Auto powinno jezdzic w miare normalnie nawet z odpietymi tymi sondami, to napewno nie przez nie gasnie, co nie zmienia faktu ze powinny pokazywac prawie to samo.
Tylko teraz czy to uszkodzona sonda czy jedna polowa silnika ma jakis problem?
Co do mojego gasniecia i ogolnie problemow, specjalnie dzis to sprawdzilem, bo podpialem wszystkie wskazniki i AVC-R , ustawilem docelowego boosat 1.2 bara jak daniej i coz, u mnie juz nie gaśnie, nie wiem czemu... Zastanawiam sie teraz co tez moze byc inaczej zrobione przez tych "specow" co mi skladali auto ze przestalem miec ten problem...
Jak bede znow cos dlubał to popatrze co tam znow podłączyli spowrotem co ja usunąłem, moze to ktoryś z Deletów powoduje te problemy?
vg30dett gaśnie podczas jazdy
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Ja zauważyłem, że jak mam powyłączane wszystko czyli światła i dmuchawy to mam idealne jałowe obroty ale jak włącze to wszystko na raz to szarpie i nie chodzi zbyt równo.
Nie wiem czy ksenony coś nie pokićkały ale raczej wątpię bo nie mrugają czy przygasają. Alternator jest OK bo był sprawdzany. Masy sprawdzałem i nie pourywane.
Nie wiem czy ksenony coś nie pokićkały ale raczej wątpię bo nie mrugają czy przygasają. Alternator jest OK bo był sprawdzany. Masy sprawdzałem i nie pourywane.
też myślałem że może to przez wywalenie czegoś, tylko teraz pytanie czego..?Draxan pisze:Auto powinno jezdzic w miare normalnie nawet z odpietymi tymi sondami, to napewno nie przez nie gasnie, co nie zmienia faktu ze powinny pokazywac prawie to samo.
Tylko teraz czy to uszkodzona sonda czy jedna polowa silnika ma jakis problem?
Co do mojego gasniecia i ogolnie problemow, specjalnie dzis to sprawdzilem, bo podpialem wszystkie wskazniki i AVC-R , ustawilem docelowego boosat 1.2 bara jak daniej i coz, u mnie juz nie gaśnie, nie wiem czemu... Zastanawiam sie teraz co tez moze byc inaczej zrobione przez tych "specow" co mi skladali auto ze przestalem miec ten problem...
Jak bede znow cos dlubał to popatrze co tam znow podłączyli spowrotem co ja usunąłem, moze to ktoryś z Deletów powoduje te problemy?
a odnośnie skazywań sond też właśnie mam rozterkę czy to aby sonda czy coś innego w lewej połowie silnika.. tylko jak to sprawdzić..? może przełożyć sondę z lewej do prawej i porównać odczyty z teraźniejszymi? to chyba jedyna opcja.. tylko bądź mądry i pisz wiersze teraz jak silnik siedzi w aucie a montaż/demontaż utrudniony strasznie jest.. może sprawdzić omomierzem opory na sondach..? bo za holerę nie wiem jak podejść do sondy od pasażera
u mnie nic nie zmienia włączanie wszystkiego świateł/dmuchaw/itd
Ostatnio zmieniony ndz 05 paź, 2014 17:55 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
A sprawdzales z odpietymi sondami?
W ca to rowniez czesto sie zdarzalo i przyczyna byly nieszczelnosci przy kolektorze ssacym lub uwalone aac valve
W ca to rowniez czesto sie zdarzalo i przyczyna byly nieszczelnosci przy kolektorze ssacym lub uwalone aac valve
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Sondy da sie wykrecic z silnikiem w aucie, nie jest to latwe ale sie da (uzywajac klucza do odkrecania sond).
To co jestem pewny ze napewno mam inaczej niz poprzednio to teraz jestem na stockowych intercoolerach (a mialem FMIC) , moze faktycznie to jakas nieszczelnosc jest (a u mnie była).
Tak jak mowie, jutro (chyba) zobacze czy nie mam spowrotem ktoregos z Deletów ktore wczesniej porobilem, moze podlaczyli mi spowrotem Carbon Canister albo cos z tej listy deletów.
Jesli okaze sie ze cos mam (a nie mialem wczesniej) dam Ci znac, moze to bedzie jakis trop.
To co jestem pewny ze napewno mam inaczej niz poprzednio to teraz jestem na stockowych intercoolerach (a mialem FMIC) , moze faktycznie to jakas nieszczelnosc jest (a u mnie była).
Tak jak mowie, jutro (chyba) zobacze czy nie mam spowrotem ktoregos z Deletów ktore wczesniej porobilem, moze podlaczyli mi spowrotem Carbon Canister albo cos z tej listy deletów.
Jesli okaze sie ze cos mam (a nie mialem wczesniej) dam Ci znac, moze to bedzie jakis trop.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
aac valve sprawdzony i wyczyszczony /działa ,może nieszczelność przy kolektorze ssącym być ale nie słyszę bo wiskoza szumi od odpalenia bryki muszę jakoś to sprawdzić ale jeszcze nie wiem jakA sprawdzales z odpietymi sondami?
W ca to rowniez czesto sie zdarzalo i przyczyna byly nieszczelnosci przy kolektorze ssacym lub uwalone aac valve
w sondach sprawdzałem opór na bocznych pinach i na jednej nie było nic (na tej stronie która dziwnie pracuje) więc nadzieja w uszkodzonej sondzie
może jutro zdemontuje przedni zderzak i zerknę na intercoolery.. może faktycznie coś tam być nie tak bo powietrze bije w nie a przy 50km/h nie gaśnieBinio_ pisze:Sondy da sie wykrecic z silnikiem w aucie, nie jest to latwe ale sie da (uzywajac klucza do odkrecania sond).
To co jestem pewny ze napewno mam inaczej niz poprzednio to teraz jestem na stockowych intercoolerach (a mialem FMIC) , moze faktycznie to jakas nieszczelnosc jest (a u mnie była).
Tak jak mowie, jutro (chyba) zobacze czy nie mam spowrotem ktoregos z Deletów ktore wczesniej porobilem, moze podlaczyli mi spowrotem Carbon Canister albo cos z tej listy deletów.
Jesli okaze sie ze cos mam (a nie mialem wczesniej) dam Ci znac, moze to bedzie jakis trop.
btw. ma ktoś sprzedać wtryski jakieś większe?i wiecie do ilu koni OEM'owe intercoolery wytrzymują?
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
gruba rekawica i poprostu złap wisko ręka i bedzie stalo w miejscuradeklwh pisze:ale nie słyszę bo wiskoza szumi od odpalenia bryki
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
cały dzien od rana leje u mnie, a garaz zawalony gratami i nie mam jak popatrzec .
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Draxan mieszka w UK, tam ciągle pada, do wiosny odpowiedzi się nie doczekasz
Zamiast patrzeć lepiej sprawdzać, nieszczelnego dolotu 'na oko' może się nie udać zdiagnozować.
Sprawdzałeś czy wszystkie odmy są ok, czy nie są załamane, sparciałe, dziurawe.
Jakie podciśnienie utrzymuje na wolnych obrotach ?
masz blowoffa?
gdzie wpięty jest regulator ciśnienia paliwa? jest seryjny?
przepływki napewno czyste ?
ustawiałeś obroty na wyższe dla testu? np na 1000 ?
Zamiast patrzeć lepiej sprawdzać, nieszczelnego dolotu 'na oko' może się nie udać zdiagnozować.
Sprawdzałeś czy wszystkie odmy są ok, czy nie są załamane, sparciałe, dziurawe.
Jakie podciśnienie utrzymuje na wolnych obrotach ?
masz blowoffa?
gdzie wpięty jest regulator ciśnienia paliwa? jest seryjny?
przepływki napewno czyste ?
ustawiałeś obroty na wyższe dla testu? np na 1000 ?
Ostatnio zmieniony śr 08 paź, 2014 08:18 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
z tego co widzę z filmiku to wskaźnik doładowania ci nie działa, a można by wtedy sprawdzić jakie masz podciśnienie kiedy gaśnie .
Co do sond to u mnie jak się je odepnie podczas pracy to i tak komp. nie wywala błędu a silnik pracuje jak pracował....
Co do sond to u mnie jak się je odepnie podczas pracy to i tak komp. nie wywala błędu a silnik pracuje jak pracował....
Ostatnio zmieniony śr 08 paź, 2014 10:33 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
no kraina deszczowców... byłem tam troche ale uciekłem bo miałem dossyć tej pogodyBinio_ pisze:Draxan mieszka w UK, tam ciągle pada, do wiosny odpowiedzi się nie doczekasz
Zamiast patrzeć lepiej sprawdzać, nieszczelnego dolotu 'na oko' może się nie udać zdiagnozować.
Sprawdzałeś czy wszystkie odmy są ok, czy nie są załamane, sparciałe, dziurawe.
Jakie podciśnienie utrzymuje na wolnych obrotach ?
masz blowoffa?
gdzie wpięty jest regulator ciśnienia paliwa? jest seryjny?
przepływki napewno czyste ?
ustawiałeś obroty na wyższe dla testu? np na 1000 ?
odmy posprawdzałem zreszto dałem nowe węże więc problemów być nie powino z tym...
na wolnych ma podciśnienie około -8
ma blowoffa
regulator ciśnienia OEM
przepływka czyściutka, czyszczona
a obroty ustawiałem na 900 i też gasł na odpiętym AAC
z tymi sondami to u mnie też, żadnej różnicy nie ma...SZAFA pisze:z tego co widzę z filmiku to wskaźnik doładowania ci nie działa, a można by wtedy sprawdzić jakie masz podciśnienie kiedy gaśnie .
Co do sond to u mnie jak się je odepnie podczas pracy to i tak komp. nie wywala błędu a silnik pracuje jak pracował....
zegar podciśnienia jest z boku, aż zaraz się przejadę i nagram jeszcze jeden film na ustawionych najwyższych obrotach 1000-1100 i nagram też pracę podciśnienia
to film z odpiętym AAC ustawionymi wolnymi na 1000rpm
http://youtu.be/1nGrp2cTPS4
tu odłączone AAC, LAMBDY, CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO
http://youtu.be/mtEl9I9bK5g
tu wszystko podłączone wraz z AAC tylko nie ustawiałem obrotów i zostało 1050?
http://youtu.be/dFn6koQdjd4
a tu jest praca podciśnienia gdy wszystko jest podłączone
http://youtu.be/dVuK2cTWFYw
Ostatnio zmieniony śr 08 paź, 2014 19:52 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
wyrzic do testu blowoff calkowicie,, miejsce po nim zaslep i wezyki tez.
czy wezyk laczacy kolektor z regulatorem jest jeszcze z czyms podzielony? np z mbc lub zegarem lub blowoffem?
czy wezyk laczacy kolektor z regulatorem jest jeszcze z czyms podzielony? np z mbc lub zegarem lub blowoffem?
jutro polecę z blowoff'em bo dzisiaj serca już do tego nie mamBinio_ pisze:wyrzic do testu blowoff calkowicie,, miejsce po nim zaslep i wezyki tez.
czy wezyk laczacy kolektor z regulatorem jest jeszcze z czyms podzielony? np z mbc lub zegarem lub blowoffem?
regulator ciśnienia jest podłączony centralnie do kolektora dolotowego a tam jeszcze jest wpięte wspomaganie serwa
tylko nie daje mi spokoju jak to możliwe że 50km/h jadę, wrzucam luz i jest dobrze, jadąc 60 są te wariacje... nawet nie słyszałem o takim czymś w życiu
jutro jeszcze podmienię zawory od odmy bo mam ze starego kolektora, zresztą zdejmę też kolektor dolotowy, przełożę sondy i zobaczę odczyty, zdejmę zderzak wywalę blowoffy, i wykręcę przepływkę i wpompuję powietrza kompresorem i może znajdę wyciek..?
Ostatnio zmieniony śr 08 paź, 2014 21:50 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.