wiesz ze jak wywaliles ten jedno kierunkowy zawor z Clutch Boostera to nadaje sie on na smietnik bo go rozsadzilo w srodku? Przeciez on ma dzialac na zasadzie podcisnienia, zasysac powietrze i pomagac Ci nacicnac dzieki temu sprzeglo, a nie dostawac 1 bar cisnienia... W kazdym razie na 90% membrana w nim jest zmasakrowana i masz tam ogromną nieszczelność.
PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
vg30dett gaśnie podczas jazdy
Moderator: Moderator
a na tabliczce jak masz ??? podaj vin bez końcowych numerów to ci powiem czy to wolnossak był. Ale raczej europe masz na 100% bo spryski na lampy były tylko na euro.radeklwh pisze: ze skrzynią to według VINu mam MT i chyba ORI był wolnossak heh
Nie żartuj bo zabieram się za swapa na manual może wystarczy tylko dolną cześć dechy odkręcić no i dukty od klimy .bybs pisze:PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
Ostatnio zmieniony śr 15 paź, 2014 08:09 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
cisnienie z bagnetu masz stad, ze masz pewno odmy pozakladane, wiec pompujac dolot, walisz cisnieniem w dekle glowicy, a tym samym skrzynie korbowa, czyli uciekac ci bedzie bagnetem.
niestety diagnozowanie przez internet slabo wychodzi, draxan na forum ci nie odpisze, bo sie zbytnio uniusl za upomnienie i odpoczywa od forum.
zazwyczaj serwa hamulcowe dzialaja na podcisnienie i maja zaworek zwrotny blokujacy wystepowanie nadcisnienie(doładowania) w serwie i trzymajacy podcisnienie w komorze serwa,
czyli silnik wezykiem od serwa moze zasysac cosik powietrza ale przy wejsciu doladowania zaworek zamyka sie.
niestety diagnozowanie przez internet slabo wychodzi, draxan na forum ci nie odpisze, bo sie zbytnio uniusl za upomnienie i odpoczywa od forum.
zazwyczaj serwa hamulcowe dzialaja na podcisnienie i maja zaworek zwrotny blokujacy wystepowanie nadcisnienie(doładowania) w serwie i trzymajacy podcisnienie w komorze serwa,
czyli silnik wezykiem od serwa moze zasysac cosik powietrza ale przy wejsciu doladowania zaworek zamyka sie.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
nie wywalałem zaworu sprzęgło działa tak jak należy, tylko może pobawię się w ustawienie bo mam XTD stage 3 a zalecane jest takie coś przy wymianiebybs pisze:wiesz ze jak wywaliles ten jedno kierunkowy zawor z Clutch Boostera to nadaje sie on na smietnik bo go rozsadzilo w srodku? Przeciez on ma dzialac na zasadzie podcisnienia, zasysac powietrze i pomagac Ci nacicnac dzieki temu sprzeglo, a nie dostawac 1 bar cisnienia... W kazdym razie na 90% membrana w nim jest zmasakrowana i masz tam ogromną nieszczelność.
PS. wymiana Clutch Boostera to istna mordęga i nie wyobrazam sobie tego bez wywalania całej deski.
a problem rozwiązany.. tak jak podejrzewałem, przypuszczałem to turbulencje!!! ja piernicze brzmi to tak radykalnie i nieziemsko że aż nie możliwe..!!!! jednak od amerykańców można się czegoś dowiedzieć..!!!! oni chyba przerobili wszystkie problemy w 300zx bo u nich te auta jeżdżą a u nas to na drodze ewenement..
chyba JACK DANIELS'a muszę sobie kupić tylko muszę gdzieś podmienić przepływkę jeszcze bo drażni mnie ta wiedza o woltażu .. pozdro wszystkim!!
Ostatnio zmieniony czw 16 paź, 2014 15:37 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
Chyba nieradeklwh pisze: a problem rozwiązany.. tak jak podejrzewałem, przypuszczałem to turbulencje!!!
chyba JACK DANIELS'a muszę sobie kupić
Pierwsza odpowiedź i sugestia w temacieDraxan pisze:a gdzie masz filtr od dolotu powietrza? Nie czasem z przodu zderzaka ze wali w niego cale powietrze?
I raczej nie turbulencja a wpychanie za dużej ilości powietrza
jak zwał, tak zwał lece po JACK'a do sklepu i zaczynam weekend z uśmiechem pierwszy raz od paru miesięcy!!!
teraz tylko znaleźć wtryski (ale coś trudno będzie), zamówić regulator ciśnienia, intercoolery, kupić EMU, wystroić i jazda
"destroying the world in your z32"
jak skończę pracę nad autem to opiszę z fotkami w dziale projektów.. obym nie musiał do tego działu zaglądać chyba że "nieść pomoc" a nie jej szukać
teraz tylko znaleźć wtryski (ale coś trudno będzie), zamówić regulator ciśnienia, intercoolery, kupić EMU, wystroić i jazda
"destroying the world in your z32"
jak skończę pracę nad autem to opiszę z fotkami w dziale projektów.. obym nie musiał do tego działu zaglądać chyba że "nieść pomoc" a nie jej szukać
panowie szybkie jeszcze jedno pytanko, kupiłem sondę aftermarketową ale bez wtyczki i jak ją teraz podłączyć ze starą wtyczką..? dwa białe i jeden czarny przewód...
Ostatnio zmieniony pn 20 paź, 2014 18:57 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
musisz rozpinowac i uzyc starych pinow - BEZ LUTOWANIA
no tak, zgadza się ale który gdzie ? oto jest pytanie w tej nowej sondzie jest gotowiec żeby zacisnąć obciętą starą wtyczkę.. w sondzie oem jest czerwony biały i czarny a tu :
czarny
biały
pseudo szary... lekki taki prawie bialy ale inny (chyba)
i znalazłem chyba info, czarny do czarnego a białe do białego i czerwonego... bez różnicy gdzie który pójdzie bo to jest uziemienie i zasilanie i polaryzacja nie ma znaczenia... zgadza się? potwierdzi ktoś to?
czarny
biały
pseudo szary... lekki taki prawie bialy ale inny (chyba)
i znalazłem chyba info, czarny do czarnego a białe do białego i czerwonego... bez różnicy gdzie który pójdzie bo to jest uziemienie i zasilanie i polaryzacja nie ma znaczenia... zgadza się? potwierdzi ktoś to?
Ostatnio zmieniony pn 20 paź, 2014 20:21 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.