Dzis odwiedzilem firme Promotor i zhamowalem mojego nissana.
Oto efekty :
Jak dla mnie wynik jest bardzo zadowalajacy.
Seryjnie auto ma moc 280 km
Moj nissan ma zrobiony wydech oraz intercooler. AFR 11.8 wiec sie zalewa i turbiny przestaja sa przykatowane ostro. Niestety zostal zhamowany z wlaczana klimatyzacja
Kuce kuce kuce...
Moderator: Moderator
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
No to gratuluję Ciekaw jestem jak się tym jeździ. Jak zrobimy w końcu mojego to pojedziemy się pościgać co Bartek
Tak dla niewtajemniczonych. W tym aucie , a zwłaszcza w egzemplarzach polskich osiągnąć wynik powyżej serii to taj jak dla archeologa znaleść nieokradziony grobowiec
No czytajac fora zagraniczne doszedlem do wniosku ze moj wykres jest rewelacyjny. Malo ktora seria osiaga 260km. W koncu to 10 letnie samochodyo! ping pisze:Tak dla niewtajemniczonych. W tym aucie , a zwłaszcza w egzemplarzach polskich osiągnąć wynik powyżej serii to taj jak dla archeologa znaleść nieokradziony grobowiec
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
taki jakby dlugi spool-up turbiny.. za to wykres niutonkow bardzo fajny !!
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
Bo to nie ja hamowalemPeter pisze:Czemu hamowałeś auto z włączoną klimą
Miniac hamowal ino sie nie dopatrzyl ze mu cos po szybie wieje a w tym malym pomieszczeniu na hamownie raczej kiepsko bylo to slychac
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Klima wcale dużo nie zmieniła.
Dlaczego?
Bo system ECCS przy całkowicie otwartej przepustnicy wyłącza sprężarke klimatyzacji i tylko nawiew dmucha. Skąd to wiem - czytałem manuala od 300ZX i w SX po 92 roku też tak jest.
Dlaczego?
Bo system ECCS przy całkowicie otwartej przepustnicy wyłącza sprężarke klimatyzacji i tylko nawiew dmucha. Skąd to wiem - czytałem manuala od 300ZX i w SX po 92 roku też tak jest.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
gratuluje wyników! wygląda to pięknie! a jak w praktyce? pewnie jeszcze lepiej. he he!
Peter pisze:Czemu hamowałeś auto z włączoną klimą
Pewnie goraco im bylo!
Wiesz nie mozna miec wszystkiego Moj nissan za to nie wazy 1300 kgshifty pisze:no fajnie, przyznam ze ja chcialbym miec taki wykresik
am`i wrong?
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Niedawno jak spodkalismy sie z BRT dydkutowalismy na temat przeniesiania napędu i jego wyższości nad 4 wd w subaru itp.
Wychodziłem z założenia że w nissanach naped jest tak skonstruowany że nie stawia wiekszych oporów niż w przecietnym przednionapedowcu czyli około 7-12% (średnie straty la tylnonapędowców wynosza 15% a dla 4 napędowców 25%)
i z moich wstepnych wyliczeń wynika że dla 6000obr gdy brt ma 283 konie 60 koni to straty czyli 21%
Miałlem nadzieję wraz z BRT że będa to znacznie mniejsze straty!
Dla porównania niedawno czytałem o napędzie WRX STI gdzie traci podobno 80 koni na napędzie czyli 29% co wcale nie jest takim złym wynikiem w porównaniu z 300ZX hmmmmmmm?????
Mam nadzieje ze jak bedą sprawdzane 200SX-y (w przyszłą sobotę) to okaże sie że mają mniejsze straty!!!
Wychodziłem z założenia że w nissanach naped jest tak skonstruowany że nie stawia wiekszych oporów niż w przecietnym przednionapedowcu czyli około 7-12% (średnie straty la tylnonapędowców wynosza 15% a dla 4 napędowców 25%)
i z moich wstepnych wyliczeń wynika że dla 6000obr gdy brt ma 283 konie 60 koni to straty czyli 21%
Miałlem nadzieję wraz z BRT że będa to znacznie mniejsze straty!
Dla porównania niedawno czytałem o napędzie WRX STI gdzie traci podobno 80 koni na napędzie czyli 29% co wcale nie jest takim złym wynikiem w porównaniu z 300ZX hmmmmmmm?????
Mam nadzieje ze jak bedą sprawdzane 200SX-y (w przyszłą sobotę) to okaże sie że mają mniejsze straty!!!
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Przewaga jest ale nie znacznajarkowy pisze:Niedawno jak spodkalismy sie z BRT dydkutowalismy na temat przeniesiania napędu i jego wyższości nad 4 wd w subaru itp.
Wychodziłem z założenia że w nissanach naped jest tak skonstruowany że nie stawia wiekszych oporów niż w przecietnym przednionapedowcu czyli około 7-12% (średnie straty la tylnonapędowców wynosza 15% a dla 4 napędowców 25%)
i z moich wstepnych wyliczeń wynika że dla 6000obr gdy brt ma 283 konie 60 koni to straty czyli 21%
Miałlem nadzieję wraz z BRT że będa to znacznie mniejsze straty!
Dla porównania niedawno czytałem o napędzie WRX STI gdzie traci podobno 80 koni na napędzie czyli 29% co wcale nie jest takim złym wynikiem w porównaniu z 300ZX hmmmmmmm?????
Mam nadzieje ze jak bedą sprawdzane 200SX-y (w przyszłą sobotę) to okaże sie że mają mniejsze straty!!!
Niestety ostatnio wyczytalem ze straty w 300zx na napedzie sa spore
Mowi sie trudno trzeba bedzie splodzic tyle konikow aby nie bolalo przeniesienie napedu
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno
S14a drift spec