Brak sprz?g?a i hamulców - swap m30b30 w S13

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

kudli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 21 maja, 2009 08:54

Po swapie na m30b30 brak sprzęgła - wysprzęgla tak jakby tylko częściowo, można wrzucić bieg, zapalić auto i wtedy na hamulcu nie idzie go zdławić, ale na włączonym silniku nie ma możliwości zmiany biegu. Pompa sprzęgła nissanowa, wysprzęglik BMW. Przewody nowe, gumki w obu elementach wymienione, odpowietrzany wiele razy, nic nie pomaga. Więc zaczynam się zastanawiać czy pompa nissanowa może nie wyrabiać ze względu na mniejszą średnicę tłoka? Czy szukać jednak gdzie indziej?

A co do hamulców, wszystkie przewody również nowe, i nie idzie dziada odpowietrzyć, wycieków brak, po podpompowaniu hamulce są, przytrzymując pedał nie opada, ale wystarczy go odstawić na parę sekund i znowu jest problem.
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1432
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Z hamulcami to sprawdź czy przypadkiem zaciski nie są zamienione stronami (odpowietrznik musi być na górze zacisku).
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

kudli, a pompa sprzęgła Ci czasem nie przecieka przez co nie daje rady wysprzęglić? albo masz cięgno na pompie sprzęgła za mocno wkręcone przez co jest mały skok?
Poszukuję...
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

No własnie , jak z regulacją cięgna przy pedale ?
kudli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 21 maja, 2009 08:54

Cieknac to nie cieknie, chyba ze puszcza mimo wszystko w srodku na gumkach... a regulacja maksymalnie wykrecona, i nic to nie daje...
kudli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 21 maja, 2009 08:54

A zaciski od hamulcow sa w porzadku zalozone... jedyna zmiana z hamulcami to wywalenie pompy abs i wrzucenie samego trojnika...
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

To jeśli regulacja jest na maks, nie cieknie i jest odpowietrzone to zostaje za mala pompa do wysprzęglika. Porównaj średnice i skok wysprzęglika nismo vs bmw i jak bedzie duża różnica o masz odpowiedź! (albo zobaczyć czy ori pompa od BMW nie była większa).

Hamulce to osobna sprawa. Albo jakas neiszczelnośc albo skopany montaz za duże zaciski do pompy.

Jaki masz ten ukł hamulcowy, napsiz coś więcej?
Awatar użytkownika
BUGALUS
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 757
Rejestracja: czw 24 maja, 2007 20:58
Lokalizacja: pruszcz gdanski

FUJ FUJ KALECZYĆ GRUZA ! :evil:
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

tam fuj fuj... wolnoć tomku w swoim domku! kufa nie?! ;)

Kolega opsize keidyś rpojekt i jak poszedł swap bo ciekawy temat!
kudli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 21 maja, 2009 08:54

jak będzie już jeździł to wszystko opisze :)

a tak swoją drogą to... CA fuj fuj :) przejechałem się na 3 silnikach CA i jednym SR, już wystarczy :)

Co do sprzęgła - rzeczywiście pompa za mało wydajna - pompa nissanowa 15,9mm a bmw 19,05mm... więc trzeba to będzie jeszcze jakoś ożenić :)
kudli
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 8
Rejestracja: czw 21 maja, 2009 08:54

Aaa.. no i hamulce... pewnie nieszczelność jednak gdzieś się kryje... weekend nadchodzi to może coś zdziałamy :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”