swap do s13 pomocy

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

CA z T28 po dostrojeniu tez bedzie mialo ok 200 koni.
BEZ STROJENIA BĘZIE jakies 210hp jak odetkasz wydech
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

I.T pisze:
Neo2005 pisze:
I.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.

Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.

Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Dobra niech ten swap kosztuje te 7-8 (chociaz raczej ok 9-10 jak ktoś to robi dla Ciebie) i masz seryjnie 200km...

Ale jak kolega napisał chce mieć jakieś tam 280km to dolicz sobie wydech,ic + orurowanie,przydało by się wieksze turbo itp itd i juz nie jest tak kolorowo.
CA z T28 po dostrojeniu tez bedzie mialo ok 200 koni.

Za 8k to sie kupic wydech, gt28r (uzywke) IC, panewki itp

Za swoje GT28R wyjete z S15 ktora jezdzila w Japoni na torach zaplacilem 1400zl na ebayu do tego stare T28 sprzedalem za 800zl wiec zaplacilem za je 600zl, turbo jezdzi do dzisiaj i ma sie dobrze. Wiec nie opowiadajcie juz bajek ze za 8k to nic sie nie kupi : P
Ja nikomu nie opowiadam bajek.

Napisałeś o swapie na sr a nic o tym ze za te pieniądze mozna kupić graty do ca tylko dopiero teraz o tym piszesz (tak oczywiście ze mozna)

Ale dlaczego nikt nie robi z ca 280-300km? Zresztą kolega napisał ze chciałby miec mało awaryjny silnik a ca przy tych mocach i pałowaniu mu da ??? (tylko nie pisz o jakiś tam przypadkach)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Wole jezdzic nierozbieranym SR`em na oryginalnych panewkach niz CA po remoncie na super panewkach ACL(wielu osobom sie wysrały).
Z spokojem moge stwierdzić ze ten SR pojezdzi dłużej.

Ja naprawde nie mam nic przeciwko silnikom CA-wierze że dobrze użytkowany nierozbierany!! zalany dobrym olejem CA zniesie bardzo duzo-sam jednego pałowałem niemiłosiernie i nie miałem z nim żadnych problemów.

Także napiszę jeszcze raz czekam na Waszego super bezawaryjnego znoszącego duze moce CA-bo narazie to jest dużo pisania i zero efektów-naprawdę życze zeby Wam sie udało.

Żeby nie było całkiem OT odpowiem Jarkowi.
Silnik z Bmki nie wchodzi tak lajtowo do Nissana, wrzucanie V8 przerabiał juz Juri
http://driftforum.pl/viewtopic.php?f=14&t=990 jak widać dużo roboty,a jazdy z tym na codzien sobie nie wyobrazam- także myśle ze ten temat sobie odpuść.
Zresztą mysle że nie nalezy laczyc szmelcwagonów z japończykami :D

Jesli chodzi Ci o 2jz z supry-wolnossace to bardzo ciekawy silnik,w przyszlosci mozna go uturbic :D Ale włozenie wolnossaka tanie też nie bedzie ;)
Awatar użytkownika
robacek
Stały gość
Stały gość
Posty: 435
Rejestracja: pn 11 sie, 2008 08:57
Lokalizacja: Jabłonna/Warszawa
Kontakt:

mi sie wydaje ze normalnie uzytkowane ca i sr beda podobnie zywotne do 280-300KM a katowane tak samo szybko sie wysraja niestety co bylo widac w ostatnim driftowym sezonie jak 'malo' awaryjne są sr'y. jak dla mnie to bardziej sprawa kazdego kierowcy z czym sie bedzie czul lepiej. chcesz robic moce 300+ wsadz sr lub rb pamietaj tylko ze s13 300+ to samochod tylko do driftu bedzie bo trakcji to miec raczej nie bedzie;/ co do kosztow kupujesz sr i ktos Ci go wsadza placisz za to ok 8-9tys i to jest tania wersja wbrew pozorom bo po drodze wyjdzie jeszcze sporo rzeczy ktore musisz kupic jak zegary itd. w ca za ta kase tez kilka rzeczy zdlubiesz
turbo 2500-3300 zalezy czy kupisz na firme
IC 1000
wydech 1300
strojenie + np ecum 1000
zostaje jeszcze kilka tys na inne modyfikacje a z tego co wyzej mozna celowac pewnie w 250
wiec bazowo taniej masz 250 niz bazowe 200 ktore bys wsadzil z srem a czesci do sra sa tak samo drogie turbiny itd. ja ze wzgledow finansowych bede szedl w ca ale jakbym mial kase wsadzilbym pewnie cos mocniejszego albo kupil skylina poprostu;]
F*** JDM be a ricer. :]
Awatar użytkownika
Wolffs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 56
Rejestracja: sob 03 sty, 2009 22:58
Lokalizacja: Gdańsk

jarekrk pisze:a te V6 czy V8 od bmki to wchodzą lajtowo do s13? lub np silnik od supry 3 litrowy 200 konny ?

bo z tego co widze musze swoje ca oddać na gwarancje, na allegro jest tylko 1 ca za 4 Tys , porażka,
i zastanawiam się nad innym silnikiem w tym autcie, ale żeby finansowo podobnie wyszedł jak Ca18DET ?????

jakby co to ja mam jeszcze SR'a na sprzedaz ;] jak co to PW ; )
"that's troublesome"
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

tak ale moje finanse są blizsze ca niz sr takze dlatego do ciebie wolfs nie pisalem bo chciales 5 tys. a tyle nie mam :(

borinie chodzi mi o 2jz tylko z tej starej supry 3.0 wolnossak rzędowa 6 i 204 kuce,

wogule to silnik swoj ca oddaje bo okazal sie pyta,a zadnego ca innego teraz na sprzedaz nie ma , to nie wiem czy nei sprzedam tez budy, gratow wszystkich i za te ok 7k kupie ta supre wolnossącą albo jakiegos amerykanca(camaro,firebird,sebring)

tak mysle czy wogule jest szansa kupic ca dobre, czy kazdy sprzedaje bo wlasnie zmienia na inny a tamten juz klękał pomału,

opadły mi nadzieje chyba na japonska mysl techniczna
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
Wolffs
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 56
Rejestracja: sob 03 sty, 2009 22:58
Lokalizacja: Gdańsk

jarekrk wiesz za Sr'a chcialem 5 tys ale jakos nikt sie nie zglosil wiec wystawilem go normalnie na aukcji od 1 zł wiec jak chcesz dam Ci link do aukcji na PW ;]
"that's troublesome"
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

wiem widzialem, allegro przegladam 10 razy dziennie tk 20 w poszukiwaniu silnika, lub złotego srodku,
ale tak jak mowie nie jestem w stanie zaoferowac ci takich pieniedzy jakich oczekujesz, mi jest blizej do swapa na ca niz sr finansowo, dlatego nie ma sie co porywac z motyka na slonce
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

male pytanie skoro piszecie ze np v8 do s 13 to dobrze a v 6 jak wsadze to sie rozleci??? przeciez chyba v8 jest tak samo ciezkie o ile nie wiecej chyba ze sie myle to mnie poprawcie
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Nie ma dobrze czy źle,
możesz se włożyć V10 z Vipera i też będzie działać...

Co ty właściwie chcesz osiągnąć i ile masz na ten cel odłożone pieniędzy?
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

ja chce miec dobre 280-350 koni i tyle a kasa to mniejszy ból jak zabraknie to poczekam i odloze ja tylko pytam bo ludzie rozne pomysly maja i może ktorys mi sie spodoba chce wiedziec czy buda wytrzyma
Ostatnio zmieniony wt 02 cze, 2009 18:26 przez komargc, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Zależy w jakim stanie buda i jakie masz drogi w okolicy,
280 a 350 to bardzo duża różnica
jak koniecznie chcesz swap to na RB - przetarte szlaki i silnik konkretnym potencjale,
druga opcja to zakuć CA i też będzie dobrze
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Nie obrazajac Cie ale widze ze ciezki przypadek z Ciebie ;)
Ale ok.

Ile wytrzyma buda tak jak juz pisał Roball zalezy od jej stanu.
Zawsze mozna cos zrobic by jej stan polepszyć:
-wyspawać
-obspawać
-wstawić rozpórki
-wstawić klatkę
Po tych czynnosciach to buda pewnie i zniesie pińcet milionów koni z jednostki Vipera :P

Na 280 koni najprostszy/najtańszy sposób to albo podgrzebanie CA,albo wrzucenie seryjnego SR`a,zalozenie wydechu,icka,chipa i masz 280koni-takich setupów w S14`stkach jeżdzi bardzo wiele-bezawaryjnie.
Powyżej tych mocy w SR`e należy zmienić turbo i ogolnie wprowadzić droższe mody(panuje opinia że na seryjnych gratach silnik wytrzymuje moce rzedu 350koni)
i wtedy warto by sie było zastanowić czy nie lepiej/taniej byłoby odrazu grubo grzebnać w CA(zakuć,duze turbo itp)
Zarówno w CA jak i SR trzeba pomyslec o dobrym sprzegle.

Dobrą alternatywą jest RB,ktore ma 6cylinderków,lepszy moment i na seryjnej turbawce mozna dojsc do okolic 280-300koni(tu mogę sie mylic,bardziej doswiadczone osoby w temacie moga mnie poprawić).
Silnik ma opinie bardzo wytrzymałego.
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

i o takie konkretne odpowiedzi mi chodzi a ze ciezki przypadek jestem to wiem ale co zrobic taki jestem wole sto razy zapytac niz zepsuc wiec chyba zaczne szukac rb a może ktos z forum ma to niech da znac albo sr podlubany zobacze ile trzeba dac za rb komplet ze skrzynia dzieki za wszelkie info
Ostatnio zmieniony wt 02 cze, 2009 21:44 przez komargc, łącznie zmieniany 1 raz.
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

I.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.

Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.

Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Ca to takie mniejsze 4cylindrowe rb;d ca to jest motor z duszą;D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”