300 zx , brak iskry i wtrysku
Moderator: Moderator
Witajcie. Jestem nowym uzytkownikime nissana 300zx z Bydgoszczy. Czy ktos mogłyb mi pomoc w kwestii braku iskry i wtrysku? Zasilanie +12 jest na wtrysku i na cewkach. A moze jest ktos z Bydgoszczy z kim móglbym pogadac na miejscu? Pozdrawiam.
Czesc
witaj na forum
powinienes powiedziec wiecej o aucie... co sprawdziles itp...
proponuje sprawdzic bledy na kompie
prawdopodobnie ze masz problem z CAS (czujnik polozenia walu/walka) ja mialem podobne objawy
brak iskry i nie "cykajace" wtryski
w bydgoszczy masz Marka (Greenapple) Marek ma opcykane 300ZX wiec pewnie Ci pomoze
http://www.premot.com.pl/
witaj na forum
powinienes powiedziec wiecej o aucie... co sprawdziles itp...
proponuje sprawdzic bledy na kompie
prawdopodobnie ze masz problem z CAS (czujnik polozenia walu/walka) ja mialem podobne objawy
brak iskry i nie "cykajace" wtryski
w bydgoszczy masz Marka (Greenapple) Marek ma opcykane 300ZX wiec pewnie Ci pomoze
http://www.premot.com.pl/
Dzięki wielkie. Namiar, ktory mi podałes dostalem tez wczoraj od kumpla,wiec na pewno jutro sie tym zajmę. Mam probelm jesczze z tym : patrzac na silnik, po lewej stronie na wałku rozrządu jest jakis moduł, ktory ma 6 kabli i sa one porozrywane. Nie wiem kolorystycznie jak je podłaczyc. Czy to moze byc własnie ten czujnik wałka rozrządu, o ktorym pisales? Niewiele jeszcze grzebałem, bo auto kupilem dzien przed wigilią i nie chcac narazać sie żonie spędzilem swieta w domu. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Życze powodzenia i gratulka zakupu odważna decyzja , moja 3 seta ma ten sam problem , po wsadzeniu silnika (remont) jest brak wtrysku , nie cykają , jezeli chodzi o iskra to jest , bardzo był bym rad jak byś napisał gdy uda ci sie uruchomić i co i jak.
Wreszcie jeździ , i to jak
hmm patrzac na silnik po lewej stronie ?
po stronie kierowcy na pokrywie rozrzadu jest CAS
czyli czujnik polozenia walu/walka
po stronie pasazera moze znajdowac sie PTU ktory bardzo czesto pada w 300ZX
proponuje z dzialu download sciagnac serwisowke
nastepnie zrobic test kompa (test blyskowy chyba ze masz consulta)
http://www.ttzd.com/tech/diagnostictech.html
jezeli masz jakies dziwne, pourywane przewody NAPRAW TO !! oczysc odtlusc jak trzeba polutuj i dobrze zabezpiecz
masz tam pod maska bardzo duzo czujnikow i intalacja elektryczna w tym samochodzie jest bardzo narazona na uszkodzenia bo aby sie dostac do czegokolwiek to trzeba duzo demontowac....
po stronie kierowcy na pokrywie rozrzadu jest CAS
czyli czujnik polozenia walu/walka
po stronie pasazera moze znajdowac sie PTU ktory bardzo czesto pada w 300ZX
proponuje z dzialu download sciagnac serwisowke
nastepnie zrobic test kompa (test blyskowy chyba ze masz consulta)
http://www.ttzd.com/tech/diagnostictech.html
jezeli masz jakies dziwne, pourywane przewody NAPRAW TO !! oczysc odtlusc jak trzeba polutuj i dobrze zabezpiecz
masz tam pod maska bardzo duzo czujnikow i intalacja elektryczna w tym samochodzie jest bardzo narazona na uszkodzenia bo aby sie dostac do czegokolwiek to trzeba duzo demontowac....
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jutro od rana biorę sie porządnie za robotę i jak tylko będę coś wiedział nowego , zaraz sie odezwę.Pozdro. Piękny dzień jutro
kolega jak sie domyslam nabył to autko
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77927013
miałem go kupic i rozebrac na czesci juz ugadałem sie z włascicielem ale odpusciłem sobie na konto s14-tek
ogólnie wyglada niexle!!kts mi cos mówił ze jekies legendy krazyły ze aut odnaleziono pozucone na jakiejsc bocznej drodze z zatartym silnikem mam nadziej ze to nieprawda i bedziesz sie cieszył po uruchomieniu czysta przyjemnościa jazdy
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=77927013
miałem go kupic i rozebrac na czesci juz ugadałem sie z włascicielem ale odpusciłem sobie na konto s14-tek
ogólnie wyglada niexle!!kts mi cos mówił ze jekies legendy krazyły ze aut odnaleziono pozucone na jakiejsc bocznej drodze z zatartym silnikem mam nadziej ze to nieprawda i bedziesz sie cieszył po uruchomieniu czysta przyjemnościa jazdy
Witajcie. Pare dni minęło...ale jakie to były dni!!! Wczoraj usłyszałem dzwięk silnika. Chodzi pięknie. Auto jest na chodzie. Oczywiscie Szacuneczek dla Marka z Yakuzy. Dzięki niemu ruszyłem z robotą i furą do przodu . Co do problemów technicznych : miałem uszkodzony wzmacniacz iskry, impulsator na wałku rozrządu, komputer został przelutowny i wtedy zaskoczył. Oproćz tego zaśniedziałe kostki elektryczne od wtrysków ( ale miały prawo-auto długo stało). Cieszę sie bardzo,ze nie potwierdziła sie legenda o zatartym silniku. uff. Pozostaje mi tylko rejestracja i kosmetyka. Do miłego zobaczenia przy kolejnym poscie albo na drodze. Dzięki wszystkim za pomoc. Jesli ja będe mógl komus w czyms pomóc , to walcie jak w dym.
Czyli padlo PTU i CAS
hmm to samo kiedys mialem
jak masz starego typu PTU przenies go w jakies chlodniejsze miejsce pod maska...
fajnie ze nastepna trzysetka zaczyna jezdzic
hmm to samo kiedys mialem
jak masz starego typu PTU przenies go w jakies chlodniejsze miejsce pod maska...
fajnie ze nastepna trzysetka zaczyna jezdzic
ciekawe kiedy bartkowe ruszymniam pisze:Czyli padlo PTU i CAS
hmm to samo kiedys mialem
jak masz starego typu PTU przenies go w jakies chlodniejsze miejsce pod maska...
fajnie ze nastepna trzysetka zaczyna jezdzic
I will always keep U in my heart daddy!!
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
chcesz wkład kłowy albo na synchro do japończyka? odezwij sie na PW
Mój też już zagadał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aciu, jak byłeś u Yakuzie to pewnie widziałeś mojego żółtego
Aciu, jak byłeś u Yakuzie to pewnie widziałeś mojego żółtego
Witam. Byłem, widziałem Niezłą furę masz Oby nam sie dobrze i bezawaryjnie jeżdziło. I kolejny raz szacuneczek dla Yakuzy.