Zagazowanie (azotem :-)

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Byl watek o uturbiebieniu KA24e, a wlasciwie o braku sensu tej operacji (w naszych warunkach), a co mozna powiedziec o zagazowaniu tego silnika nitro?

W stronach firm, ktore sie tym zajmuja mozna wyczytac, ze to w sumie prosta sprawa, efekt lepszy niz turbo, a do tego dziala tylko wtedy kiedy trzeba. Podczas normalnej jazdy silnik dziala tak jak fabryka kazala.

Z drugiej strony nie montaz nije jest tani (przynajmniej jak na "prosta operacje") i dochodza koszty ekslploatacyjne gazu - w turbo spaliny mamy gratis :-)

Wiec jak to jest, ktos probowal?

Marcin
240sx s13
kamil 240
Stały gość
Stały gość
Posty: 259
Rejestracja: wt 11 gru, 2007 18:46
Lokalizacja: z grubej rury 2,5cala

pytanie smieszne..ale po co do 240sx?
kazdy przyrost mocy obciaza silnik. Turbina jest bezpieczniejsza niz wstrzykiwanie kalorycznych rzeczy do silnika.
te egzemplarz co masz to z tego co pamietam to od przepsona kupiles?
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

bottles are for babies real men get blown
8)
Rice is nice
Obrazek
laser
Stały gość
Stały gość
Posty: 246
Rejestracja: czw 23 lip, 2009 12:02

Czyli to nie prawda?

W reklamowkach firm ktore azotuja silniki pisza, ze najwieksza zaleta jest uzycie wikszej mocytylko wtedy kiedy tego potrzebujemy, tzn przy pelnym otwarciu przepustnicy.

Kiedy jezdzi sie normalnie silnik w zaden sposob nie ma zakloconej pracy - w przeciwienstwie do turbiny, ktorej sie nie odlaczyc (i na wlocie i wylocie)
240sx s13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”