300zx

Wszystko na temat silników VG

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

witam, mam 300zx TT po lekkim modyfikacjach (wydech, intercooler, BOV, chiptuning + ecumaster), a wiec w czym rzecz zdjelem z seryjnego ECU ograniczenia takie jak boost cut i speed limit, plus przenioslem odcinke na 7300. ustawilem doladowanie na 1.2bara (seryjne turbiny) i tu sie zdziwilem bo przy wpelni otwartej przepustnicy AFR wynosi 11 czasem schodzi nawet do 10.5 i problem w tym ze ja nawet nie dodawalem paliwa przez ecumastera :shock: i stad moje pytanie czy jest to mozliwe zeby(prawie seryjny komputer) z seryjna przeplywka zdolaly ogarnac takie doladowanie ? pozdrawiam
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Ogólnie to nie zaleca się dmuchac powyzej 0.8 na seryjnym kompie, bo moze juz byc za ubogo. Napisales ze masz chiptunig, wiec moze on juz mocno podlewa...
Czym mierzysz ten AFR?
Masz jakis pozadny wskaznik turbo?
1.2 to peak czy stale?
Obrazek
Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

z chipa zdjelem sam ograniczenie doladowania (boost cut) i ograniczenie V-max, AFR mierze inovate LC-1 i to jest najlepsze ze nic nie dolewalem paliwa :) a AFR przy WOT to jest 11 i tak potrafi zejsc do 10 nawet a samochod nie szarpie tylko idzie do przodu ;) (tylko powoli sprzeglo nie daje rade juz) aha i EGT jest w normie ok 900c. a wskaznik mam Auto guage :) i wydaje mi sie ze dobrze dziala ;) a 1.2 bara jest od 3500obr/min
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

Pewnie chip tak mocno podlewa. Co tam masz? JWT? TwinChip?
Obrazek
Awatar użytkownika
D0ctor
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: wt 19 cze, 2007 18:58
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

jezeli chodzi o chip to kupilem sobie eprom programer i zgralem dane z oryginalnego chipa, przekopiowalem do nowego i tylko wywalilem boost cut i speed limiter. pierw myslalem ze sonda zle dziala, ale jest ok. teraz musze ecumasterem odejmowac paliwa bo przy doladowaniu 1.0 bara potrafi AFR zejsc do 10 - 9.5 (to jest troche za duzo)
Awatar użytkownika
Lukasz
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
Kontakt:

To jakos dziwnie tak :wink: Probowales wrzucic oryginalnego chipa i zobaczyc jakie jest AFR (wiem ze to niby to samo, ale nie zaszkodzi spróbowac). Moze chip nie jest ori? Podobnie leje JWT przy okolo 1 barze, AFR okolo 10,5. Odezwij sie na gg.
Obrazek
radeklwh

i jak to się skończyło?
czemu tak podlany był
?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki VG”