3uz do s13?

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Czy ktoś gdzieś, coś kiedyś słyszał o 3uz do s13?
Byłem przekonany, że mam ls'a z 1uz, a tu hop- 3uz. Taki bonus;)
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Niebardzo czaje wypowiedz odnośnie LSa z UZ...
Ale zacznij od tego czy da sie ten silnik ogarnąć jakimś (emu najlepiej) standalonem i kto sie tego podejmie... ten silnik ma juz zmienne fazy z tego co pamietam i hop siup raczej nie bedzie, pomijajac fakt rzeźby ze sprzegłem i skrzynią ;)
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

LS jako Lexus LS. A lexus LS jako źródło 3uz'ta. Co w tym niejasnego ;p?
Po prostu byłem przekonany, że 1uz był jeszcze w Lexusie LS III generacji, a jednak okazało się, że jest już tam 3uz.
Jeśli chodzi o 1uz, też jest z VVti a jednak ludzie je ogarniają. Myślę, że bez dłubania można to postawić na seryjnym kompie i też będzie dobrze chodzić.
Moje pytanie głównie odnosiło się do tego, czy ktoś już kiedyś coś takiego przerabiał, czy raczej będzie to świeży pomysł;)
Z drugiej jednak strony różnice między 1uz, a 3uz nie są ogromne.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

LS to spotoczna nazwa na silnik v8 GMa wiec nijak sie to ma do LexuSa :P

Widzialem swojego czasu kilka tych silników czekajacych na chetnych w Krakowie w dosc dobrze znanej firmie sprowadzajacej rózne motorynki z Japsu, ale pomimo ciekawej ceny (~4k ) po szybkim szukaniu w necie szybko temat mi przeszedł, nie pamietam juz czemu ;)
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

moim skromnym zdaniem tak jak Binio, odpali raczej tylko na sa seryjny komp to madre zwierze juz jest
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

To samo tyczy sie 1UZ, na seryjnym kompie jest mega słabo, trzeba podpinać świnię a z tym ponoć nie tak hop siup albo SA
ledziu
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: wt 14 wrz, 2010 22:18
Lokalizacja: mazowieckie

claysman pisze:Czy ktoś gdzieś, coś kiedyś słyszał o 3uz do s13?
Byłem przekonany, że mam ls'a z 1uz, a tu hop- 3uz. Taki bonus;)
Wszystko zależy co chcesz zrobić. Jeżeli chodzi o 3uz to podłączenie przy seryjnym ECU będzie bez problemu. Górka może się zacząć przy uturbianiu ponieważ nie da się ogarnąć swinią. EMU podobno też nie przejdzie.
3uz jest zajebisty w serii jego prametry naprawdę wystarczą do amatorskiego upalania z nawiązką. Jeździłem sporo 3uz-em w GSku i naprawdę jestem mega zaskoczony jego charakterystyką i możliwościami.

P.S

LS430 miał tylko 3uz w GSMKII był najmocniejszy pałerem 1uz i od 00r 3uz.
szybki
Dawid3017
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: sob 04 kwie, 2009 20:07
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

1uz na seryjnym kompie jest strasznie przelany... Jeśli chcesz zostać na wolnossaku możesz dać Deta 3 i zmniejszyć dawkę paliwa ale lepiej nie ruszać zapłonu bo ten komp jest na tyle mądry że po czasie i tak zapłon się przestawi dlatego wystarczy zmniejszyć dawke paliwa i będzie git ale jak chcesz już go dłubać to tylko EMU wchodzi w gre :) Ja Jeśli będę na toruniu to niestety będę na seryjnym kompie bo nie zdążę uzbierać na deta i strojenie ;/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”