POMOCY!!Z32 po tuningu silnika nie pali:(

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

Tak odpalił :D
Po kupnie nowego ECU + nowe swiece seria (na razie na próbę )auto ozyło i jest lepiej
teraz mam tylko 1 problem bo jak nie podciagne linki znacznie to dziad sie spuszcza na ok 500rpm a wiadomo ze na tych wałkach nie ma prawa jakos sesownie chodzic na tych obrotach(chyba nawet seria by sie przydusił)

Na szczęście sesja sie konczy wiec bedzie czas poszperac przy aucie.
jutro od rana posiedze mam nadzieje ze cos wymodze jutro.
chyba bede musiał na nowo zapłon ustawić tylko niewiem czy na serie czy lekko wyprzedzic/opóźnić ??
Z32 TT
T28RS
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

witam panowie pytanie na szybko bo przy aucie grzebie:
po załozeniu ssqv w miejsce orginalnych DV po odpaleniu mam straszne strzały z rurki i nie moge silnika zakrecic powyzej 3-3.5tys g:(\
Czy zawór HKS da sie regulować?? bo niby sa do 2barów a mi przy 0.5 sie w pełni otwiera :(
prosze o jakies rady za godzinke bede na obiad leciał to podejze czy sa jakies rady.

dodam jeszcze ze swieczki po 15min chodzenia wygladaja jak bym z 2000zrobił na bardzo bogatej mieszance, co chyba oznaka jest ze komp głupieje bo co przepływka wpusci bov-y wypuszcza
Z32 TT
T28RS
pawelYZF
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 03 lut, 2007 16:05

powinienies miec srube z tylu do regolacji twardosci sprezyny
Awatar użytkownika
Sebof
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: wt 17 kwie, 2007 21:39
Lokalizacja: Warszawa

pawelYZF pisze:powinienies miec srube z tylu do regolacji twardosci sprezyny
ssqv nie ma chyba regulacji... może się mylę
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

no wiłasnie HKS niema pokretła:(

a teraz 2 sprawa auto psuje swiece:[

wcześniej wykończyło irydowe NGK teraz wykończyło zwykłe briski(kupione by tylko zobaczyć czy złe palenie to wina swiec.
jak zaczynaja sie pojawiac problemy z silnikiem to zaraz patrze swieczke na krótko i co sie okazuje.
dzis to samo co z NGK swieczki dostaja przebicia i bija miedzy obudowa a izolatorem zamiast miedzy obudowa-rdzeń:(

czego to może być wina?
przy ngk wyszedł wielki bubel bo kupiłem "9" a typowo rajdowe.
ale przy nowych briskach które pochodziły może z 2h razem w silniku nigdy nie dostały doładowania wiekszego niż 0.5 bo auto palone tylko w garażu.
teraz juz bede kupował NGK "7" tylko jak myslicie co moze jakis problem z cewkami czy co ze swiece padaja?? :mrgreen:
Z32 TT
T28RS
pawelYZF
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 03 lut, 2007 16:05

dziwna sprawa bo ja mam rownierz hks ssqv orginal nowa edycje i mam regolacje a napewno jestto orginal bo zamawialem prosto z fabryki hks
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

kurde musze go jutro wykrecic i obadać
teraz zgłupiałem czy mam ssqv czy ssqv2 :D
Z32 TT
T28RS
Awatar użytkownika
Sebof
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: wt 17 kwie, 2007 21:39
Lokalizacja: Warszawa

jondeca pisze:kurde musze go jutro wykrecic i obadać
teraz zgłupiałem czy mam ssqv czy ssqv2 :D
ssqv 2 różni się tylko wyglądem i oba nie mają regulacji ze względu na zasadę działania.
Tak wynika z mojej wiedzy jeżeli jest inaczej to mnie poprawcie
Pozdro
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

a ma ktos jakies pomysły co do swiec?
Z32 TT
T28RS
pawelYZF
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 03 lut, 2007 16:05

sluchaj chyba wiem czy u mnie jest regolacja czy niema a akurat jest niewiem czy jest cos u mnie nie tak ale napewno mam orginal bo dostalem z nim raka jakby certyfikat zakupu
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

no ja raczej tez mam orginała zamawiany razem z masa gratów.same firmowe hks,koni greedy itp z japan i usa
Z32 TT
T28RS
Awatar użytkownika
Sebof
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 49
Rejestracja: wt 17 kwie, 2007 21:39
Lokalizacja: Warszawa

ja niedługo dostanę swojego ssqv to wam powiem jak jest w oryginale... ehehehehehehehhe
:lol: :lol: :lol:
jondeca
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 65
Rejestracja: sob 10 lut, 2007 00:31
Lokalizacja: ZG

panowie dysponuje ktoś schematem do:
http://www.allegro.pl/item311657069_wsk ... st_sm.html
bo przez te 4miesiace jak nie mogłem motorka uruchomić zrobił mi sie straszny bałagan i nie mogę znaleźć nic teraz
Z32 TT
T28RS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”