie gasł.. juz innych innych testów nie znam.. no jeszcze spróbuję zobaczyć kompresorem dmuchać i sprawdzać odszyty z MAFa bo gdzieś piszą że przy turbulencjach nie zmieniają się odczyty...
ale jak te turbulencje przez filtr przechodzą?? może ktoś mi powiedzieć jak powinno być z dolotem w stronę prawą jak stoisz przodem do filtra? bo nie mam tam nic.. a w lewą stronę z filtra idzie "rura" pod nadkole, w prawą też ma iść? burdel mam straszny z tym autem.....
z a tą osłoną na filtr powietrza to można zobaczyć na poniższym linku
http://forums.nicoclub.com/engine-dies- ... 20125.html
nie mam tego u siebie.. ale to tak może problem robić..? no i mam jeszcze mały uszczerbek z filtrze przed MAF'em ale zaraz za filtrem i to z przodu... wielkości filtra papierosowego
http://forums.nicoclub.com/engine-dies- ... 20125.html
znalazłem to i ja nie am tego gó#$a od filtra powietrza o czym oni pod koniec piszą..może faktycznie turbulencje powodują takie problemy? ta OEMowa obudowa ma aż tak być szczelna i odizolowana i zasysać tylko spod błotników? bo już takie teorie są.. brak nadkoli plastikowych też może tak robić bo tam jest zasysane powietrze? co za syf.. jutro test zanim oddam do zakładu i zapłacę worek pieniędzy!!!!!
zderzak zdejmę, wywalę ten zbiornik na spryskiwacze bo nie potrzebny mi jest... zdejmę tą belkę w której są przeciwmgielne, jednym słowem odsłonię filtr powietrza i zobaczę przy jakiej prędkości będzie gasł.. juz innych innych testów nie znam.. no jeszcze spróbuję zobaczyć kompresorem dmuchać i sprawdzać odszyty z MAFa bo gdzieś piszą że przy turbulencjach nie zmieniają się odczyty...
ale jak te turbulencje przez filtr przechodzą?? może ktoś mi powiedzieć jak powinno być z dolotem w stronę prawą jak stoisz przodem do filtra? bo nie mam tam nic.. a w lewą stronę z filtra idzie "rura" pod nadkole, w prawą też ma iść? burdel mam straszny z tym autem.....
z a tą osłoną na filtr powietrza to można zobaczyć na poniższym linku
http://forums.nicoclub.com/engine-dies- ... 20125.html
nie mam tego u siebie.. ale to tak może problem robić..? no i mam jeszcze mały uszczerbek z filtrze przed MAF'em ale zaraz za filtrem i to z przodu... wielkości filtra papierosowego
Ostatnio zmieniony ndz 12 paź, 2014 20:43 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.