już piszę jakie testy robiłem:
-odłączałem AAC i ustawiałem obroty na 1000rpm (czy ustawię wolne obroty na 500 czy 700 po podłączeniu zawsze pracuje auto na jałowym na 900rpm)
-odłączałem sondy
-odłączałem przepływkę i sprawdzałem ją (tylko tu znalazłem anomalię bo serwisówka mówi że na włączonym zapłonie ma być 0,8V a ja mam 0,4V lecz na pracującym silniku mam 1,3V czyli w granicy jakiej ma pracować na wolnych)
-odłączałem czujnik prędkościomierza
-naprawiłem nieszczelności, sprawdzałem podciśnienia, opaski podokręcałem itd
-wymieniłem świece na dedykowane ngk a wcześniej bosch
-zdjąłem kolektor dolotowy i założyłem jeszcze raz przesmarowywując uszczelkę sylikonem
-połamałem airregulator i zaślepiłem go
-sprawdziłem cewki (szukałem misfire)
-zakleiłem BOVy taśmą (drutem pachnie ale nie znalazłem nic żeby je zaślepić)
-sprawdziłem odmy i te zaworki
-sprawdziłem rezystancję wtrysków
-jedna sonda lambda jest walnięta bo przełożyłem z lewej do prawej ale już zamówiłem jakąś już na test nie oem (nie chciałem wydawać kasy bo kupuję nie długo EMU ecumastera i chcę sondy wywalić a w ich miejsca montuję szerokopasmówki LM-2)
te wszystkie testy oblały... nic się nie zmieniło...
jedyne co mi nie daje spokoju to przepływka i woltarz na włączonym zapłonie
i ten AAC który po podłączeniu zawsze wskakuje na 900rpm nie zależnie jakie obroty ustawię na śrubce a powinno tylko 100-150rpm podskoczyć