roznice w 240sx
Moderator: Moderator
Witam jestem nowy szukale i nic nie moge dobrej odp znalesc mam zamiar kupic nismo nie mam za duzo kasy to narazie mysle o 240 jest do kupienia ta slabsza wersji silnikowa czym sie rozni od tej mocniejszej jakies wady zalety...plx odp z gory dzieki
Japan Cars..........
MAm jeszcze takie pytanie bo zdecydowalem sie na 240.... ka24e-slaby ale wytrzymaly i czesci jest duzzooo na allegro i calych sillnikow bo w terrano byly... a ka24de w jakich samochodach byly montowane oproczy 240 bo nie wiem jaki silnik wybrac!!!??? czy jest duzy dostep do czesci ka24de tak jak do ka24e ??? plx o szybka odp
Japan Cars..........
Wydaje mi się że do ka24de będzie trochę ciężej z częściami. Choć według Wikipedii był montowany w tych samochodach:
# 2000-2004 Nissan Xterra
# 1998-2004 Nissan Frontier
# 1993-2001 Nissan Altima
# 1991-1998 Nissan 240SX
# 1997-2000 Nissan R'nessa (4WD model, Japan)
# 1998-2001 Nissan Presage U30 (Japan)
# 1999-2001 Nissan Bassara U30 (Japan)
# 1993-1997 Nissan Bluebird
# Isuzu COMO (Japan)COMO
# 2000-2004 Nissan Xterra
# 1998-2004 Nissan Frontier
# 1993-2001 Nissan Altima
# 1991-1998 Nissan 240SX
# 1997-2000 Nissan R'nessa (4WD model, Japan)
# 1998-2001 Nissan Presage U30 (Japan)
# 1999-2001 Nissan Bassara U30 (Japan)
# 1993-1997 Nissan Bluebird
# Isuzu COMO (Japan)COMO
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
Hmm, wiele zależy od tego na jaki model trafisz i w jakim stanie będzie silnik. Czasu do 100 nigdy nie mierzyłem, ale jest poniżej 10s. Obstawiam że coś koło 8,5 w moim przypadku na dzień dzisiejszy. Z tym że jak chcesz sobie mocniej pojeździć to benzyna w oczach ucieka. Pod tym względem zużycie benzyny jest nie proporcjonalne do uzyskanej mocy. Pamiętaj że ka24e w roku 1989 miały większe sprężanie (9,1,1) i moc fabryczną rzędu 148KM. W 1990 roku zmniejszono sprężanie ( o ile się nie mylę 8,5,1) i było już tylko 140 KM.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Sam nigdy nie sprawdzałem, ale z tego co kiedyś czytałem to wersja po lifcie (ka24de) robi 100 w 8,4 sek. analogicznie wersja SOHC będzie miała więcej .
= There is no easy way from the earth to the stars =
Witam.
Pozwole sobie podlaczyc pod temat i zapytam czy 200sx i 240sx (oprucz silnika i pewnie skrzyni biegow) bazuja na tych samych czesciach? Czy zamienniki sa te same?
Skoro 240sx ma wiekrza pojemnosc to i pewnie pali pare litrow wiecej od 200sx..?
(A zapomnial bym dodac ze chodzi mi o s14)
Z gory dzieki
Pozwole sobie podlaczyc pod temat i zapytam czy 200sx i 240sx (oprucz silnika i pewnie skrzyni biegow) bazuja na tych samych czesciach? Czy zamienniki sa te same?
Skoro 240sx ma wiekrza pojemnosc to i pewnie pali pare litrow wiecej od 200sx..?
(A zapomnial bym dodac ze chodzi mi o s14)
Z gory dzieki
Ostatnio zmieniony ndz 19 lip, 2009 19:23 przez Stas1989, łącznie zmieniany 1 raz.
- xmarv
- Stały gość
- Posty: 209
- Rejestracja: śr 25 lip, 2007 22:54
- Lokalizacja: Biery/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Już było przerabiane kilka razy, jeśli chodzi o s13 to oprócz silnika i kilku elementów body (np. światełka po bokach ) są inne hamulce (tarcze, zaciski) i przednie sprężyny, takie rzeczy jak wahacze, drążki reakcyjne i inne elementy zawieszenia są raczej takie same. Jeśli chodzi o spalanie to 240sx z 12 L zje a 1,8 z tego co wiem to mniej przy spokojnej jeździe ale za to więcej przy ostrej ( jak turbo pompuje to i więcej paliwa musi lać ).Stas1989 pisze:Witam.
Pozwole sobie podlaczyc pod temat i zapytam czy 200sx i 240sx (oprucz silnika i pewnie skrzyni biegow) bazuja na tych samych czesciach? Czy zamienniki sa te same?
Skoro 240sx ma wiekrza pojemnosc to i pewnie pali pare litrow wiecej od 200sx..?
Z gory dzieki
= There is no easy way from the earth to the stars =
Jak ze spalaniem w ka24de to nie wiem, bo zajeździłem silnik w pół dnia hehe panewka się przekręciła, także nie zdążyłem sprawdzić zawieszeniowo się nie różni, wszystko jest to samo co w sr20det. Napewno jest różnica w piastachbo w s14 ka24de są piasty 4x114,3, a w sr'erze 5x114,3. Nie wiem jak z hamulcami w wersja z silnikiem sr, w ka24de była bida z nędzą, przód - jeden duży tłoczek, tył jeden mały tłoczek. No i najprawdopodobniej licznik w milach
Ze spalaniem to jakieś 13l wachy 10-11l lpg .Silniki natomiast w 240sx 12v są nie do zdarcia, można je katować do końca wiem bo miałem kiedyś taki Różnice są w zawieszeniu, troche w body, no i środek samochodu np:kiera,licznik w milach, tapicerka niebieska zarębista,szyber ręczny i takie tam pierdoły