Więc tak.. Po kolejnym wyjechaniu z serwisu miało być wszystko dobrze lecz nie jest... Silnik się lekko mówiąc rozpadł. Chce zrobić SWAP-a tylko nie wiem na co Chodzi mi po głowie wcisnąć znowu KA które znalazłem z rozbitego S13. Lecz z chęcią wysłuchał bym jakiś rad. Znalazłem parę silników :
http://allegro.pl/silnik-ford-probe-2-2 ... 25458.html
http://allegro.pl/silnik-kompletny-2-2- ... 10122.html
http://allegro.pl/volvo-s60-v70-s80-2-0 ... 08607.html
http://allegro.pl/silnik-vw-passat-b5-1 ... 88649.html
Noom takie cuś mi chodzi po głowie. Co o tym sądzicie ? Czy coś innego byście zaproponowali ? Chce w końcu wyjechać na PL drogi hehe
Dajcie znać
Z góry dzięki
BLESS
Jaki silnik do 240sx S13
Moderator: Moderator
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
JAK DLA MNIE CIEKAWE WSZYSTKIE SILNIKI TYLKO Z CZEGO WEŹMIESZ SKRZYNIE TO WSZYSTKO JEST NA PRZÓD NAPĘD
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
Jak chcesz mieć prosto i bezproblemowo ta wkładaj KA
Do każdej z powyższych pozycji musisz doliczyć mnóstwa osprzętu bo te silniki są GOŁE a osprzęt to nie wszystko potem zostanie do ogarnięcia wiązka, komp, skrzynia biegów...
wg mnie niepotrzebna rzeźba tym bardziej, że to przednionapędowe silniki...
Do każdej z powyższych pozycji musisz doliczyć mnóstwa osprzętu bo te silniki są GOŁE a osprzęt to nie wszystko potem zostanie do ogarnięcia wiązka, komp, skrzynia biegów...
wg mnie niepotrzebna rzeźba tym bardziej, że to przednionapędowe silniki...
CA18DET
- piotras1554
- Stary Wyjadacz
- Posty: 913
- Rejestracja: ndz 26 kwie, 2009 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja bym wkładał jak już to coś takiego masz zapas mocy bo coś koło 380hp o ile się nie mylę i do wyboru rzędową 6cil albo v8 moc ta sama
http://moto.allegro.pl/jaguar-xjr6-siln ... 04058.html
http://moto.allegro.pl/silnik-jaguar-xj ... 66660.html
http://moto.allegro.pl/jaguar-xjr6-siln ... 04058.html
http://moto.allegro.pl/silnik-jaguar-xj ... 66660.html
NISSAN 200SX 4.0 V8 1UZ-TFE
PROFI Z NICZEGO
PROFI Z NICZEGO
SR albo RB
Chyba, że V8 z Lexa (1UZ-FE)
Chyba, że V8 z Lexa (1UZ-FE)
Ostatnio zmieniony wt 02 lis, 2010 17:35 przez Suseł, łącznie zmieniany 1 raz.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007
Colin McRae 1968-2007
a ja mam pomysła, wkładaj KA + kompresor do tego napewno będzie to fajnie jeździć
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
- MORDA
- Stary Wyjadacz
- Posty: 552
- Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
- Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Ja wiem że trzeba doliczyć mnóstwa osprzętu. Przecież debilem nie jestem (chyba) Mam jednego Kumpla u mnie który zakwalifikował się do ogólnopolskiego konkursu o budowaniu własnych konstrukcji. W tej chwili buduje od podstaw Lotusa Super Seven. Silnik Ford + skrzynia BMW napęd tył i jakoś mu się to udało Praktycznie już kończy swój projekt. Ma chłopak ogromne pojęcie. Więc myślę że problemów byśmy nie mieli Powiem że bardzo mu się podobają S13 nastki i raz za czas zagląda na nasze forum Muszę go namówić żeby się zalogował Jeżeli chodzi o silniki Jag'a.... fajna sprawa ale narazie nie dla mnie.... Kosmaty z tym kompressorem good idea Będę myślał nad tymyahu82 pisze:
Do każdej z powyższych pozycji musisz doliczyć mnóstwa osprzętu bo te silniki są GOŁE a osprzęt to nie wszystko potem zostanie do ogarnięcia wiązka, komp, skrzynia biegów...
wg mnie niepotrzebna rzeźba tym bardziej, że to przednionapędowe silniki...
wrzuc sr i po temacie
wszystkie te silniki 1postu sie nie nadaja
wszystkie te silniki 1postu sie nie nadaja
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Coś za bardzo kombinujesz.
Co spaprali przy silniku?
Najprosciej z Twoich propozycji byloby wrzucic silnik z audi-aczkolwiek to juz tez stary rzech wg niema sensu.
Po co kombinowac jak sa sprawdzone rozwiazania.
Aaa i za tysiac czy dwa szału nie bedzie.
Takze dozbieraj kase i wrzuc cos raz a porzadnie.
Co spaprali przy silniku?
Najprosciej z Twoich propozycji byloby wrzucic silnik z audi-aczkolwiek to juz tez stary rzech wg niema sensu.
Po co kombinowac jak sa sprawdzone rozwiazania.
Aaa i za tysiac czy dwa szału nie bedzie.
Takze dozbieraj kase i wrzuc cos raz a porzadnie.
Hortex ma silnik od audi,chyba wlasnie taki jak w linku.
Z tego co wiem to nie placze nad nim a idzie grubo bo chyba ponad 500 koni ma byc. poszukaj na forum jest ten wontak gdzies.jak nie tu to na DriftForum
jesli jednak serce od nismo to nie mniej niz Sr
takie jest moje zdanie zrobisz jak bedziesz chcial i na ile Ci $$$$$ starcz.
Z tego co wiem to nie placze nad nim a idzie grubo bo chyba ponad 500 koni ma byc. poszukaj na forum jest ten wontak gdzies.jak nie tu to na DriftForum
jesli jednak serce od nismo to nie mniej niz Sr
takie jest moje zdanie zrobisz jak bedziesz chcial i na ile Ci $$$$$ starcz.
tak hortex ma 2.2 audi ale wrzucil w niego worek pieniedzy
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
hortex ma co prawda 2,2 turbo z audi ale wersji 3B ktora raczej ma malo wspolnego z tym rzechem.bybs pisze:Hortex ma silnik od audi,chyba wlasnie taki jak w linku.
Z tego co wiem to nie placze nad nim a idzie grubo bo chyba ponad 500 koni ma byc. poszukaj na forum jest ten wontak gdzies.jak nie tu to na DriftForum
jesli jednak serce od nismo to nie mniej niz Sr
takie jest moje zdanie zrobisz jak bedziesz chcial i na ile Ci $$$$$ starcz.
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
wrzucaj sr, rb lub jz
no za 1000zl to za duzo nie ma wymagac
chodzi mi o sam fakt.
sa to podono dobre siliki maja 5 garow wiec wiecej niz CA i SR
ja bym bardziesz szedl w Sr-a bedzie to i tak moc ktora stynie, chyba ze chcesz walic jakies cyfry z kosmosu no to wtedy Rb/JZ
chodzi mi o sam fakt.
sa to podono dobre siliki maja 5 garow wiec wiecej niz CA i SR
ja bym bardziesz szedl w Sr-a bedzie to i tak moc ktora stynie, chyba ze chcesz walic jakies cyfry z kosmosu no to wtedy Rb/JZ
- MORDA
- Stary Wyjadacz
- Posty: 552
- Rejestracja: ndz 21 mar, 2010 08:11
- Lokalizacja: Dankowice/Bielsko-Biała
- Kontakt:
Czy ja mówiłem do jakiej kwoty ? Nie mówiłem. Chodzi mi o to żeby sam silnik do 2-2,5tys wyrwać + osprzęt osobno. Noom może trochę więcej. Zobaczę jak wyjdzie bo mam teraz dość dużo wydatków. BORI Noom spaprali na całej linii, gadał mi cały czas że z silnikiem wszystko GUT, dowoziłem mu części, jak chciał, potem do mnie dzwoni, nie wiem czy miał jazdę testową czy jak ale że panewa się obróciła. Ja sił już nie mam żeby się z nim kłócić...<font class="red">PIP</font> mnie strzela. W ogóle ten rok jakiś <font class="red">PIP</font>. A6 rozjebane na żyletki. A włożone do niego było ze 20-30tys.zł Poszedł za 8.5tys. Z moim "gruzem" już kurwicy dostaje i wszystko nie idzie po mojej myśli. Już mam nawet takie "czarne" myśli że wezmę wsadzę serię KA i go sprzedam. Kupię dupowóz a potem znowu jakieś Nismo. Modlę się Żeby ten rok się jak najszybciej skończył.
Ostatnio zmieniony wt 02 lis, 2010 22:00 przez MORDA, łącznie zmieniany 1 raz.