Strona 1 z 1

z32 300zx NA swap na TT

: czw 17 paź, 2019 20:59
autor: slawokob1
Cześć

posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT

Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.

1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?

2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?

3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?

Re: z32 300zx NA swap na TT

: wt 22 paź, 2019 17:44
autor: slawokob1
slawokob1 pisze:Cześć

posiadam 300zx z32 NA od około 10 lat i w końcu nadszedł czas na swap silnika TT

Zacząłem już rozpinać i wiązkę i luzować śruby, które przeszkadzają w wyciągnięciu silnika i skrzyni. Ponieważ na mechanice znam się trochę chciał bym prosić was o wsparcie merytoryczne i mam kilka pytań.

1. Czy da się podłączyć silnik TT na wiązce NA i komputerze od TT ? ewentualnie jak to zrobić? Wiem że można to zrobić dokładając Electronic Boost Controler (podłącza się go na gruszki turbin? i to tyle?

2. czy wał wyjdzie sam ze skrzyni czy muszę luzować podporę wału?
Odp: w sumie już wyciągnięte o podporę luzowałem...

3. Muszę nabyć chłodnicę wody i IC macie jakieś sprawdzone rozwiązania?

: wt 22 paź, 2019 21:39
autor: szaman
ad.1 bierzesz serwisówke i porownujesz piny do ecu czy wszystko jest tak samo, albo znajdujes osobe ktora juz ma to za soba,
ad.2 jak odkrecisz wszystko to sie wyjasni temat, w s13 trza odkrecac podpore i wtedy wal sie luzuje na tyle, ze da sie go wyjac ze skrzyni, pamietaj ze wtedy poleci olej, wiec albo zlanie wczeniej albo zakorkowac wejscie wału.
ad.3 fmic.eu, neo turbo tutaj na forum

: ndz 01 gru, 2019 16:08
autor: slawokob1
Wymieniłem rozrząd w VG ale niepokoi mnie przesunięcie paska i kulek względem znaków na obudowie tylko z jednej strony o jakieś pół zęba. Czy to normalne czy coś poprawiać, proszę o podpowiedz. Poniżej fotki

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: śr 25 gru, 2019 12:29
autor: GREEN APPLE
Z tymi znakami rozrządu to tak jest. Masz dobrze ustawione.
Wał musisz odkręcić jeszcze przy tylnym moście.
Wiązka n/a nie ma kabli do sterowania turbinami. Jak dodasz boost controler to może zostać.