vg30dett gaśnie podczas jazdy

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Draxan pisze:
SZAFA pisze:DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5
straszne głupoty opowiadasz wiesz? ;) ;)
Nie do końca, dobrze napisał ale tyczy się to ciut innej przyczyny.





Co tym razem? co rozkminiłeś dalej ?
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Obrazek

oryginalny wskaznik doladowania jest podpiety do balance bara (ta zielona rura na silniku) po lewej stronie, nie ma bata zeby byl w stanie pokazac nieszczelnosc w dolocie, bo cisnienie w silniku bedzie jakie bedzie, nawet jak by odpiac calkiem cały dolot i zostawic tylko przepustnice
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

dolot nie kończy się na przepustnicy, przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem wcześniej ;)


co do nawiewu na filtr i turbulencji, nie sądze, szukaj przyczyny dalej.
zrobiłeś test z całkiem WYMONTOWANYMI blowoffami ?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

dolot nie kończy się na przepustnicy, przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem wcześniej ;)

dokładnie. Równie dobrze możesz mieć dziure w uszczelce na kolektorze ssącym i też będzie po ptakach...
Poszukuję...
radeklwh

już piszę jakie testy robiłem:
-odłączałem AAC i ustawiałem obroty na 1000rpm (czy ustawię wolne obroty na 500 czy 700 po podłączeniu zawsze pracuje auto na jałowym na 900rpm)
-odłączałem sondy
-odłączałem przepływkę i sprawdzałem ją (tylko tu znalazłem anomalię bo serwisówka mówi że na włączonym zapłonie ma być 0,8V a ja mam 0,4V lecz na pracującym silniku mam 1,3V czyli w granicy jakiej ma pracować na wolnych)
-odłączałem czujnik prędkościomierza
-naprawiłem nieszczelności, sprawdzałem podciśnienia, opaski podokręcałem itd
-wymieniłem świece na dedykowane ngk a wcześniej bosch
-zdjąłem kolektor dolotowy i założyłem jeszcze raz przesmarowywując uszczelkę sylikonem
-połamałem airregulator i zaślepiłem go :(
-sprawdziłem cewki (szukałem misfire)
-zakleiłem BOVy taśmą (drutem pachnie ale nie znalazłem nic żeby je zaślepić)
-sprawdziłem odmy i te zaworki
-sprawdziłem rezystancję wtrysków
-jedna sonda lambda jest walnięta bo przełożyłem z lewej do prawej ale już zamówiłem jakąś już na test nie oem (nie chciałem wydawać kasy bo kupuję nie długo EMU ecumastera i chcę sondy wywalić a w ich miejsca montuję szerokopasmówki LM-2)

te wszystkie testy oblały... nic się nie zmieniło...

jedyne co mi nie daje spokoju to przepływka i woltarz na włączonym zapłonie
i ten AAC który po podłączeniu zawsze wskakuje na 900rpm nie zależnie jakie obroty ustawię na śrubce a powinno tylko 100-150rpm podskoczyć
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 05:58 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

jedynie co ci pozostaje to podmienić przepływkę od kogoś kto też ma 3setke i mu dobrze jeździ.
Draxan pisze:
SZAFA pisze:DZiwne z tym podciśnieniem bo z tego co wiem jak masz nieszczelność i lewe powietrze to będzie to widać na tym wskaźniku i będzie nie na -7, a np. na -5
straszne głupoty opowiadasz wiesz? ;) ;)

....być może :lol:
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 08:59 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Więcej zdalnie Ci nie pomożemy już chyba, pozostaje Ci podmienić sondę (choć dziwne że nie pomogło odłączenie obu z kostek..), do testów przepływkę, oraz rozważ opcję podmiany krokówki (w CA były podobne objawy że wracało i zazwyczaj też powodowało to wariacje z obrotami własnie)
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

przyjedź na śląsk to ci moge pożyczyć przepływki i se sprawdzisz, a tych iacv i aac też mam 2 szt. :)
co do sond to nie miały jakiegoś znaczenia na obroty, kiedyś w jednym miałem całkowicie padniętą i auto jeździło, obroty były OK tylko spalanie chyba było ciut większe ale to było wolnossak USA .

Tak z ciekawości jakie masz ciśnienie oleju teraz, a przed remontem???
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 11:39 przez SZAFA, łącznie zmieniany 3 razy.
radeklwh

Cisnienie mam na wolnych 2,5 a przy 5000rpm 7 a potem licznik sie kończy :D gadałem dzisiaj z jakimś specem przez telefon i on ma tez rzeczy na podmianki, przepływie nawet moze ecu cos nie tak :( ??? Ale wspominał mi o czujniku w skrzyni biegów .. Bo ja mam manualna i podpięty czujnik prędkości i jeszcze jakiś tylko.. Powinno byc wiecej ich tam? Nie mam podpiętego wstecznego bo kabla w wiązce brak :P chyba skuszę sie na tego mechanika bo pomysłów brak jest, chyba wszystko przerobiłem juz... Ale ze k#%^a przy 50kmh gaśnie to serio cos nowego dla mnie a rożne gowna widziałem. Dzisiaj test zrobię tych turbulencji.. Moze sie uda .. A jak nie to warsztat i worek €€€ zostawie ale cóż wyjścia brak.. Niby człowiek wie wszystko a tak na prawdę nic
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

Tak jak Ci mowielm, mialem dokladnie to samo z gaśnieciem powyzej pewnej predkosci, wiec nie jestes jedyny ;) .
Problemem jest to ze ja usuwałem i kombinowałem z zadużo rzeczy naraz i nie bylem w stanie określić co tak naprawde to spowodowało :? .
Co ciekawe teraz nie mam juz tego problemu, testowalem na autostradzie jadac ponad 100km/h i nic, a nadal mam np. dual dolot z jednym tylko mafem i specjalnym modem do wyrównania cisnien (a myslalem ze to przez to gasnie), doladowanie ~1.2 Bara i mocno przelany silnik. Do tego kompresja u mnie jest znikoma a silnik juz nie przygasa jak kiedys...
Tak wiec ja jednak stawiam ze coś oboje zmotaliśmy przy usuwaniu tych pierdół niepotrzebnych, a kolesie co skladali moje auto albo podpieli mi coś spowrotem, albo poprzekladali jakies węzyki tak jak byc powinny, tylko teraz bądz mądry co...
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 15:27 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

A moze jest możliwość zapytania sie co zrobili? W sumie płaciłeś za to to powinni cie poinformować :D
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

nic nie zrobili, poskladali (jesli tak to mozna nazwac...) auto do kupy po wypadku i tyle, moze poprostu zrobili to dobrze i juz (chociaz tyle im sie udalo...)

PS. nie gadam z tymi panami

edit: nastepnym razem bedzie warn za takie wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony pn 13 paź, 2014 17:57 przez Draxan, łącznie zmieniany 2 razy.
radeklwh

a możesz zrbić foty jakieś z pod maski jak byś miał czas albo nagrać jakiś film z podciśnieniami albo sam nie wiem z czym w sumie...
a jakieś zmiany w osprzęcie zaszły o wypadku? inne icki czy co tam? może jakieś podciśnienia czy co tam...?
kto znajdzie problem temu:

WYSYŁAM JACK DANIELSA :D piszę serio..!!!!

Draxan mam sprawę, wszystko podłączałes według tego schematu
http://z32.wikispaces.com/Vacuum+Diagrams

A jak by nie padało i miał bys wolne 30min sprawdził bys jak jest teraz..? Bo tego nie ma duzo jak teraz patrzę sobie w porównaniu do ori.
No i jeszcze wpadłem na jeden pomysł bo tasytuacja doprowadza mnie do szaleństwa i zajmuje każdą chwile mojego zycia, nawet śni mi sie po nocach..
A wiec tak, jadąc do pracy zaczęło mi cos świtać ze clutch booster powinien mieć zawór a u mnie chyba nie ma.. Moze to przez to bo powietrze jest zAsysane i oddawane a powinien byc tam zawór kierunkowy, tak? Juz bym do domu poleciał i to sprawdził z chęcią.. Wywalę wspomaganie serwa i wspomaganie sprzęgła bo tego nie sprawdziłem jeszcze..
Ostatnio zmieniony wt 14 paź, 2014 07:33 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
SZAFA
Stały gość
Stały gość
Posty: 381
Rejestracja: sob 31 lip, 2004 06:04
Lokalizacja: POLAND

tak jak pisał kolega na odległość nic się więcej chyba nie da bo nagle się okazuje, że nie masz tego czy tamtego ... jeśli złożyłeś cały motor poprawnie, a na to wygląda, że tak to może to być jakaś pierdoła, którą dobry warsztat znajdzie szybko i oszczędzi ci siwych włosów :D aczkolwiek mało jest ludzi którzy się podejmą grzebania przy 300zx, szkoda że mieszkasz taki kawał ode mnie bo sam z ciekawości bym popatrzał co tam nie pyka.
Na moje oko to nie będzie wina podciśnień ....

Jeszcze jedna sprawa czy manuala miałeś fabrycznie czy był kiedyś automat ?idzie to sprawdzić po VIN
Ostatnio zmieniony wt 14 paź, 2014 13:09 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

a ja dzisiaj podłubałem i:
wpompowałem kompresorem 1 bar w dolot i znalazłem jeszcze jedną małą nieszczelność w dolocie, rura ma pęknięcie ale to raczej powoduje za wysokie obroty jak podłączę AAC więc jutro to rozszyfruję i słyszałem jeszcze że gdzieś przepuszcza ale nie byłem wstanie zatkać dziury palcem i szukać dalej
intercooler też cieknie dalej na łączeniu plastików z aluminium więc trzeba nowy..
bagnetem też coś ucieka...?? WTF pierścienie przepuszczają czy jak???
no i teraz jeszcze dmuchałem kompresorem w okolice dolotu itd. i zgasł.. teoria braku osłony wydaje się słuszna a jutro przykleję tekturę, osłonię dolot konkretnie i zobaczę co się stanie i przy jakich prędkościach bez osłony i z osłoną itd, wszystkie możliwe kombinacje wypróbuję
a z tym bagnetem to jak ma być?? g:(\ kompresję mam !!!!!!!!
a ze skrzynią to według VINu mam MT i chyba ORI był wolnossak heh
Ostatnio zmieniony wt 14 paź, 2014 18:26 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”