Czy ktoś gdzieś, coś kiedyś słyszał o 3uz do s13?
Byłem przekonany, że mam ls'a z 1uz, a tu hop- 3uz. Taki bonus;)
3uz do s13?
Moderator: Moderator
Niebardzo czaje wypowiedz odnośnie LSa z UZ...
Ale zacznij od tego czy da sie ten silnik ogarnąć jakimś (emu najlepiej) standalonem i kto sie tego podejmie... ten silnik ma juz zmienne fazy z tego co pamietam i hop siup raczej nie bedzie, pomijajac fakt rzeźby ze sprzegłem i skrzynią
Ale zacznij od tego czy da sie ten silnik ogarnąć jakimś (emu najlepiej) standalonem i kto sie tego podejmie... ten silnik ma juz zmienne fazy z tego co pamietam i hop siup raczej nie bedzie, pomijajac fakt rzeźby ze sprzegłem i skrzynią
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
LS jako Lexus LS. A lexus LS jako źródło 3uz'ta. Co w tym niejasnego ;p?
Po prostu byłem przekonany, że 1uz był jeszcze w Lexusie LS III generacji, a jednak okazało się, że jest już tam 3uz.
Jeśli chodzi o 1uz, też jest z VVti a jednak ludzie je ogarniają. Myślę, że bez dłubania można to postawić na seryjnym kompie i też będzie dobrze chodzić.
Moje pytanie głównie odnosiło się do tego, czy ktoś już kiedyś coś takiego przerabiał, czy raczej będzie to świeży pomysł;)
Z drugiej jednak strony różnice między 1uz, a 3uz nie są ogromne.
Po prostu byłem przekonany, że 1uz był jeszcze w Lexusie LS III generacji, a jednak okazało się, że jest już tam 3uz.
Jeśli chodzi o 1uz, też jest z VVti a jednak ludzie je ogarniają. Myślę, że bez dłubania można to postawić na seryjnym kompie i też będzie dobrze chodzić.
Moje pytanie głównie odnosiło się do tego, czy ktoś już kiedyś coś takiego przerabiał, czy raczej będzie to świeży pomysł;)
Z drugiej jednak strony różnice między 1uz, a 3uz nie są ogromne.
LS to spotoczna nazwa na silnik v8 GMa wiec nijak sie to ma do LexuSa
Widzialem swojego czasu kilka tych silników czekajacych na chetnych w Krakowie w dosc dobrze znanej firmie sprowadzajacej rózne motorynki z Japsu, ale pomimo ciekawej ceny (~4k ) po szybkim szukaniu w necie szybko temat mi przeszedł, nie pamietam juz czemu
Widzialem swojego czasu kilka tych silników czekajacych na chetnych w Krakowie w dosc dobrze znanej firmie sprowadzajacej rózne motorynki z Japsu, ale pomimo ciekawej ceny (~4k ) po szybkim szukaniu w necie szybko temat mi przeszedł, nie pamietam juz czemu
To samo tyczy sie 1UZ, na seryjnym kompie jest mega słabo, trzeba podpinać świnię a z tym ponoć nie tak hop siup albo SA
Wszystko zależy co chcesz zrobić. Jeżeli chodzi o 3uz to podłączenie przy seryjnym ECU będzie bez problemu. Górka może się zacząć przy uturbianiu ponieważ nie da się ogarnąć swinią. EMU podobno też nie przejdzie.claysman pisze:Czy ktoś gdzieś, coś kiedyś słyszał o 3uz do s13?
Byłem przekonany, że mam ls'a z 1uz, a tu hop- 3uz. Taki bonus;)
3uz jest zajebisty w serii jego prametry naprawdę wystarczą do amatorskiego upalania z nawiązką. Jeździłem sporo 3uz-em w GSku i naprawdę jestem mega zaskoczony jego charakterystyką i możliwościami.
P.S
LS430 miał tylko 3uz w GSMKII był najmocniejszy pałerem 1uz i od 00r 3uz.
szybki
1uz na seryjnym kompie jest strasznie przelany... Jeśli chcesz zostać na wolnossaku możesz dać Deta 3 i zmniejszyć dawkę paliwa ale lepiej nie ruszać zapłonu bo ten komp jest na tyle mądry że po czasie i tak zapłon się przestawi dlatego wystarczy zmniejszyć dawke paliwa i będzie git ale jak chcesz już go dłubać to tylko EMU wchodzi w gre Ja Jeśli będę na toruniu to niestety będę na seryjnym kompie bo nie zdążę uzbierać na deta i strojenie ;/