Strona 2 z 3

: pn 16 kwie, 2012 09:14
autor: jano_coupe
A wie ktoś ile dokładnie waży RB i KA?

: pn 16 kwie, 2012 11:28
autor: Bast
Z tym rokiem to nie do końca wiadomo.. podobno na grubych korbach są do 96 (do 95 na pewno)... ale i tak nie ma co na rok patrzeć bo z wyglądu wyraźnie się różnią... te co mają VVT-i zazwyczaj mają to napisane i widać po obudowie rozrządu...

jak się zdecydujesz to zobacz w google zdjęcia z i bez VVT-i i będziesz wiedział od razu jak później zobaczysz silnik..

hehe fajne są te silniki bo Ty taniej kupisz drugi niż ktoś zapłaci za wymianę rozrządu w dupowozie :lol: :D

: pn 16 kwie, 2012 21:59
autor: przepson
dlatego tez zwrocilem na nie uwage. myslalem caly czas o 1uz ale sam rozrzad w v8 bedzie dosc drogi a do 2jz widzialem juz po 200zl na allegro... a cena silnika tez niejest duza. bmw z silnikiem 2,8 i 192 konie daje rade mimo swojej wagi wiec s13 z 2jz i 220koni jak dobrze sie orientuje powinno dawac rade

: pn 16 kwie, 2012 22:22
autor: Bast
dokładnie... wybuchnie przy strojeniu po uturbianiu, czy zabije go niezauważony stuk.... bez tragedii... :wink:

ja niestety nie mam kasy na turbo i ciułam na manual...


gdzieś ktoś kiedyś napisał że "z" w kodzie tego silnika oznacza że coś tam jest już seryjnie kute... nie pamiętam gdzie to było i nie mogłem znaleźć potwierdzenia tej teorii...
jak by się komuś udało to niech da znać :wink:

: wt 17 kwie, 2012 08:14
autor: przepson
ja stawiam na korby w silnikach bmw niektorych tez wystepuja... ale nie strzelajmy :)
zaczynam powoli szukac na alegro zeby sie w cenach zorientowac

: wt 17 kwie, 2012 08:35
autor: przepson
panowie potrzebuje szybka odpowiedz bo ciezko mi znalesc kogos kto to wyceni
miska olejowa
przepływka
koło pasowe z walu.
jakie sa ceny tego do 2jz czy moze ktos ma bardzo prosze o szybka odp

: wt 17 kwie, 2012 10:06
autor: Ban0ff
tutaj o tej kutosci bylo ale czy to prawda to nie wiem :)
http://www.driftforum.pl/viewtopic.php? ... jz#p141563

miska, zalezy ja kupowalem za 300, kolega wyrwal za 200, niedawno mialem namiar na 250 ale sprzedajacy ucichl, byl tez taki co chcial 500 i twierdzil ze to mega okazja :D

co do przeplywki to nie mam pojecia, w 1jz nie ma przeplywki tylko mapsensor, w 2jz nie jest podobnie?

kolo pasowe ja akurat wymienilem za graty a wyszlo mnie 200zl, byli i tacy co chcieli 300-400, to akurat cena do 1jz ktorych jest troszke mniej niz 2jz-ge

: wt 17 kwie, 2012 14:31
autor: Bast
Wolnossący 2jz niestety ma przepływkę..
choć kilka supr NA na ebay'u widziałem na mapsensorze... tylko nie wiem czy to ktoś tak modził czy może tak wychodziły... :wink:

a co do cen to tak jak banoff napisał.. to używane graty więc ceny będą bardzo rozmaite..
co do koła pasowego to jak byś znalazł kogoś komu wybuchł 2jz-ge to byś pewnie za flaszkę dostał :wink:

Namierz kogoś z tego tematu...
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39785

powinni mieć jakieś pozostałości :mrgreen:

: wt 17 kwie, 2012 15:15
autor: Sadzak
Są 2jz z mapsensorem i bez, wiem bo mam map sensor zapasowy z 2jz. Ja akurat kupiłem miske przednia z całym silnikiem 2jz za 500zl silnik na chodzie ale bez osprzętu wiec róznie bywa. Co do prowadzenia to nie odczułem jak narazie róznicy bez stabi.

: wt 17 kwie, 2012 16:48
autor: przepson
no i juz zaklepany 2jz z mapsensorem czyli bez przepustnicy i sondy komplecik i to razem z chlodnica :)

: wt 17 kwie, 2012 17:09
autor: przepson
a czemu jest bez stabi?? miska przeszkadza?? jesli tak to nie da sie jej jakos przerobic??

i niech mi ktos kurczaki powie ze to normalne zrobilem ka 200-300km po kapitalnym remoncie i kupilem 2jz.... ah szkoda ze wczesniej nie mialem tyle w glowie i nie wiedzialem ze to mozna tak tanio kupic....

a jak by ktos chcial sprzedam ka:D:D

: wt 17 kwie, 2012 17:42
autor: szaman
przepson pisze:a czemu jest bez stabi?? miska przeszkadza?? jesli tak to nie da sie jej jakos przerobic??
nie problem miski tylko jz ma na odwrot kolektory niz silniki nissana i seryjny stabi jest przystosowany do przejscia wydechu strona kierowcy, a w jz masz kolizje jak dobrze pamietam ;)

: wt 17 kwie, 2012 20:37
autor: Bast
edit: o stabi to ja już nie wiem...

więc jednak nie wydawało mi się że są też na mapsensorach :roll:
a właśnie.. a jak nie ma tej przepustnicy to co tam jest? bo jakiś czas mnie to już zastanawia.. :P w bmw też chyba nie ma...
są te małe "przepustniczki" po jednej na każdy kanał w kolektorze sterowane np podciśnieniem czy inne licho?

Niech mi ktoś napisze bo przepustnice z dizla miałem już w ręku więc to mnie nie zdziwi.. ale benzyniaka bez przepustnicy nie widziałem więc ciekaw jestem jak to działa :angered:

temat o 2jz więc mam nadzieje że nikt mnie nie zabije za takie jedno małe pytanie... :roll:
wystarczy jakiś link..

: wt 17 kwie, 2012 20:47
autor: BloodS
nie problem miski tylko jz ma na odwrot kolektory niz silniki nissana i seryjny stabi jest przystosowany do przejscia wydechu strona kierowcy, a w jz masz kolizje jak dobrze pamietam ;)
Ale mówimy tu o stabi przednim ?? Bo nie wiem gdzie tam jest kolizja z wydechem ?

: wt 17 kwie, 2012 21:00
autor: szaman
no napisalem ze mam watpliwosc - takie cos mi sie w glowie ostalo, ale patrzac po foto :
http://forums.nicoclub.com/check-out-th ... 79487.html
wychodzi ze raczej miska wadzi o przedni stabilizator dlatego go wywalaja,

a najlepiej by bylo jakby sie ktos z zakladaczy jz lub posiadaczy w s13 wypowiedzial ;)
np. czarny cos moze wiecej powiedziec ;)