swap 2jz gtte do s13

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

witam, we wrześniu planuje zrobiś swapa w swojej s13 na 2JZ GTE i związku z tym mam pytanie: czy zna ktoś kogoś/firme tuningową najlepiej z okolic Poznania kto by się takiego swapa podjął?
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Forest już maczał palce w Nisotach, ogarniał wiązkę w s13 1JZ i u siebie robi 1UZ s13 i jest z okolic poznania, także w kabelkach powinien dać rady :)
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Forest
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 504
Rejestracja: ndz 22 sty, 2006 18:03
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

teraz właśnie zaczynamy swapa 2jzgte do S14a .

jak masz jakieś konkretne pytanie wal na prv

pozdro
Awatar użytkownika
czarny1986r
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
Lokalizacja: Konin

dzięki odezwe sie
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

nie chce zaczynac od nowa zastanawiam sie nad 1uz albo 2jz ge. spokojnie mi to wystarczy a ka24e raczej dlugo niepobedzie bo to troche za malo:)... zastanawiam sie mocno nad tym 2jz ceny sa spoko. pytanie czy tez to ze skrzynia od ka24e da rade orzenic. (mam 2 wiec chcial bym przy nich zostac) i jak z rozlozeniem masy. zalezy mi na konkretach wady zalety.
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
BarTeX5575
Stały gość
Stały gość
Posty: 285
Rejestracja: wt 16 lut, 2010 20:13
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wydaje mi się, że skrzynia z KA nie podejdzie do 2JZ, chyba że zrobisz adapter. Podobno niezniszczalne skrzynia były w Suprach Mk3, silnik chyba 7MGTE ale nie pamiętam dokładnie oznaczenia, tylko niewiem czy do 2JZ wejdzie.

Trzeba przerabiać ścianę grodziową do 2JZ (ciąć i cofać), czy tak jak z RB, poprostu łapy się robi i wchodzi?
Powoli powoli, bo się rozp.....li
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ceny sa niskie ale za to rzezbienia sporo, przy obu silnikach trzeba doliczyc kolo zamachowe, docisk, tarcza musi byc taka zeby pasowala na wieloklin od skrzyni i sama skrzynia, jak masz 2 to mozesz sie bawic, ona ma odkrecany dzwon?
sa 2 drogi, adapter i spawanie dzwonu.
Przy adapterze czesto trzeda dystansowac zamach lub dorabiac juz z odsadzeniem.
Przy spawie docinasz dzwon odpowiednio i spawasz.

Kupujac 2jz z lexa sc300 masz juz miske przednia, jak kupisz z tylna to trzeba dokupic i zmienic miche.

nic nie trzeba ciac przy 2jz
Ostatnio zmieniony sob 14 kwie, 2012 18:05 przez Ban0ff, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

nojwazniejsza sprawa zeby bez przesuwania sciany dalo rade wsadzic tak silnik zeby niebylo pozniej problemu z rozlozeniem masy. ciecie raczej nie wchodzi w gre samochod po kapitalnym remoncie nie chcial bym znow blachy ruszac. skrzynia ma odkrecany dzwon jest podobna do ca tylko z tego co wiem na 2 synchronizatorach i mocniejsze sa. czy bedzie spawana czy dystans jeszcze niewiem. moze by sie wypowiezdeial ktos kto spawal czy uzywal dystansu z czym to sie jje wady i zalety.
mozc silniki maja mozna powiedziec podobna po 2jz kiedys latwiej bedzie zmienic na 2jz gte:) hehe zarcik.
raczej tylko rozkminka ktory bedzie lepiej lezal nie wplynie negatywnie na rozlozenie masy bedzie bardziej żywotny. bo jeśli chodzi o ceny sa bardzo podobne...
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

2jz ma taki sam blok co 1jz tylko troszke wyzszy :) wiec miesci sie bez problemu.
Problemem przy adapterze jest jego grubosc, np blacha 10mm tym samym musisz albo odsadzic zamach albo sfrezowac dzwon.
Ja u siebie wkladalem skrzynie 350z i z dzwonu dalo sie zebrac 2cm, adapter mial 10mm a i tak musialem dac dystans 16mm zeby zamach i sprzeglo bylo w odpowiednim miejscu.
Przy spawaniu nie ma tego problemu, przykrecasz zamach, tniesz dzwony i dopasowujesz je do odpowiedniej wysokosci zeby sprzeglo dobrze siedzialo, potem trzeba to wycentrowac i pospawac ze soba.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

2jz z lexa sc300 nie ma przedniej miski.... ona jest jak by... środkowa :lol: u mnie magiel jest "z przodu" tak jak w suprach... więc inne sc300 pewnie też tak mają :wink: i miskę do tych silników trzeba niestety dokupić...

przednia miały lexuski gs300/is300... :wink:

a i jak będziesz kupował 2jz to bierz te starsze, "przedliftowe" bez VVT-i... one są na grubych korbach... a te Ci się przydadzą jak będziesz to za jakieś dwa latka uturbiał :D
Awatar użytkownika
Żołnierz
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 64
Rejestracja: pt 16 wrz, 2011 20:18
Lokalizacja: Żory

Dokładnie tak jak pisze Bast. W sc300 miska wypada na środku.
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Bast pisze:2jz z lexa sc300 nie ma przedniej miski.... ona jest jak by... środkowa :lol: u mnie magiel jest "z przodu" tak jak w suprach... więc inne sc300 pewnie też tak mają :wink: i miskę do tych silników trzeba niestety dokupić...

przednia miały lexuski gs300/is300... :wink:

a i jak będziesz kupował 2jz to bierz te starsze, "przedliftowe" bez VVT-i... one są na grubych korbach... a te Ci się przydadzą jak będziesz to za jakieś dwa latka uturbiał :D
fakt pokrecilem modele moja pochodzi z gs300 :)
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
przepson
Stały gość
Stały gość
Posty: 324
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 10:01
Lokalizacja: radom
Kontakt:

z tego co szukalem o gs300 najlatwiej. i miske troche przerobic to nie problem... a jak z wywazeniem auto po swapie normalnie sie prowadzilo?? nie jest za bardzo przod obciazony??
orientujecie sie jakia roznica w wadze jest jeszcze w stosunku ca sr ka i jz.
a i do ktorego roku byly te przedliftowe
graciochy piekniochy od przepsona:)
gg:9503999
tel.509547567
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

przy tej z gs`a nic nie trzeba przespawywac.

co do wagi i prowadzenia to ja poczulem znaczna roznice w prowadzeniu miedzy SR/CA aaa 2jz,czuc ta mase na przodzie.
z tym ze w wozie od czarnego nie ma stabilizatora.
ale po chwili szybko uporalem sie z ta waga :D
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

czuc ta mase ale nie ma tragedii, RB niby wiekszy i ciezszy od 1JZ wiec moze porownywalny do 2jz.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”