Cześć
posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT
Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.
1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?
2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?
3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
z32 300zx NA swap na TT
Moderator: Moderator
slawokob1 pisze:Cześć
posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT
Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.
1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?
2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?
Odp: w sumie już wyciągnięte o podporę luzowałem...
3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?
ad.1 bierzesz serwisówke i porownujesz piny do ecu czy wszystko jest tak samo, albo znajdujes osobe ktora juz ma to za soba,
ad.2 jak odkrecisz wszystko to sie wyjasni temat, w s13 trza odkrecac podpore i wtedy wal sie luzuje na tyle, ze da sie go wyjac ze skrzyni, pamietaj ze wtedy poleci olej, wiec albo zlanie wczeniej albo zakorkowac wejscie wału.
ad.3 fmic.eu, neo turbo tutaj na forum
ad.2 jak odkrecisz wszystko to sie wyjasni temat, w s13 trza odkrecac podpore i wtedy wal sie luzuje na tyle, ze da sie go wyjac ze skrzyni, pamietaj ze wtedy poleci olej, wiec albo zlanie wczeniej albo zakorkowac wejscie wału.
ad.3 fmic.eu, neo turbo tutaj na forum
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Wymieniłem rozrząd w VG ale niepokoi mnie przesunięcie paska i kulek względem znaków na obudowie tylko z jednej strony o jakieś pół zęba. Czy to normalne czy coś poprawiać, proszę o podpowiedz. Poniżej fotki
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru, 2019 16:41 przez slawokob1, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Coś już wiem
- Posty: 68
- Rejestracja: wt 09 gru, 2003 11:27
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Z tymi znakami rozrządu to tak jest. Masz dobrze ustawione.
Wał musisz odkręcić jeszcze przy tylnym moście.
Wiązka n/a nie ma kabli do sterowania turbinami. Jak dodasz boost controler to może zostać.
Wał musisz odkręcić jeszcze przy tylnym moście.
Wiązka n/a nie ma kabli do sterowania turbinami. Jak dodasz boost controler to może zostać.
YAKUZA Tuning-Bydgoszcz