Tak odpalił
Po kupnie nowego ECU + nowe swiece seria (na razie na próbę )auto ozyło i jest lepiej
teraz mam tylko 1 problem bo jak nie podciagne linki znacznie to dziad sie spuszcza na ok 500rpm a wiadomo ze na tych wałkach nie ma prawa jakos sesownie chodzic na tych obrotach(chyba nawet seria by sie przydusił)
Na szczęście sesja sie konczy wiec bedzie czas poszperac przy aucie.
jutro od rana posiedze mam nadzieje ze cos wymodze jutro.
chyba bede musiał na nowo zapłon ustawić tylko niewiem czy na serie czy lekko wyprzedzic/opóźnić ??
POMOCY!!Z32 po tuningu silnika nie pali:(
Moderator: Moderator
witam panowie pytanie na szybko bo przy aucie grzebie:
po załozeniu ssqv w miejsce orginalnych DV po odpaleniu mam straszne strzały z rurki i nie moge silnika zakrecic powyzej 3-3.5tys
Czy zawór HKS da sie regulować?? bo niby sa do 2barów a mi przy 0.5 sie w pełni otwiera
prosze o jakies rady za godzinke bede na obiad leciał to podejze czy sa jakies rady.
dodam jeszcze ze swieczki po 15min chodzenia wygladaja jak bym z 2000zrobił na bardzo bogatej mieszance, co chyba oznaka jest ze komp głupieje bo co przepływka wpusci bov-y wypuszcza
po załozeniu ssqv w miejsce orginalnych DV po odpaleniu mam straszne strzały z rurki i nie moge silnika zakrecic powyzej 3-3.5tys
Czy zawór HKS da sie regulować?? bo niby sa do 2barów a mi przy 0.5 sie w pełni otwiera
prosze o jakies rady za godzinke bede na obiad leciał to podejze czy sa jakies rady.
dodam jeszcze ze swieczki po 15min chodzenia wygladaja jak bym z 2000zrobił na bardzo bogatej mieszance, co chyba oznaka jest ze komp głupieje bo co przepływka wpusci bov-y wypuszcza
Z32 TT
T28RS
T28RS
no wiłasnie HKS niema pokretła:(
a teraz 2 sprawa auto psuje swiece:[
wcześniej wykończyło irydowe NGK teraz wykończyło zwykłe briski(kupione by tylko zobaczyć czy złe palenie to wina swiec.
jak zaczynaja sie pojawiac problemy z silnikiem to zaraz patrze swieczke na krótko i co sie okazuje.
dzis to samo co z NGK swieczki dostaja przebicia i bija miedzy obudowa a izolatorem zamiast miedzy obudowa-rdzeń:(
czego to może być wina?
przy ngk wyszedł wielki bubel bo kupiłem "9" a typowo rajdowe.
ale przy nowych briskach które pochodziły może z 2h razem w silniku nigdy nie dostały doładowania wiekszego niż 0.5 bo auto palone tylko w garażu.
teraz juz bede kupował NGK "7" tylko jak myslicie co moze jakis problem z cewkami czy co ze swiece padaja??
a teraz 2 sprawa auto psuje swiece:[
wcześniej wykończyło irydowe NGK teraz wykończyło zwykłe briski(kupione by tylko zobaczyć czy złe palenie to wina swiec.
jak zaczynaja sie pojawiac problemy z silnikiem to zaraz patrze swieczke na krótko i co sie okazuje.
dzis to samo co z NGK swieczki dostaja przebicia i bija miedzy obudowa a izolatorem zamiast miedzy obudowa-rdzeń:(
czego to może być wina?
przy ngk wyszedł wielki bubel bo kupiłem "9" a typowo rajdowe.
ale przy nowych briskach które pochodziły może z 2h razem w silniku nigdy nie dostały doładowania wiekszego niż 0.5 bo auto palone tylko w garażu.
teraz juz bede kupował NGK "7" tylko jak myslicie co moze jakis problem z cewkami czy co ze swiece padaja??
Z32 TT
T28RS
T28RS
ssqv 2 różni się tylko wyglądem i oba nie mają regulacji ze względu na zasadę działania.jondeca pisze:kurde musze go jutro wykrecic i obadać
teraz zgłupiałem czy mam ssqv czy ssqv2
Tak wynika z mojej wiedzy jeżeli jest inaczej to mnie poprawcie
Pozdro
panowie dysponuje ktoś schematem do:
http://www.allegro.pl/item311657069_wsk ... st_sm.html
bo przez te 4miesiace jak nie mogłem motorka uruchomić zrobił mi sie straszny bałagan i nie mogę znaleźć nic teraz
http://www.allegro.pl/item311657069_wsk ... st_sm.html
bo przez te 4miesiace jak nie mogłem motorka uruchomić zrobił mi sie straszny bałagan i nie mogę znaleźć nic teraz
Z32 TT
T28RS
T28RS