vg30dett gaśnie podczas jazdy

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bybs
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 878
Rejestracja: śr 26 mar, 2008 21:36
Lokalizacja: Zgierz/Lodz
Kontakt:

wiesz ze jak wywaliles ten jedno kierunkowy zawor z Clutch Boostera to nadaje sie on na smietnik bo go rozsadzilo w srodku? Przeciez on ma dzialac na zasadzie podcisnienia, zasysac powietrze i pomagac Ci nacicnac dzieki temu sprzeglo, a nie dostawac 1 bar cisnienia... W kazdym razie na 90% membrana w nim jest zmasakrowana i masz tam ogromną nieszczelność.

PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

radeklwh pisze: ze skrzynią to według VINu mam MT i chyba ORI był wolnossak heh
a na tabliczce jak masz ??? podaj vin bez końcowych numerów to ci powiem czy to wolnossak był. Ale raczej europe masz na 100% bo spryski na lampy były tylko na euro.
bybs pisze:PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
Nie żartuj bo zabieram się za swapa na manual :) może wystarczy tylko dolną cześć dechy odkręcić no i dukty od klimy .
Ostatnio zmieniony śr 15 paź, 2014 08:09 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

cisnienie z bagnetu masz stad, ze masz pewno odmy pozakladane, wiec pompujac dolot, walisz cisnieniem w dekle glowicy, a tym samym skrzynie korbowa, czyli uciekac ci bedzie bagnetem.

niestety diagnozowanie przez internet slabo wychodzi, draxan na forum ci nie odpisze, bo sie zbytnio uniusl za upomnienie i odpoczywa od forum.

zazwyczaj serwa hamulcowe dzialaja na podcisnienie i maja zaworek zwrotny blokujacy wystepowanie nadcisnienie(doładowania) w serwie i trzymajacy podcisnienie w komorze serwa,
czyli silnik wezykiem od serwa moze zasysac cosik powietrza ale przy wejsciu doladowania zaworek zamyka sie.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
radeklwh

bybs pisze:wiesz ze jak wywaliles ten jedno kierunkowy zawor z Clutch Boostera to nadaje sie on na smietnik bo go rozsadzilo w srodku? Przeciez on ma dzialac na zasadzie podcisnienia, zasysac powietrze i pomagac Ci nacicnac dzieki temu sprzeglo, a nie dostawac 1 bar cisnienia... W kazdym razie na 90% membrana w nim jest zmasakrowana i masz tam ogromną nieszczelność.

PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
nie wywalałem zaworu :) sprzęgło działa ;) tak jak należy, tylko może pobawię się w ustawienie bo mam XTD stage 3 a zalecane jest takie coś przy wymianie

a problem rozwiązany.. tak jak podejrzewałem, przypuszczałem to turbulencje!!! ja piernicze brzmi to tak radykalnie i nieziemsko że aż nie możliwe..!!!! jednak od amerykańców można się czegoś dowiedzieć..!!!! oni chyba przerobili wszystkie problemy w 300zx bo u nich te auta jeżdżą a u nas to na drodze ewenement..
;) chyba JACK DANIELS'a muszę sobie kupić :D tylko muszę gdzieś podmienić przepływkę jeszcze bo drażni mnie ta wiedza o woltażu .. pozdro wszystkim!!
Ostatnio zmieniony czw 16 paź, 2014 15:37 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

no to gratule stary.... też jestem w szoku :)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

radeklwh pisze: a problem rozwiązany.. tak jak podejrzewałem, przypuszczałem to turbulencje!!!

chyba JACK DANIELS'a muszę sobie kupić :D
Chyba nie ;)
Draxan pisze:a gdzie masz filtr od dolotu powietrza? Nie czasem z przodu zderzaka ze wali w niego cale powietrze?
Pierwsza odpowiedź i sugestia w temacie
I raczej nie turbulencja a wpychanie za dużej ilości powietrza
radeklwh

jak zwał, tak zwał :D lece po JACK'a do sklepu i zaczynam weekend z uśmiechem pierwszy raz od paru miesięcy!!!
teraz tylko znaleźć wtryski :lol: (ale coś trudno będzie), zamówić regulator ciśnienia, intercoolery, kupić EMU, wystroić i jazda
"destroying the world in your z32" ;)
jak skończę pracę nad autem to opiszę z fotkami w dziale projektów.. obym nie musiał do tego działu zaglądać chyba że "nieść pomoc" a nie jej szukać
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

heh a u mnie leżą 3 Danielsy-prezenty, pełne bo nie lubie tego !!! :lol:
radeklwh

panowie szybkie jeszcze jedno pytanko, kupiłem sondę aftermarketową ale bez wtyczki i jak ją teraz podłączyć ze starą wtyczką..? dwa białe i jeden czarny przewód...
Ostatnio zmieniony pn 20 paź, 2014 18:57 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

musisz rozpinowac i uzyc starych pinow - BEZ LUTOWANIA
radeklwh

no tak, zgadza się ale który gdzie ? oto jest pytanie ;) w tej nowej sondzie jest gotowiec żeby zacisnąć obciętą starą wtyczkę.. w sondzie oem jest czerwony biały i czarny a tu :
czarny
biały
pseudo szary... lekki taki prawie bialy ale inny (chyba)

i znalazłem chyba info, czarny do czarnego a białe do białego i czerwonego... bez różnicy gdzie który pójdzie bo to jest uziemienie i zasilanie i polaryzacja nie ma znaczenia... zgadza się? potwierdzi ktoś to?
Ostatnio zmieniony pn 20 paź, 2014 20:21 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”