swap do s13 pomocy
Moderator: Moderator
czy da sie swapnac silnik z np 3000gt do s13 ktory jest umieszczony poprzecznie a nie wzdluz czy da sie przerobic skrzynie z s13 pod ten silnik i czy jest ktos kto podjal by sie takiego swapu w okolicy warmi i mazur za wszelkie info dzieki
Po co Ci swapowac silnik ciezka krowe z 3000gt .. nie dosc ze musisz przelozyc silnik skrzynie , przerobic cala wiazke , lapy silnika tez to jeszcze sam silnik z 3000gt jest ciezki jesli chodzi o mody.. ale jesli chcesz to ok.. sam swap wyjdzie Cie z 10k+ kup lepiej sr20det z jakiegos rozbitka zrob maly remont pakuj go do swojej nysy i lataj bokiem.
wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
no masz racje ale ja nie chce juz ca mialem i nigdy wiecej np dlatego ze taki silnik 3.0 twin turbo wytrzyma wiecej na 300 km bo ma to w serii (w dobrym stanie) a przy ca to juz jest mocno wyzylowane taka jest moja opinia nie musisz sie z nia zgadzac
Rowniez sie z nia nie zgadzam
wsadzenie krowy z GT3000 raz ze wyjdzie drogo w montazu to niekoniecznie efektywnie
CA zrobione na 350KM nie jest jeszcze wyzylowane
Jak nie pasuje to idz przetartym szlakiem z RB , masz w serii te 250-280KM , robisz 300-330 i tez jezdzisz.
Mniej kombinowania a wiecej dzialania
wsadzenie krowy z GT3000 raz ze wyjdzie drogo w montazu to niekoniecznie efektywnie
CA zrobione na 350KM nie jest jeszcze wyzylowane
Jak nie pasuje to idz przetartym szlakiem z RB , masz w serii te 250-280KM , robisz 300-330 i tez jezdzisz.
Mniej kombinowania a wiecej dzialania
to nie byla v6 z 2 glowicami i 4 walkami?
ehehehe gdzie ty to zmiescisz? s13 szpagat strzeli na kolach jak mu to wsadzisz...
a czesci zamienne to co, tanie sa?
no ale jak masz zaciecie, to do boju...
ehehehe gdzie ty to zmiescisz? s13 szpagat strzeli na kolach jak mu to wsadzisz...
a czesci zamienne to co, tanie sa?
no ale jak masz zaciecie, to do boju...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
jak zacięcia starczy to może będzie s13 4x4ODINN pisze:to nie byla v6 z 2 glowicami i 4 walkami?
ehehehe gdzie ty to zmiescisz? s13 szpagat strzeli na kolach jak mu to wsadzisz...
a czesci zamienne to co, tanie sa?
no ale jak masz zaciecie, to do boju...
wg mnie pomysł zły i problemorodny - jak to niby ma siąść pod maską, jakie tam jest łączenie ze skrzynią..
Jak już ktoś wspomniał - pakuj ordynarnie RB,
ewentualnie V8 BMW (jak chcesz mało awaryjne auto do driftu, a nie przeszkadza ci zabicie duszy s13)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Apropo dziwnych swapów to bujał sie swego czasu po allegro 3000gt z wrzuconym klekotem VW także wszystko się da
Ale odradzam kombinowana z wsadzeniem silnika z 3000GT do S13`stki-to juz wolalbym zakupic cala VR4 i cieszyć sie jazdą unikatowym wozem.
Wrzucaj RB`ka jak dobrze bedziesz kombinował to wcale nie wyjdzie Cie to tak drogo
A tak na marginesie to ja ciągle czekam na wysyp tych dobrze zrobionych mocnych i zarazem wytrzymałych silników CA-nie mówie ze sie nie da,ale wydaje mi sie ze kolega I.T mówi to jakby to była bardzo prosta rzecz
Ale odradzam kombinowana z wsadzeniem silnika z 3000GT do S13`stki-to juz wolalbym zakupic cala VR4 i cieszyć sie jazdą unikatowym wozem.
Wrzucaj RB`ka jak dobrze bedziesz kombinował to wcale nie wyjdzie Cie to tak drogo
A tak na marginesie to ja ciągle czekam na wysyp tych dobrze zrobionych mocnych i zarazem wytrzymałych silników CA-nie mówie ze sie nie da,ale wydaje mi sie ze kolega I.T mówi to jakby to była bardzo prosta rzecz
ty to kasiasty jestes w dobie kryzysu... rozbitego skaja...komargc pisze:nieeeeeeee zadnych v8 i jeszcze z bmw ja nie mam sumienia na taka zeznie a za ile morzna dostac rozbitego skya lub silnik z osprzetem i hamulce?
8-10k + reszta rzeczy ktore wyskocza + swap?
zacznij moze od CA...?
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Dobra niech ten swap kosztuje te 7-8 (chociaz raczej ok 9-10 jak ktoś to robi dla Ciebie) i masz seryjnie 200km...I.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Ale jak kolega napisał chce mieć jakieś tam 280km to dolicz sobie wydech,ic + orurowanie,przydało by się wieksze turbo itp itd i juz nie jest tak kolorowo.
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
a te V6 czy V8 od bmki to wchodzą lajtowo do s13? lub np silnik od supry 3 litrowy 200 konny ?
bo z tego co widze musze swoje ca oddać na gwarancje, na allegro jest tylko 1 ca za 4 Tys , porażka,
i zastanawiam się nad innym silnikiem w tym autcie, ale żeby finansowo podobnie wyszedł jak Ca18DET ?????
bo z tego co widze musze swoje ca oddać na gwarancje, na allegro jest tylko 1 ca za 4 Tys , porażka,
i zastanawiam się nad innym silnikiem w tym autcie, ale żeby finansowo podobnie wyszedł jak Ca18DET ?????
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
CA z T28 po dostrojeniu tez bedzie mialo ok 200 koni.Neo2005 pisze:Dobra niech ten swap kosztuje te 7-8 (chociaz raczej ok 9-10 jak ktoś to robi dla Ciebie) i masz seryjnie 200km...I.T pisze:wy to macie jakies kompleksy zwiazane z tym SR.
Swap na SR kosztuje okolo 7-8k, a za to mozna kupic tyle czesci do CA ze stockowy SR bedzie jak zabawka dla dzieci.
Jesli nie umiesz zrobic CA to sprzedaj S13.
Ale jak kolega napisał chce mieć jakieś tam 280km to dolicz sobie wydech,ic + orurowanie,przydało by się wieksze turbo itp itd i juz nie jest tak kolorowo.
Za 8k to sie kupic wydech, gt28r (uzywke) IC, panewki itp
Za swoje GT28R wyjete z S15 ktora jezdzila w Japoni na torach zaplacilem 1400zl na ebayu do tego stare T28 sprzedalem za 800zl wiec zaplacilem za je 600zl, turbo jezdzi do dzisiaj i ma sie dobrze. Wiec nie opowiadajcie juz bajek ze za 8k to nic sie nie kupi : P
W123 81` 280E 185 HP
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban
200SX 94` 280 HP
V70 97` 2.0T AWD 225 HP
" Most important thing is not power but engine response "
Don`t say what you think cause you get Ban