BMW V8 4.4L do s13 !

Wszystkie inne silniki

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Witam ! Z racji tego że sezon sie powoli kończy i coraz częściej myślę i planuje o tym co będe robił z moją s13 przez zimę , zbieram wszelkie informacje odnoście przeszczepu silnika bmw V8 4.4 l M62B44 do nissana.

Wiem wiem że mimo wielu takich projektów dalej jest to kontrowersyjne posunięcie i jest sprzeczne z japońską kulturą , to dla mnie jest to że tak głupio powiem "najbardziej logiczny wybór " bo na mój wybór miały wpływ długie rozmowy z wieloma profesjonalnymi kierowcami i mechanikami którzy budują drift-cary , oraz wieeeeeloma godz spędzonymi w sieci z opiniami itp

przeszukałem już cały net , driftforum, driftworks itp ale ciężko mi znaleść takie info jak :

-czy serwo musi zostać przesunięte do przodu ? widziałem projekt który miał tak jak seria ale nie wiem czy serwo nie było mniejsze .
- wszelkie zdjęcia łap silnika i skrzyni oraz ogólnie szczegółów komory silnika na wage złota !
- czy bez opuszczania belki nie da sie " zamknąć maski " z silnikiem pod nią bez wycinania dziury ?
- jak sobie poradzić z podłączeniem obrotomierza i prędkościomierza?
- czy da się podłączyć jakimś cudem nagrzewnice ?

mam jeszcze masę pytać ale wstrzymam sie żeby nie było że za dużo wymagam :D
Ostatnio zmieniony wt 03 wrz, 2013 19:28 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

a nie lepiej dac 1UZ i uturbic?
Awatar użytkownika
claysman
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 754
Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
Lokalizacja: Ujście k/Piły
Kontakt:

Koszta większe no i nie wiadomo jak z awaryjnością. Widać po przykładzie kolegi z Poznania, że jest się z czym bawić.
Nie popieram Twojego kroku Seba, no ale jeśli chodzi o logiczny wybór- chyba masz rację;)
Awatar użytkownika
maciu$
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: śr 28 lip, 2010 16:46
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Mi też cały czas chodzi po glowie S13ka z V8, też trochę zacząłem się tym interesować.
V8mka z BMW to fajna opcja, zależy jak chce się to ulepić z jaką skrzynią itp. bo np. skrzynia 6ka jest droga, do tego dochodzą takie kwiatki jak np. termostat za 5 setek.

Fajną opcją byłby ABZ czy inne V8 z Audi (na 40v podobno wchodzi zamach z V6, za czapkę gruszek, relatywnie mocna skrzynia 6b 1500zł), problem w tym, że do zestawu trzeba swapować dyfer z Audi więc dochodzi dodatkowa robota z półosiami, mocowaniem wszystkiego etc.
Obrazek
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

1UZ to drogi swap? kupujesz silnik, dzwon spawasz z jakakolwiek skrzynia (niekoniecznie CA18 ale tez sie da), sprzeglo i masz fajny japonski silnik w japonskiej budzie i jest to v8 :) ktore pozniej mozna doladowac i znosi dosc duzo :)
Silniki z bmw sa wysokie, wiec jak chcesz miec maske bez garba musisz nisko opuscic w silnik.
Tutaj masz fote kolegi Grzesboy, ktory ma m60b40 wrzucone, foty nie ma ale silnik jest dosc nisko, jak widac serwo sie miesci.

Obrazek
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

BanOff ma racje. Silniki od BMW wysoko siedzą. W mojej S13 jest wrzucony m30b30 i maskę od strony zawiasów mam podniesioną parę cm do góry. Także jakbyś nie chciał kombinować przy masce to musisz go tak jak kolega wyżej wspomniał nisko osadzić.
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Draxan pisze:a nie lepiej dac 1UZ i uturbic?
no właśnie po to chce V8 żeby nie było turbo i żadnej turbodziury oraz żeby to byla prosta konstrukcja a V8 z bmw ma więcej KM i NM od 1UZ więc ten silniki na pewno odpada . ogólnie to dotychczas 80 % czasu grzebie a 20 % jeżdżę a w następnym sezonie chce zrobić odwrotnie ... czyli mniej kombinować więcej sie bawić !
maciu$ pisze:V8mka z BMW to fajna opcja, zależy jak chce się to ulepić z jaką skrzynią
skrzynie wsadzę 5-biegową jest sporo tańsza i mniejsza ( nie trzeba ciąć tunelu tylko klepnąć w jednym miejscy z tego co sie dowiedziałem ) a co do awaryjności to na zawodach drift open wiele zawodników z V8 bmw ma piątki i nie narzekają
Ban0ff pisze: pozniej mozna doladowac i znosi dosc duzo :)
do M62b44 dojemy kompresor z jaguara i też zniesie dość dużo a koszty kompresora z innymi przeróbkami na pewno mniejsze niż np. koszt dużego turbo z kolektorami do 1jz lub 1uz
Ban0ff pisze:Silniki z bmw sa wysokie, wiec jak chcesz miec maske bez garba musisz nisko opuscic w silnik.
tu już sie dowiedziałem że albo robimy garba w masce , albo opuszczamy przednią belke na dystansach w dół i jest ok ... po mieście za dużo nie będe jeździł więc nie przeszkadza mi nisko zawieszona belka :)
dzięki za rady i prosze o jakieś fotki przerobionych łap jak ktoś ma albo wiedział gdzieś!
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Ban0ff pisze:jak widac serwo sie miesci.
no właśnie u mnie silnik już siedzi i SERYJNE serwo sie nie mieści a grzesboy ma od czegoś innego i właśnie do tego zmierzam:
Flacha dla tego kto mi powie od czego grzesboy ma to serwo dokładnie???

gadałem z neo2005 bo on u siebie też mam mniejsze od mitsubishi cota i mniej więcej pasuje ale wolał bym coś sprawdzonego co wiem że mieści sie przy V8 żeby nie marnować czasu na przerabianie itp

pisałem do grzesboy'a na driftforum i na maila ale nie odpisuje....
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

znajmoy ma kompresor w m62 montaz itd go kosztowal 10k ;)
co do serwa to nie mozna tak jak robi sie to w e30 przesunac ciut nabok?
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Chyba też podchodzi serwo od Suzuki Swift, ale trzeba o tym poczytać jeszcze.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
komargc
Stały gość
Stały gość
Posty: 275
Rejestracja: wt 30 gru, 2008 18:48
Lokalizacja: olsztyn

serwo micra, szkoda ze wziales m62 bo przy m60 jest o wiele mniej pracy, ale jak juz go masz to obrotek mozesz rozkminic na licznikach bmw r4 + takie gowienko za 100zl sie wlutowuje lub sygnal ze stand alone , o ile chcesz go montowac lapy zrob w taki desen ceownik plytka gora dol na dole z regulacjia przod tyl , zreszta przymierz i wloz ceownik a sam zobaczysz ze wystarczy go przyciac odpowiednio i samo wyjdzie
czesci do s13 tanio
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

serwo micra, szkoda ze wziales m62 bo przy m60 jest o wiele mniej pracy, ale jak juz go masz to obrotek mozesz rozkminic na licznikach bmw r4 + takie gowienko za 100zl sie wlutowuje lub sygnal ze stand alone , o ile chcesz go montowac lapy zrob w taki desen ceownik plytka gora dol na dole z regulacjia przod tyl , zreszta przymierz i wloz ceownik a sam zobaczysz ze wystarczy go przyciac odpowiednio i samo wyjdzie
ale co serwo micra? że pasuje czy że grzesboy ma takie w swoim aucie?

ja mam m62 ale z wiązką od m60 tak że podłączenie proste a +40NM piechotą nie chodzi :)
obrotomierz będe miał raczej jakis duży w stylu auto gauge z shift light'em a jeśli chodzi o łapy silnika to już mam pospawane na własnym patencie 8)
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

z tym ze te 4.4 slyszalem ze lubia sie wysrywać ;/ i ze 4 byly bardziej pancerne....
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Artur1020 pisze:z tym ze te 4.4 slyszalem ze lubia sie wysrywać ;/ i ze 4 byly bardziej pancerne....
takie mity i legendy ... gadałem z puzami i z Wierzbą czyli znawcami tematu i sami wkładają 4.4 na elektryce 4.0 i wszystko bangla ! oprócz elektryki silniki tylko pojemnością sie różnią...
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
Artur1020
Postojebca
Postojebca
Posty: 1643
Rejestracja: pn 15 lut, 2010 22:46
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

....tego ci zycze ;) i oby bylo to prawda ;)
Niesz sztuka zabić muche przednia szyba tylko boczną =)))
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki reszta”