z32 300zx NA swap na TT

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

slawokob1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: czw 17 paź, 2019 19:33
Lokalizacja: Łódź

Cześć

posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT

Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.

1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?

2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?

3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
Ostatnio zmieniony czw 17 paź, 2019 21:06 przez slawokob1, łącznie zmieniany 2 razy.
slawokob1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: czw 17 paź, 2019 19:33
Lokalizacja: Łódź

slawokob1 pisze:Cześć

posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT

Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.

1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?

2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?
Odp: w sumie już wyciągnięte o podporę luzowałem...

3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3182
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

ad.1 bierzesz serwisówke i porownujesz piny do ecu czy wszystko jest tak samo, albo znajdujes osobe ktora juz ma to za soba,
ad.2 jak odkrecisz wszystko to sie wyjasni temat, w s13 trza odkrecac podpore i wtedy wal sie luzuje na tyle, ze da sie go wyjac ze skrzyni, pamietaj ze wtedy poleci olej, wiec albo zlanie wczeniej albo zakorkowac wejscie wału.
ad.3 fmic.eu, neo turbo tutaj na forum
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
slawokob1
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 4
Rejestracja: czw 17 paź, 2019 19:33
Lokalizacja: Łódź

Wymieniłem rozrząd w VG ale niepokoi mnie przesunięcie paska i kulek względem znaków na obudowie tylko z jednej strony o jakieś pół zęba. Czy to normalne czy coś poprawiać, proszę o podpowiedz. Poniżej fotki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru, 2019 16:41 przez slawokob1, łącznie zmieniany 2 razy.
GREEN APPLE
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: wt 09 gru, 2003 11:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Z tymi znakami rozrządu to tak jest. Masz dobrze ustawione.
Wał musisz odkręcić jeszcze przy tylnym moście.
Wiązka n/a nie ma kabli do sterowania turbinami. Jak dodasz boost controler to może zostać.
YAKUZA Tuning-Bydgoszcz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”