ten rok juz sie konczy
dla mnie tez byl ciezki ale juz sie robi lepiej
Bori dobrze mowi po co KOMBINOWAC???
SR jest P&P przetarte slady i zaplecze masz na forum co gdzie podlaczyc
Jaki silnik do 240sx S13
Moderator: Moderator
- MORDA
- Stary Wyjadacz
- Posty: 552
- Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
- Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
I całe szczęście że się kończy Dawno takiego <font class="red">PIP</font> roku nie było Auta się pierdzielą...potem powódź... zaś auta się pierdzielą... i tak w kółko. Ogólnie dzięki Panowie za chęć pomocy. Na dniach coś kupię... nie wiem jeszcze co.... dam znać Mam nadzieję że coś dobregobybs pisze:ten rok juz sie konczy
dla mnie tez byl ciezki ale juz sie robi lepiej
Bori dobrze mowi po co KOMBINOWAC???
SR jest P&P przetarte slady i zaplecze masz na forum co gdzie podlaczyc
Według mnie założenie kompresora do "nowego" KA wyjdzie porównywalnie z włożeniem silnika od Jaguara.
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
- MORDA
- Stary Wyjadacz
- Posty: 552
- Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
- Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Nie wiem czy stety czy niestety ale ktoś mi podwędził tego KA sprzed nosa heh Dzwoniłem do gościa i sprzedany... A już chciałem zobaczyć jak by to z kompressorem śmigało Więc poszukiwań ciąg dalszy... znalazłem coś takiego w KRK dosyć blisko http://moto.allegro.pl/silnik-toyota-3- ... 18716.html i jeszcze dużo dalej bo kaś w mogilnie http://moto.allegro.pl/silnik-lexus-gs3 ... 14186.html 1UZ jednak za duży jak dla mnie. Więc coś mi się zdaje że rośnie mi faworyt. Ma ktoś 2jz założonego u siebie ? Miałbym parę pytań
Ostatnio zmieniony śr 03 lis, 2010 11:42 przez MORDA, łącznie zmieniany 2 razy.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Nie ma co kupowac na dniach,bo znow okaze sie ze bedzie niewypał.
Co do 2jz to to nie bylby glupi pomysl-bo zawsze go mozna pozniej uturbic,
Ale dwa koła placisz za silnik z wiazka+ecu,ale do tego zeby to odpalic trzeba jeszcze o ile sie nie myle ignitera-ktorego ciezko zlokalizowac zeby to dzialalo z manualna skrzynia trzeba wyrzygać za nowe koło zamachowe,sprzeglo,skrzynie-łacznie z jakies 7>8koła
Co do 2jz to to nie bylby glupi pomysl-bo zawsze go mozna pozniej uturbic,
Ale dwa koła placisz za silnik z wiazka+ecu,ale do tego zeby to odpalic trzeba jeszcze o ile sie nie myle ignitera-ktorego ciezko zlokalizowac zeby to dzialalo z manualna skrzynia trzeba wyrzygać za nowe koło zamachowe,sprzeglo,skrzynie-łacznie z jakies 7>8koła
Ostatnio zmieniony śr 03 lis, 2010 18:53 przez borimichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Dokladnie to wszystko kosztuje, sam silnik to dopiero poczatek zabawy.
Jak zamierzasz to robic sam to moze sie zamkniesz w 10tys zl.
Jak dla mnie to nie bardzo masz do konca plan co chcesz zrobic wiec moja dobra rada nie jaraj sie golasami za 2kzl bo napewno nic z tego dobrego nie bedzie a auto nie wyjedzie z warszatu przez nastepny rok.
Przedewszystkim musisz wiedziec co chcesz osiagnac i za ile.
Jak zamierzasz to robic sam to moze sie zamkniesz w 10tys zl.
Jak dla mnie to nie bardzo masz do konca plan co chcesz zrobic wiec moja dobra rada nie jaraj sie golasami za 2kzl bo napewno nic z tego dobrego nie bedzie a auto nie wyjedzie z warszatu przez nastepny rok.
Przedewszystkim musisz wiedziec co chcesz osiagnac i za ile.
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM