vq 300dett podpowiedz

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

radeklwh

idź składaj te swoje ca na drut i nie doradzaj innym po pier@#$isz jak potłuczony...
arp to są tylko szpilki do vg i można je użytkować więcej razy niż śruby ale ty wiesz lepiej widzę..
weź pozamawiaj części z aliexpress do remontu swojego auta tam też widziałem arp śruby
oem rzeczy są gwarancją jakości głupku...
piasta zamiennik trzyma rok.. oem trzymała 6 lat w jeepie ojca...

ale ty wiesz lepiej

no cooper spray działa... bo czemu miał by nie działać skoro robisz warstwę uszczelniającą po całości..

no ale ci chyba praca nie idzie za dobrze i składanie silników też skoro już 5 razy zdejmowałeś głowicę.. taki mechanik z Ciebie..!!

i Ty doradzasz?? :lol:

p.s. dalej czekam aż napiszesz gdzie te silniki jeszcze były montowane
i gdzie te panewki?
bo szukam i szukam...i nie idzie, znalazłem jakieś ale nie wiem co to za firma, nie znam.. a jak fajnie rozmiar opisany STD..?? jak to czytać bo nie mam pojęcia
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2016 15:30 przez radeklwh, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

dzizes ten dalej woje kurde czlowieku jak chcesz to sobie zakladaj i milon razy uszczelki nawet na smarki!! ja nie bede zakladal i podpisywal sie swoim nazwiskiem pod tym nadal mi nie podales namiarow na ta pompe oleju za 300zl?? co do trola to mysle ze wlasnie z cb jest taki trol co sra pod siebie powiedz mi ile w zyciu skladales VG to ze siedzisz w ca czy sr to inna bajka juz ci pisali w innych postach bys wyluzowal nieznasz sie na vg nie pisz i tyle w temacie.
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2016 15:25 przez rusek300zx, łącznie zmieniany 1 raz.
radeklwh

rusek300zx pisze:dzizes ten dalej woje kurde czlowieku jak chcesz to sobie zakladaj i milon razy uszczelki nawet na smarki!! ja nie bede zakladal i podpisywal sie swoim nazwiskiem pod tym nadal mi nie podales namiarow na ta pompe oleju za 300zl?? co do trola to mysle ze wlasnie z cb jest taki trol co sra pod siebie powiedz mi ile w zyciu skladales VG to ze siedzisz w ca czy sr to inna bajka juz ci pisali w innych postach bys wyluzowal nieznasz sie na vg nie pisz i tyle w temacie.
TAK!! podpis 100%
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Sami <font class="red">PIP</font> jak potłuczeni. Ja pisze o jednym a Wy o drugim. Zero sensownych argumentów tylko nadinterpretacje i dogryzki. Macie gówno a nie pojęcie jeden z drugim, nie chce mi się już pisać tych samych rzeczy i odpowiadać na durna zaczepki. Radek jeszcze nie umie czytać ze zrozumieniem na dokładkę.

Gdybyście mieli pojecie co się odpierdala w warsztatach i jak składa się silniki i chodzą(pisze to dla kontrastu, nie popieram czegoś takiego OCZYWIŚĆIE) to może byście przejrzeli na oczy, ale widzę że wasza wiedza przypomina tą którą można zdobyć w broszurach reklamowych i nic ponad to...

I tak szpilki można wykorzystać drugi RAZ! Pierolona serwisówka podaje dokąłdnie jak je pomierzyć i na podstawie tego można określić, ale Wy wiecie lepiej! No ajk tu dyskutować z kretynami po prostu. Co za idioci!
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2016 16:03 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 3 razy.
radeklwh

nikt tu nie mówi o kontraście z druciarzami tylko o dobrym złożeniu silnika czego chyba nie preferujesz
i co z tego że jeździ.. ile pojeździ??


napisz:
co z tymi modelami innych samochodów gdzie był vg30dett
powiedz co z tymi panewkami bo innych niż STD nie znalazłem
i tą pompę za 300zł

no tak wiedze mam z broszur i pozwoliła mi złożyć kilka vg w tym 2 dla mnie i nie miałem potrzeby zdejmowania głowic anie rozkręcania niczego a ogień non-stop a o innych silnikach nie wspomnę:D
a ty 5 razy zdejmowałeś już głowicę w swoim szrocie bo porządnie poskładać nie umiesz..
ty mnie pouczasz? przecież ty nawet vg na oczy nie widziałeś.. !!!!!!!
ostatnio pytałeś się czemu blowoffa nie można podpiąć bo masz teorię... twoje teorie są o kant @#$% potłuc
podrzucałeś chłopowi co chciał max 400koni suszarki które wstają ponad 4k rpm ...
fachowiec z ciebie jak z koziej pipy rakietnica i tyle w temacie

vg30dett był montowany tylko w 300zx tt dla twojej wiedzy z czego sobie chyba sprawy nie zdajesz (miał byś montowany jeszcze do jednego samochodu ale nie wszedł w produkcję)

panewki w rozmiarze std? dobre.. posikać się ze śmiechu można...

weź się ogarnij i przestań ludziom wypisywać głupoty bo jeszcze jakiś się posłucha...

poczytaj o zamiennikach jak to te silniki znoszą

śruby można zakładać./.. ale jest duże prawdopodobieństwo że się wysrają przy ponownym dokręcaniu... a niech się taka śruba rościągnie w trakcie dokręcania.. :)
znasz termin zmęczenie materiału? czy wszystko wieczne wg ciebie..
vg to reaktor który się strasznie nagrzewa co wspomaga zmęczenie .. ale co ja mogę wiedzieć..

tak trzymaj! powodzenia w remontach oby jak najwięcej osób się do ciebie zgłosiło
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

Radziu ja wysiadam z tego pociagu nie ma sesu z czopem pisac i sie dynerwowac :)
radeklwh

ale czy ty widzisz co on pisze? druciarz jeden!!!! swojego padła poskładać nie może tylko po 5 razy głowicę zdejmuje bo się coś sra cały czas a tu będzie pouczał gdzie poskładane silniki prze ze mnie ani razu nie były rozkręcane!!!!!!!! zresztą wiesz o tym najlepiej chyba...
oby go za te herezje polonez przejechał
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

co z tymi modelami innych samochodów gdzie był vg30dett
Pisałem o vg30, bez problemu można to wywnioskować z mojego posta

powiedz co z tymi panewkami bo innych niż STD nie znalazłem

Korbowe akurat, główne też były:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... odowe.html
i tą pompę za 300zł
http://olx.pl/oferta/pompa-oleju-nissan ... c36918777c

Tu mi się rzuciła w oczy. Akurat była 12 w nocy jak tego szukałem i nie chciało mi sie zagłębiać. Niech kosztuje nawet 700zł, jakie to ma znaczenie w kontekście dyskusji?

Generalnie chodzi o to że "dół" silnika to VG30 i sa do tego części. Tak czy nie? ŚRUBY arp też namierzyłem jakieś za 300, nie wątpię że szpilki są droższe(i też lepsze, ale czy potrzebne przy seryjnych mocach)
no tak wiedze mam z broszur i pozwoliła mi złożyć kilka vg w tym 2 dla mnie i nie miałem potrzeby zdejmowania głowic anie rozkręcania niczego a ogień non-stop a o innych silnikach nie wspomnę:D
Jakie moce? Jaki procentowy przyrost wzgledem serii? Zresztą nie mówię ze to nie prawda. Kupując wszystko nowe i wydając wywrotkę floty musiałbyś być niepełnosprawny żeby nie złożyć silnika...

Ja swoje CA otwieram bo ładuje w nie 1.5 bara w seryjne tłoki i upierdala mi półki. Testowałem różne mapy i konfiguracje CR u siebie, komuś bym nie polecił takiego setupu, ale ja nie mam problemu żeby sprawdzać gdzie są granice, potem przynajmniej wiem o czym mówię. Widzisz różnice jeśli chodzi o wysranie półki od za dużego boosta a awarią z powodu złego poskładania, zamienników?
ostatnio pytałeś się czemu blowoffa nie można podpiąć bo masz teorię... twoje teorie są o kant @#$% potłuc
podrzucałeś chłopowi co chciał max 400koni suszarki które wstają ponad 4k rpm ...
Ad1, faktycznie, nie wiedziałem że w VG jest seryjny DV. Chyba przeprosiłem, ładnie tak wyciągać?
Ad2, poleciłem małe gt2860r na kulce i z wrinikiem CNC. Wstawały by dopiero przy 4tys? To Twoje zdanie w które szczerze wątpię.
ty mnie pouczasz? przecież ty nawet vg na oczy nie widziałeś.. !!!!!!!
Jakie to ma znaczenie w kontekście tej rozmowy? Co tam jest takiego nietypowego? Może to nie jest silnik tłokowy?

Nie rozumiem o co chodzi z tymi panewkami STD. Jak wał będzie STD to co, i tak go szlifować czy o co ci chodzi?

Nie będę czytał o zamiennikach do VG bo to będzie morze niczym niepotwierdzonych bzdur i domniemań. Zresztą są zamienniki i zamienniki. Trzeba kupować te lepsze/sprawdzony i tyle w temacie.

Wgl, o co Ty się ze mna kłócisz powiedz mi? Poradziłem człowiekowi co ma zrobic żeby ZGODNIE ze sztuka wymienić panewki i wszystkie możliwe opcje, na co zwrócić uwagę itd, a Ty się do mnie przy***alasz!? Co Ci nie pasuje, gdzie to domniemane druciarstwo? Gdzie dokładnie? Sam juz przyznałeś że serwisówka zezwala na montaż tych samych szpilek, gdybyś trochę więcej posiedział w temacie to byś przyznał że założenie drugi raz MLS też jest normalne(i robi tak mnóstwo osób, proponuje wyjść poza świat nissana). Mam się tłumaczyć z każdej waszej nadinterpretacji tak ja z tym niewymienianiem uszczelek? Gdzie ja to napisałem?
Radziu ja wysiadam z tego pociagu nie ma sesu z czopem pisac i sie dynerwowac :)
No pokazałeś się w całej krasie. Nie dość że głupi bo nie może się zdobyć na merytoryczna dyskusje to jeszcze cham. Brawo! W miejsce twojego nicku na kalendarzu narysuje <font class="red">PIP</font>, będzie pasowało do twojego stylu. :lol: Zaczynam kumać, trafiłem na dwóch kolegów z kółka wzajemnej adoracji gdzie jeden wspiera drugiego w swoim zacietrzewieniu....
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2016 17:12 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
rusek300zx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 693
Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

wiesz co powiem tak cham to ci na imie powinni dac to po pierwsze a nie bede z tb dyskutowal bo nie ma sesu czopie a narysuje ci na ryju napewno kiedys na jakims spocie jak madry jestes i jaki z cb mega mechanik a nadejdzie taki dzien.Ozieble zegnam mega mechanika
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Brawo! Możesz mi ustami szminke na h*ju narysować palancie :lol:
Ostatnio zmieniony pt 15 sty, 2016 17:31 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
radeklwh

arp nie robi śrub do 300zx !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i nie ma takiego czegoś jak wymiar panewek standard do 300zx!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a że jestem po imieniu z posiadaczami 300zx to chyba normalne że się znamy, oraz tych co znam szanują mnie i moje zdanie oraz mają swoje...

a to ze szminką to gejowskie jest strasznie... polska to nie kraj pełen tolerancji więc uważaj
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Temat zamykam do jutro, może otrzeźwiejecie. Jak nie to posprzątamy
Zablokowany

Wróć do „Silniki VG”