swap 2jz gtte do s13
Moderator: Moderator
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
witam, we wrześniu planuje zrobiś swapa w swojej s13 na 2JZ GTE i związku z tym mam pytanie: czy zna ktoś kogoś/firme tuningową najlepiej z okolic Poznania kto by się takiego swapa podjął?
teraz właśnie zaczynamy swapa 2jzgte do S14a .
jak masz jakieś konkretne pytanie wal na prv
pozdro
jak masz jakieś konkretne pytanie wal na prv
pozdro
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
dzięki odezwe sie
nie chce zaczynac od nowa zastanawiam sie nad 1uz albo 2jz ge. spokojnie mi to wystarczy a ka24e raczej dlugo niepobedzie bo to troche za malo:)... zastanawiam sie mocno nad tym 2jz ceny sa spoko. pytanie czy tez to ze skrzynia od ka24e da rade orzenic. (mam 2 wiec chcial bym przy nich zostac) i jak z rozlozeniem masy. zalezy mi na konkretach wady zalety.
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gg:9503999
tel.509547567
- BarTeX5575
- Stały gość
- Posty: 285
- Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Wydaje mi się, że skrzynia z KA nie podejdzie do 2JZ, chyba że zrobisz adapter. Podobno niezniszczalne skrzynia były w Suprach Mk3, silnik chyba 7MGTE ale nie pamiętam dokładnie oznaczenia, tylko niewiem czy do 2JZ wejdzie.
Trzeba przerabiać ścianę grodziową do 2JZ (ciąć i cofać), czy tak jak z RB, poprostu łapy się robi i wchodzi?
Trzeba przerabiać ścianę grodziową do 2JZ (ciąć i cofać), czy tak jak z RB, poprostu łapy się robi i wchodzi?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
ceny sa niskie ale za to rzezbienia sporo, przy obu silnikach trzeba doliczyc kolo zamachowe, docisk, tarcza musi byc taka zeby pasowala na wieloklin od skrzyni i sama skrzynia, jak masz 2 to mozesz sie bawic, ona ma odkrecany dzwon?
sa 2 drogi, adapter i spawanie dzwonu.
Przy adapterze czesto trzeda dystansowac zamach lub dorabiac juz z odsadzeniem.
Przy spawie docinasz dzwon odpowiednio i spawasz.
Kupujac 2jz z lexa sc300 masz juz miske przednia, jak kupisz z tylna to trzeba dokupic i zmienic miche.
nic nie trzeba ciac przy 2jz
sa 2 drogi, adapter i spawanie dzwonu.
Przy adapterze czesto trzeda dystansowac zamach lub dorabiac juz z odsadzeniem.
Przy spawie docinasz dzwon odpowiednio i spawasz.
Kupujac 2jz z lexa sc300 masz juz miske przednia, jak kupisz z tylna to trzeba dokupic i zmienic miche.
nic nie trzeba ciac przy 2jz
Ostatnio zmieniony sob 14 kwie, 2012 18:05 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
nojwazniejsza sprawa zeby bez przesuwania sciany dalo rade wsadzic tak silnik zeby niebylo pozniej problemu z rozlozeniem masy. ciecie raczej nie wchodzi w gre samochod po kapitalnym remoncie nie chcial bym znow blachy ruszac. skrzynia ma odkrecany dzwon jest podobna do ca tylko z tego co wiem na 2 synchronizatorach i mocniejsze sa. czy bedzie spawana czy dystans jeszcze niewiem. moze by sie wypowiezdeial ktos kto spawal czy uzywal dystansu z czym to sie jje wady i zalety.
mozc silniki maja mozna powiedziec podobna po 2jz kiedys latwiej bedzie zmienic na 2jz gte:) hehe zarcik.
raczej tylko rozkminka ktory bedzie lepiej lezal nie wplynie negatywnie na rozlozenie masy bedzie bardziej żywotny. bo jeśli chodzi o ceny sa bardzo podobne...
mozc silniki maja mozna powiedziec podobna po 2jz kiedys latwiej bedzie zmienic na 2jz gte:) hehe zarcik.
raczej tylko rozkminka ktory bedzie lepiej lezal nie wplynie negatywnie na rozlozenie masy bedzie bardziej żywotny. bo jeśli chodzi o ceny sa bardzo podobne...
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gg:9503999
tel.509547567
2jz ma taki sam blok co 1jz tylko troszke wyzszy wiec miesci sie bez problemu.
Problemem przy adapterze jest jego grubosc, np blacha 10mm tym samym musisz albo odsadzic zamach albo sfrezowac dzwon.
Ja u siebie wkladalem skrzynie 350z i z dzwonu dalo sie zebrac 2cm, adapter mial 10mm a i tak musialem dac dystans 16mm zeby zamach i sprzeglo bylo w odpowiednim miejscu.
Przy spawaniu nie ma tego problemu, przykrecasz zamach, tniesz dzwony i dopasowujesz je do odpowiedniej wysokosci zeby sprzeglo dobrze siedzialo, potem trzeba to wycentrowac i pospawac ze soba.
Problemem przy adapterze jest jego grubosc, np blacha 10mm tym samym musisz albo odsadzic zamach albo sfrezowac dzwon.
Ja u siebie wkladalem skrzynie 350z i z dzwonu dalo sie zebrac 2cm, adapter mial 10mm a i tak musialem dac dystans 16mm zeby zamach i sprzeglo bylo w odpowiednim miejscu.
Przy spawaniu nie ma tego problemu, przykrecasz zamach, tniesz dzwony i dopasowujesz je do odpowiedniej wysokosci zeby sprzeglo dobrze siedzialo, potem trzeba to wycentrowac i pospawac ze soba.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
2jz z lexa sc300 nie ma przedniej miski.... ona jest jak by... środkowa u mnie magiel jest "z przodu" tak jak w suprach... więc inne sc300 pewnie też tak mają i miskę do tych silników trzeba niestety dokupić...
przednia miały lexuski gs300/is300...
a i jak będziesz kupował 2jz to bierz te starsze, "przedliftowe" bez VVT-i... one są na grubych korbach... a te Ci się przydadzą jak będziesz to za jakieś dwa latka uturbiał
przednia miały lexuski gs300/is300...
a i jak będziesz kupował 2jz to bierz te starsze, "przedliftowe" bez VVT-i... one są na grubych korbach... a te Ci się przydadzą jak będziesz to za jakieś dwa latka uturbiał
fakt pokrecilem modele moja pochodzi z gs300Bast pisze:2jz z lexa sc300 nie ma przedniej miski.... ona jest jak by... środkowa u mnie magiel jest "z przodu" tak jak w suprach... więc inne sc300 pewnie też tak mają i miskę do tych silników trzeba niestety dokupić...
przednia miały lexuski gs300/is300...
a i jak będziesz kupował 2jz to bierz te starsze, "przedliftowe" bez VVT-i... one są na grubych korbach... a te Ci się przydadzą jak będziesz to za jakieś dwa latka uturbiał
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
z tego co szukalem o gs300 najlatwiej. i miske troche przerobic to nie problem... a jak z wywazeniem auto po swapie normalnie sie prowadzilo?? nie jest za bardzo przod obciazony??
orientujecie sie jakia roznica w wadze jest jeszcze w stosunku ca sr ka i jz.
a i do ktorego roku byly te przedliftowe
orientujecie sie jakia roznica w wadze jest jeszcze w stosunku ca sr ka i jz.
a i do ktorego roku byly te przedliftowe
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
gg:9503999
tel.509547567
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
przy tej z gs`a nic nie trzeba przespawywac.
co do wagi i prowadzenia to ja poczulem znaczna roznice w prowadzeniu miedzy SR/CA aaa 2jz,czuc ta mase na przodzie.
z tym ze w wozie od czarnego nie ma stabilizatora.
ale po chwili szybko uporalem sie z ta waga
co do wagi i prowadzenia to ja poczulem znaczna roznice w prowadzeniu miedzy SR/CA aaa 2jz,czuc ta mase na przodzie.
z tym ze w wozie od czarnego nie ma stabilizatora.
ale po chwili szybko uporalem sie z ta waga
czuc ta mase ale nie ma tragedii, RB niby wiekszy i ciezszy od 1JZ wiec moze porownywalny do 2jz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM