witam znowu
mam takie pytanko odnośnie tematu... otóż:
dymi mi z rury wydechowej na biało tylko dodam że tu jest teraz 6 stopni teraz w dzień i pada cały czas... w sumie z tego co pamiętam to nawet jak było cieplej też dymiło na biało...
nie mam katów, przelot do końca.. nowe uszczelki cometica
i dymi cały czas od momentu odpalenia auta.. na zimnym bardziej a jak się nagrzeje to mniej..
mogą użytkownicy 300zx podzielić się jak kopci u nich itd?
bo już zaczynam myśleć że coś źle z uszczelką zrobiłem.. w płynie nie ma oleju i w oleju płynu..
dymienie z wydechu 300zx z32
Moderator: Moderator
głowice po portingu i planowaniu
szczeliny w pierścieniach mierzone.. mieściły się w granicach więc nie było ingerencji w pierścienie
jedyne czego nie zrobiłem to planowanie bloku silnika ale mierzyłem go i był prosty .. sh!t mogło to zawalić sprawę? lustra nie było że tak powiem ale było idealnie gładkie..
tylko że też jak by uszczelka nie trzymała idealnie i były przeciek to by się ciśnienie robiło w układzie konkretne i przewody były by twarde jak skała..
albo/i też olej w płynie albo płyn w oleju... albo te nabrzmiałe przewody... czy test na co2 w płynie chłodniczym może wykluczyć uszczelkę w 100%?
pfff... no to klapa trochę... jak by co.. trzeba będzie znów rozbierać silnik i uszczelki montować..
szczeliny w pierścieniach mierzone.. mieściły się w granicach więc nie było ingerencji w pierścienie
jedyne czego nie zrobiłem to planowanie bloku silnika ale mierzyłem go i był prosty .. sh!t mogło to zawalić sprawę? lustra nie było że tak powiem ale było idealnie gładkie..
tylko że też jak by uszczelka nie trzymała idealnie i były przeciek to by się ciśnienie robiło w układzie konkretne i przewody były by twarde jak skała..
albo/i też olej w płynie albo płyn w oleju... albo te nabrzmiałe przewody... czy test na co2 w płynie chłodniczym może wykluczyć uszczelkę w 100%?
pfff... no to klapa trochę... jak by co.. trzeba będzie znów rozbierać silnik i uszczelki montować..
To dymienie to tylko różnica temperatur w róże wydechowej skrapla się tam woda i jeszcze jedno a jak się auto rozgrzeje to powinno przestać
Odwiedź nas!
www.facebook.com/CzopSzopGarage
www.facebook.com/CzopSzopGarage
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
to samo mu mowilem
poza tym brachu nie przejmuj sie ja zeby dotrzec na Japfest to wierz albo ni 5 razy wyciagalem silnik w ciagu 30dni a Ty placzesz,ze 2gi raz muzisz wyciagac brrrrr nie rozwalaj mnie
poza tym brachu nie przejmuj sie ja zeby dotrzec na Japfest to wierz albo ni 5 razy wyciagalem silnik w ciagu 30dni a Ty placzesz,ze 2gi raz muzisz wyciagac brrrrr nie rozwalaj mnie
Ostatnio zmieniony pt 12 gru, 2014 21:03 przez rusek300zx, łącznie zmieniany 1 raz.
mówisz? po przejechaniu 12km dalej kopciło ale troszeczkę... ale kopciło a na dworze było 7 stopni i padało..
hmm dodam że:
ale na zimnym w zimny dzień to para jak z komina k..a a jak się da gazu to już całkiem chmura straszna... tylko ani nie śmierdzi płynem (słodkawo czy jakoś tak) ani olejem...
ten dym pachnie jak spaliny.. ale spaliny raczej dymu nie dają..!!!
a i jest w holandi strasznie duża wilgotność powietrza według google to 97% teraz a tak dla przykładu w Lublinie jest teraz z 50%
jak to sprawdzić czy uszczelka niedomaga (bez zdejmowania głowic oczywiście) czy są jakieś super testy czy jak? to tak z fusów wróżąc nie chcę wywalać uszczelek COMETICA i śrób ARP na śmietnik z przebiegiem 3000km... ;/
Piotruś ... piździ na dworze jak cholera... !!!! a garażu brak żeby auto wjechało.. a zreszto Ty to masz gruby portfel to sobie pozwolić możesz na takie zabawy... a ja biedny za......lam jak osioł.. hehe zresztą nigdy więcej nie wyjmę silnika bez kanału albo podnośnika..!!!
no dobra a może mi ktoś z posiadaczy 300zx napisać jak mu kopci przy tej pogodzie i np. po ilu przestaje? czy wcale przestaje... itd..
TAK i jest to do posiadaczy samochodów jeżdżących Piotruś heh
hmm dodam że:
ale na zimnym w zimny dzień to para jak z komina k..a a jak się da gazu to już całkiem chmura straszna... tylko ani nie śmierdzi płynem (słodkawo czy jakoś tak) ani olejem...
ten dym pachnie jak spaliny.. ale spaliny raczej dymu nie dają..!!!
a i jest w holandi strasznie duża wilgotność powietrza według google to 97% teraz a tak dla przykładu w Lublinie jest teraz z 50%
jak to sprawdzić czy uszczelka niedomaga (bez zdejmowania głowic oczywiście) czy są jakieś super testy czy jak? to tak z fusów wróżąc nie chcę wywalać uszczelek COMETICA i śrób ARP na śmietnik z przebiegiem 3000km... ;/
Piotruś ... piździ na dworze jak cholera... !!!! a garażu brak żeby auto wjechało.. a zreszto Ty to masz gruby portfel to sobie pozwolić możesz na takie zabawy... a ja biedny za......lam jak osioł.. hehe zresztą nigdy więcej nie wyjmę silnika bez kanału albo podnośnika..!!!
no dobra a może mi ktoś z posiadaczy 300zx napisać jak mu kopci przy tej pogodzie i np. po ilu przestaje? czy wcale przestaje... itd..
TAK i jest to do posiadaczy samochodów jeżdżących Piotruś heh
Ostatnio zmieniony pt 12 gru, 2014 21:16 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
a płyn w chłodnicy nie daje spalinami?
Poszukuję...
Stan przy skrzyżowaniu na 20min i poobserwuj auta, większość z nich kopci...
cholera... wody ubywa w chłodnicy!!!!!!!!!!
a zapach płynu inny niż przy wlaniu,... nie wiem.. przegotowany..? ale nie czuję benzyny w nim
......ale szybka konstrukcja wentyl samochodowy parę podkładek i gumek, trochę drutu (nie mylić z druciarstwem) i maszyna do sprawdzania szczelności gotowa...
wpompowałem najpierw 2 bary a tu cieknie z każdej strony!!!!!!!!!
WTF... chodnica dziurawa i przewody do nagrzewnicy też padaka.. opaski nowe też trzeba...
potem uzupełniłem jeszcze raz wodę i wpompowałem 0,5 bara i też ciekło czyli wnioski ze TTTM nie przejdzie bo tam w układzie robi się grubo ponad bara ciśnienie...
lecę po chłodnicę ale gdzie przewody dostanę? a co do uszczelki to piorun ją wie... ale auto odpala na dotyk, po zgaszeniu odpala też bez zająknięcia...
a zapach płynu inny niż przy wlaniu,... nie wiem.. przegotowany..? ale nie czuję benzyny w nim
......ale szybka konstrukcja wentyl samochodowy parę podkładek i gumek, trochę drutu (nie mylić z druciarstwem) i maszyna do sprawdzania szczelności gotowa...
wpompowałem najpierw 2 bary a tu cieknie z każdej strony!!!!!!!!!
WTF... chodnica dziurawa i przewody do nagrzewnicy też padaka.. opaski nowe też trzeba...
potem uzupełniłem jeszcze raz wodę i wpompowałem 0,5 bara i też ciekło czyli wnioski ze TTTM nie przejdzie bo tam w układzie robi się grubo ponad bara ciśnienie...
lecę po chłodnicę ale gdzie przewody dostanę? a co do uszczelki to piorun ją wie... ale auto odpala na dotyk, po zgaszeniu odpala też bez zająknięcia...
Ostatnio zmieniony sob 13 gru, 2014 11:45 przez radeklwh, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam u siebie VG30DE i po założeniu pełnego przelotu jest to samo, także raczej nie panikuj to po prostu efekt tego, że jest duża wilgotność powietrza. U mnie nawet latem jak silnik jest zimny też dymi. To chyba też sprawka chrzczonej benzyny na stacjach, no ale tego raczej nie unikniemy
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
Te dymienie na biało to biały dym czy przeźroczysty ??? U mnie nie kopci ani grama nawet na zimnym silniku w zimne dni i przy gazowaniu na zimnym. Tylko jak jest 5 st. to leci trochę pary na zimnym ale jak jest rozgrzany to nic. Zrób filmik . Przez 5 lat jak mam zetke tylko raz poleciała chmurka biała na zimnym motorze ale to przez chwilę na samym początku. Z tym że oleju mi nie bierze nic na 7 tyś . Natomiast w drugiej zetce pary(reczej nie dym) trochę było więcej i też nie wiem czemu bo oba miały tą samą kompresję 10-11 bar. uszczelki sprawne. Być może trochę wiecej oleju spalał bo turbiny nie były już nowe.
Dopiero w lato wyjdzie ci czy masz sprawny ukł chłodzenia i upg .
Jeszcze kwestia czy dobrze odpowietrzyłeś ukł. skoro silnik był wyjmowany
Dopiero w lato wyjdzie ci czy masz sprawny ukł chłodzenia i upg .
Jeszcze kwestia czy dobrze odpowietrzyłeś ukł. skoro silnik był wyjmowany
Ostatnio zmieniony czw 01 sty, 2015 17:17 przez SZAFA, łącznie zmieniany 4 razy.
tutaj się zgodzę ... w innym poście dałem prównanie wtrysku śmiganym 3tylko lata w PL oraz wtrysku z silnika z niemca. Widać gołym okiem zabrudzony mocno filterek. Do tego miałem zardzewiałe gniazda gdzie siedzi wtrysk. W silniku z niemiec ani grama.kosmaty_ pisze:To chyba też sprawka chrzczonej benzyny na stacjach, no ale tego raczej nie unikniemy
witam
filmy nagrane:
na zimnym 10 rano, +3 stopnie, wilgotność powietrza 92%(w Lublinie 70% w tym samym czasie)
http://youtu.be/o3z0PeEVvK4
na ciepłym 11 rano 93% wilgotności powietrza, +3 stopnie celcjusza (po przejechaniu 22km)
http://youtu.be/o3z0PeEVvK4
na ciepłym 22 wieczorem, 100% wilgotności powietrza, +1 stopień celcjusza
http://youtu.be/OwFughc0ymQ
dodam od siebie że układ wydechowy to przelotowe rury od downpipe po końcowy tłumik,bez katów, rury są oddzielnie czyli lewa strona i prawa strona bez cross pipów itd... układ wydechowy jest nieszczelny z obu stron-to na pewno, układ zalany płynem chłodniczym ale nie czuć go w wydechu/spalinach, olejem też nie czuć żeby waliło.... mogę coś jeszcze podać/nagrać?
filmy nagrane:
na zimnym 10 rano, +3 stopnie, wilgotność powietrza 92%(w Lublinie 70% w tym samym czasie)
http://youtu.be/o3z0PeEVvK4
na ciepłym 11 rano 93% wilgotności powietrza, +3 stopnie celcjusza (po przejechaniu 22km)
http://youtu.be/o3z0PeEVvK4
na ciepłym 22 wieczorem, 100% wilgotności powietrza, +1 stopień celcjusza
http://youtu.be/OwFughc0ymQ
dodam od siebie że układ wydechowy to przelotowe rury od downpipe po końcowy tłumik,bez katów, rury są oddzielnie czyli lewa strona i prawa strona bez cross pipów itd... układ wydechowy jest nieszczelny z obu stron-to na pewno, układ zalany płynem chłodniczym ale nie czuć go w wydechu/spalinach, olejem też nie czuć żeby waliło.... mogę coś jeszcze podać/nagrać?
Ostatnio zmieniony ndz 04 sty, 2015 07:26 przez radeklwh, łącznie zmieniany 2 razy.