Kuce kuce kuce...

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Dzis odwiedzilem firme Promotor i zhamowalem mojego nissana.
Oto efekty :
Obrazek

Jak dla mnie wynik jest bardzo zadowalajacy.
Seryjnie auto ma moc 280 km
Moj nissan ma zrobiony wydech oraz intercooler. AFR 11.8 wiec sie zalewa i turbiny przestaja sa przykatowane ostro. Niestety zostal zhamowany z wlaczana klimatyzacja :)
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
o! ping

No to gratuluję :) Ciekaw jestem jak się tym jeździ. Jak zrobimy w końcu mojego to pojedziemy się pościgać co Bartek :twisted: :?:
o! ping

Tak dla niewtajemniczonych. W tym aucie , a zwłaszcza w egzemplarzach polskich osiągnąć wynik powyżej serii to taj jak dla archeologa znaleść nieokradziony grobowiec :wink:
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

o! ping pisze:Tak dla niewtajemniczonych. W tym aucie , a zwłaszcza w egzemplarzach polskich osiągnąć wynik powyżej serii to taj jak dla archeologa znaleść nieokradziony grobowiec :wink:
No czytajac fora zagraniczne doszedlem do wniosku ze moj wykres jest rewelacyjny. Malo ktora seria osiaga 260km. W koncu to 10 letnie samochody
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
mellow
Stały gość
Stały gość
Posty: 402
Rejestracja: ndz 21 wrz, 2003 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

taki jakby dlugi spool-up turbiny.. za to wykres niutonkow bardzo fajny !!
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
Peter

Czemu hamowałeś auto z włączoną klimą :?:
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Peter pisze:Czemu hamowałeś auto z włączoną klimą :?:
Bo to nie ja hamowalem :D
Miniac hamowal ino sie nie dopatrzyl ze mu cos po szybie wieje a w tym malym pomieszczeniu na hamownie raczej kiepsko bylo to slychac :lol:
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Peter

Aha, ładny wykresik :idea: Jak wyglądają katalogowe osiągi ZX`a :?:
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Klima wcale dużo nie zmieniła.
Dlaczego?
Bo system ECCS przy całkowicie otwartej przepustnicy wyłącza sprężarke klimatyzacji i tylko nawiew dmucha. Skąd to wiem - czytałem manuala od 300ZX i w SX po 92 roku też tak jest.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Anonymous

gratuluje wyników! wygląda to pięknie! :) a jak w praktyce? pewnie jeszcze lepiej. he he!
Awatar użytkownika
dr Mike
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 537
Rejestracja: pn 28 lip, 2003 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Peter pisze:Czemu hamowałeś auto z włączoną klimą :?:
:lol: :lol:
Pewnie goraco im bylo!
:lol: :lol:
Anonymous

no fajnie, przyznam ze ja chcialbym miec taki wykresik
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

shifty pisze:no fajnie, przyznam ze ja chcialbym miec taki wykresik
Wiesz nie mozna miec wszystkiego :) Moj nissan za to nie wazy 1300 kg :wink:
am`i wrong?
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
Awatar użytkownika
jarkowy
Założyciel Klubu
Założyciel Klubu
Posty: 1088
Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
Lokalizacja: Władysławowo
Kontakt:

Niedawno jak spodkalismy sie z BRT dydkutowalismy na temat przeniesiania napędu i jego wyższości nad 4 wd w subaru itp.
Wychodziłem z założenia że w nissanach naped jest tak skonstruowany że nie stawia wiekszych oporów niż w przecietnym przednionapedowcu czyli około 7-12% (średnie straty la tylnonapędowców wynosza 15% a dla 4 napędowców 25%)
i z moich wstepnych wyliczeń wynika że dla 6000obr gdy brt ma 283 konie 60 koni to straty czyli 21% :shock:
Miałlem nadzieję wraz z BRT że będa to znacznie mniejsze straty!
Dla porównania niedawno czytałem o napędzie WRX STI gdzie traci podobno 80 koni na napędzie czyli 29% co wcale nie jest takim złym wynikiem w porównaniu z 300ZX hmmmmmmm?????
Mam nadzieje ze jak bedą sprawdzane 200SX-y (w przyszłą sobotę) to okaże sie że mają mniejsze straty!!!
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...

SKYRACING

OO\____/OO

602227141


Turbokiller

automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Awatar użytkownika
brt
Stały gość
Stały gość
Posty: 319
Rejestracja: śr 20 sie, 2003 18:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jarkowy pisze:Niedawno jak spodkalismy sie z BRT dydkutowalismy na temat przeniesiania napędu i jego wyższości nad 4 wd w subaru itp.
Wychodziłem z założenia że w nissanach naped jest tak skonstruowany że nie stawia wiekszych oporów niż w przecietnym przednionapedowcu czyli około 7-12% (średnie straty la tylnonapędowców wynosza 15% a dla 4 napędowców 25%)
i z moich wstepnych wyliczeń wynika że dla 6000obr gdy brt ma 283 konie 60 koni to straty czyli 21% :shock:
Miałlem nadzieję wraz z BRT że będa to znacznie mniejsze straty!
Dla porównania niedawno czytałem o napędzie WRX STI gdzie traci podobno 80 koni na napędzie czyli 29% co wcale nie jest takim złym wynikiem w porównaniu z 300ZX hmmmmmmm?????
Mam nadzieje ze jak bedą sprawdzane 200SX-y (w przyszłą sobotę) to okaże sie że mają mniejsze straty!!!
Przewaga jest ale nie znaczna :wink:
Niestety ostatnio wyczytalem ze straty w 300zx na napedzie sa spore :wink:

Mowi sie trudno :) trzeba bedzie splodzic tyle konikow aby nie bolalo przeniesienie napedu :lol:
TomaRacing
ul. Nadarzynska 51 Piaseczno

S14a drift spec
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”