roznice w 240sx

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

Nie zapomniałem napisać jaki model, tylko kolega Stas1989, od początku pytał o 240sx s14, także skoro o nim mowa to chyba nie trzeba za każdym razem modeli wymieniać? :)
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Kosmaty_ racja, moj błąd ze nie przeczytałem tematu od wcześniejszych wpisów.

Moja wina moja wina :wink:
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
Stas1989
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 58
Rejestracja: wt 27 sty, 2009 11:15
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Czyli jednak wg was zdecydowanie do driftu dla początkującego lepszy jest s13?:)
A znacie jakieś dobre sklepy internetowe z częściami do driftingu do 200sx s13 i s14(a)? :D
Awatar użytkownika
kosmaty_
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: sob 20 cze, 2009 21:47
Lokalizacja: Kutno k. Łodzi

Dużo ludzi na forum handluje takimi rzeczami, popatrz w giełdzie, w zakupach grupowych, a jak nie to allegro, ebay, driftshop.pl
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Zdaje się, że Maretzki pisał, że jak się wyreguluje LPG na małe zużycie to silnik się spitli. Mógłbyś coś więcej na ten temat: jakie są tekie przyczny, co się psuje i jakie są wcześniej objawy?

Mam od niedawna 240-tkę, która pali mi min. 16l LPG (w zimie koło 18-tu). Niby w normie, ale przy bardzo delikatniej jeździe wieć myślałęm o jakiejś regulacji kiedy będzie ciepło, a wiosna już przyszła....
240sx s13
Awatar użytkownika
Maretzky
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 826
Rejestracja: śr 29 paź, 2003 18:04
Lokalizacja: Wejherowo

Jak regulowac to tylko w czasie jazdy z szerokopasmówką w wydechu. Ew na hamowni obciązeniowej.
Obrazek
Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

efekt masz taki, że gaz spala się w wyższej temp. niż benzyna... zeby zniwelowac temperature dorzuca sie wiecej gazu [strojenie 'na bogato']

efekty ubogiej mieszanki masz takie same jak w przypadku benzyny...

od uszczelek zaczynając przez zawory kończąc na dziurach w tłokach itp ;)
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
Obrazek
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Dzięki za odp, tylko jak określić czy mieszanka jest za bogata odpowiednio czy już z przesadą? Da się to zrobić analizatorem spalin? U mnie (mam nadzieje) występuje ten drugi przypadek - dużo pali nawet przy delikatnej jeździe, zawsze odpala na azie od raz i to nawet po 5 dniach stania na -18'C.

Usłyszałem też opinię, że wypalanie się wszystkie co w cylindrach przy ubogiej mieszance gazowej ma znaczenie przy ostrej jeździe - wysokich obrotach (>3.5tyś) lub momencie (w zależności, kto mówił :-).

To prawda?
240sx s13
Marko6099
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 22 sty, 2011 08:10
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Panowie Witam. Jestem tutaj nowy, szukałem na forum, ale coś opornie mi to szło. Pomyślałem że może tutaj zapytam. Mam nissana 240sx s13 z silnikiem 2.4 12v tylko niestety w automacie, w związku z tym mam takie pytanie czy skrzynia z 1.8t albo 2.0t podejdzie pod moje 2.4?
Na chwilę obecną, Nissan zabrał wszystkie moje pieniądze... RB25DET do remontu:/
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

podejdzie po zmianie dzwona od KA jeśli dobrze kojarzę jeszcze
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
ige
Postojebca
Postojebca
Posty: 1208
Rejestracja: wt 29 lip, 2008 20:55
Lokalizacja: zg

Kolego mam manualna skrzynie dokladnie do takiego auta jakie posiadasz - 240sx 2.4 ka24e ktora podejdzie bez zadnych przerobek.

Jak cos PW :)
Ostatnio zmieniony wt 14 cze, 2011 02:33 przez ige, łącznie zmieniany 1 raz.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Marko6099
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 13
Rejestracja: sob 22 sty, 2011 08:10
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Mam jeszcze jeden problem, dość istotny na dzień dzisiejszy, mianowicie nie otwierają mi się szyby:/ panel od otwierania po stronie kierowcy jest, i jest podlączony, lecz po stronie pasażera tego niestety nie mam.( tak już było, jak kupiłem) Myślałem że może bezpieczniki, ale sprawdzałem i są ok. Czy może być tak, że potrzebny jest ten przełącznik po stronie pasażera, żeby to działało? Proszę o szybką odpowiedź.

P.S Przepraszam że w tym wątku, ale nie mogłem znaleźć tematu. Proszę także o nieusuwanie postu:)
Na chwilę obecną, Nissan zabrał wszystkie moje pieniądze... RB25DET do remontu:/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”