Strona 2 z 5

: ndz 05 paź, 2014 15:46
autor: Draxan
Auto powinno jezdzic w miare normalnie nawet z odpietymi tymi sondami, to napewno nie przez nie gasnie, co nie zmienia faktu ze powinny pokazywac prawie to samo.
Tylko teraz czy to uszkodzona sonda czy jedna polowa silnika ma jakis problem?

Co do mojego gasniecia i ogolnie problemow, specjalnie dzis to sprawdzilem, bo podpialem wszystkie wskazniki i AVC-R , ustawilem docelowego boosat 1.2 bara jak daniej i coz, u mnie juz nie gaśnie, nie wiem czemu... Zastanawiam sie teraz co tez moze byc inaczej zrobione przez tych "specow" co mi skladali auto ze przestalem miec ten problem...
Jak bede znow cos dlubał to popatrze co tam znow podłączyli spowrotem co ja usunąłem, moze to ktoryś z Deletów powoduje te problemy?

: ndz 05 paź, 2014 16:59
autor: SZAFA
Ja zauważyłem, że jak mam powyłączane wszystko czyli światła i dmuchawy to mam idealne jałowe obroty ale jak włącze to wszystko na raz to szarpie i nie chodzi zbyt równo.
Nie wiem czy ksenony coś nie pokićkały ale raczej wątpię bo nie mrugają czy przygasają. Alternator jest OK bo był sprawdzany. Masy sprawdzałem i nie pourywane.

: ndz 05 paź, 2014 17:53
autor: radeklwh
Draxan pisze:Auto powinno jezdzic w miare normalnie nawet z odpietymi tymi sondami, to napewno nie przez nie gasnie, co nie zmienia faktu ze powinny pokazywac prawie to samo.
Tylko teraz czy to uszkodzona sonda czy jedna polowa silnika ma jakis problem?

Co do mojego gasniecia i ogolnie problemow, specjalnie dzis to sprawdzilem, bo podpialem wszystkie wskazniki i AVC-R , ustawilem docelowego boosat 1.2 bara jak daniej i coz, u mnie juz nie gaśnie, nie wiem czemu... Zastanawiam sie teraz co tez moze byc inaczej zrobione przez tych "specow" co mi skladali auto ze przestalem miec ten problem...
Jak bede znow cos dlubał to popatrze co tam znow podłączyli spowrotem co ja usunąłem, moze to ktoryś z Deletów powoduje te problemy?
też myślałem że może to przez wywalenie czegoś, tylko teraz pytanie czego..?
a odnośnie skazywań sond też właśnie mam rozterkę czy to aby sonda czy coś innego w lewej połowie silnika.. tylko jak to sprawdzić..? może przełożyć sondę z lewej do prawej i porównać odczyty z teraźniejszymi? to chyba jedyna opcja.. tylko bądź mądry i pisz wiersze teraz jak silnik siedzi w aucie a montaż/demontaż utrudniony strasznie jest.. może sprawdzić omomierzem opory na sondach..? bo za holerę nie wiem jak podejść do sondy od pasażera

u mnie nic nie zmienia włączanie wszystkiego świateł/dmuchaw/itd

: ndz 05 paź, 2014 18:06
autor: Binio_
A sprawdzales z odpietymi sondami?

W ca to rowniez czesto sie zdarzalo i przyczyna byly nieszczelnosci przy kolektorze ssacym lub uwalone aac valve

: ndz 05 paź, 2014 18:44
autor: Draxan
Sondy da sie wykrecic z silnikiem w aucie, nie jest to latwe ale sie da (uzywajac klucza do odkrecania sond).
To co jestem pewny ze napewno mam inaczej niz poprzednio to teraz jestem na stockowych intercoolerach (a mialem FMIC) , moze faktycznie to jakas nieszczelnosc jest (a u mnie była).
Tak jak mowie, jutro (chyba) zobacze czy nie mam spowrotem ktoregos z Deletów ktore wczesniej porobilem, moze podlaczyli mi spowrotem Carbon Canister albo cos z tej listy deletów.
Jesli okaze sie ze cos mam (a nie mialem wczesniej) dam Ci znac, moze to bedzie jakis trop.

: ndz 05 paź, 2014 20:16
autor: radeklwh
A sprawdzales z odpietymi sondami?

W ca to rowniez czesto sie zdarzalo i przyczyna byly nieszczelnosci przy kolektorze ssacym lub uwalone aac valve
aac valve sprawdzony i wyczyszczony /działa ,może nieszczelność przy kolektorze ssącym być ale nie słyszę bo wiskoza szumi od odpalenia bryki :( muszę jakoś to sprawdzić ale jeszcze nie wiem jak
w sondach sprawdzałem opór na bocznych pinach i na jednej nie było nic (na tej stronie która dziwnie pracuje) więc nadzieja w uszkodzonej sondzie
Binio_ pisze:Sondy da sie wykrecic z silnikiem w aucie, nie jest to latwe ale sie da (uzywajac klucza do odkrecania sond).
To co jestem pewny ze napewno mam inaczej niz poprzednio to teraz jestem na stockowych intercoolerach (a mialem FMIC) , moze faktycznie to jakas nieszczelnosc jest (a u mnie była).
Tak jak mowie, jutro (chyba) zobacze czy nie mam spowrotem ktoregos z Deletów ktore wczesniej porobilem, moze podlaczyli mi spowrotem Carbon Canister albo cos z tej listy deletów.
Jesli okaze sie ze cos mam (a nie mialem wczesniej) dam Ci znac, moze to bedzie jakis trop.
może jutro zdemontuje przedni zderzak i zerknę na intercoolery.. może faktycznie coś tam być nie tak bo powietrze bije w nie a przy 50km/h nie gaśnie
btw. ma ktoś sprzedać wtryski jakieś większe?i wiecie do ilu koni OEM'owe intercoolery wytrzymują?

: pn 06 paź, 2014 11:21
autor: Draxan
radeklwh pisze:ale nie słyszę bo wiskoza szumi od odpalenia bryki
gruba rekawica i poprostu złap wisko ręka i bedzie stalo w miejscu :)

: wt 07 paź, 2014 18:28
autor: radeklwh
Draxan patrzyłeś może co tam porobili spece u ciebie?

: wt 07 paź, 2014 20:39
autor: Draxan
cały dzien od rana leje u mnie, a garaz zawalony gratami i nie mam jak popatrzec :? .

: śr 08 paź, 2014 08:15
autor: Binio_
Draxan mieszka w UK, tam ciągle pada, do wiosny odpowiedzi się nie doczekasz :P

Zamiast patrzeć lepiej sprawdzać, nieszczelnego dolotu 'na oko' może się nie udać zdiagnozować.
Sprawdzałeś czy wszystkie odmy są ok, czy nie są załamane, sparciałe, dziurawe.

Jakie podciśnienie utrzymuje na wolnych obrotach ?
masz blowoffa?
gdzie wpięty jest regulator ciśnienia paliwa? jest seryjny?
przepływki napewno czyste ?

ustawiałeś obroty na wyższe dla testu? np na 1000 ?

: śr 08 paź, 2014 10:30
autor: SZAFA
z tego co widzę z filmiku to wskaźnik doładowania ci nie działa, a można by wtedy sprawdzić jakie masz podciśnienie kiedy gaśnie .
Co do sond to u mnie jak się je odepnie podczas pracy to i tak komp. nie wywala błędu :) a silnik pracuje jak pracował....

: śr 08 paź, 2014 18:38
autor: radeklwh
Binio_ pisze:Draxan mieszka w UK, tam ciągle pada, do wiosny odpowiedzi się nie doczekasz :P

Zamiast patrzeć lepiej sprawdzać, nieszczelnego dolotu 'na oko' może się nie udać zdiagnozować.
Sprawdzałeś czy wszystkie odmy są ok, czy nie są załamane, sparciałe, dziurawe.

Jakie podciśnienie utrzymuje na wolnych obrotach ?
masz blowoffa?
gdzie wpięty jest regulator ciśnienia paliwa? jest seryjny?
przepływki napewno czyste ?

ustawiałeś obroty na wyższe dla testu? np na 1000 ?
no kraina deszczowców... byłem tam troche ale uciekłem bo miałem dossyć tej pogody
odmy posprawdzałem zreszto dałem nowe węże więc problemów być nie powino z tym...
na wolnych ma podciśnienie około -8
ma blowoffa
regulator ciśnienia OEM
przepływka czyściutka, czyszczona
a obroty ustawiałem na 900 i też gasł na odpiętym AAC
SZAFA pisze:z tego co widzę z filmiku to wskaźnik doładowania ci nie działa, a można by wtedy sprawdzić jakie masz podciśnienie kiedy gaśnie .
Co do sond to u mnie jak się je odepnie podczas pracy to i tak komp. nie wywala błędu :) a silnik pracuje jak pracował....
z tymi sondami to u mnie też, żadnej różnicy nie ma...
zegar podciśnienia jest z boku, aż zaraz się przejadę i nagram jeszcze jeden film na ustawionych najwyższych obrotach 1000-1100 i nagram też pracę podciśnienia

to film z odpiętym AAC ustawionymi wolnymi na 1000rpm
http://youtu.be/1nGrp2cTPS4

tu odłączone AAC, LAMBDY, CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO
http://youtu.be/mtEl9I9bK5g

tu wszystko podłączone wraz z AAC tylko nie ustawiałem obrotów i zostało 1050?
http://youtu.be/dFn6koQdjd4

a tu jest praca podciśnienia gdy wszystko jest podłączone
http://youtu.be/dVuK2cTWFYw

: śr 08 paź, 2014 20:18
autor: Binio_
wyrzic do testu blowoff calkowicie,, miejsce po nim zaslep i wezyki tez.

czy wezyk laczacy kolektor z regulatorem jest jeszcze z czyms podzielony? np z mbc lub zegarem lub blowoffem?

: śr 08 paź, 2014 20:56
autor: radeklwh
Binio_ pisze:wyrzic do testu blowoff calkowicie,, miejsce po nim zaslep i wezyki tez.

czy wezyk laczacy kolektor z regulatorem jest jeszcze z czyms podzielony? np z mbc lub zegarem lub blowoffem?
jutro polecę z blowoff'em bo dzisiaj serca już do tego nie mam :(
regulator ciśnienia jest podłączony centralnie do kolektora dolotowego a tam jeszcze jest wpięte wspomaganie serwa

tylko nie daje mi spokoju jak to możliwe że 50km/h jadę, wrzucam luz i jest dobrze, jadąc 60 są te wariacje... nawet nie słyszałem o takim czymś w życiu

jutro jeszcze podmienię zawory od odmy bo mam ze starego kolektora, zresztą zdejmę też kolektor dolotowy, przełożę sondy i zobaczę odczyty, zdejmę zderzak wywalę blowoffy, i wykręcę przepływkę i wpompuję powietrza kompresorem i może znajdę wyciek..?

: czw 09 paź, 2014 09:09
autor: SZAFA
Sondy wyciągniesz bez rwania kolektora tylko musisz mieć trochę przedłużek i dobry klucz-sprawdzone...co nie znaczy, że nie będziesz miał rąk pociachanych bo taki dąstęp :P