Witam ! Z racji tego że sezon sie powoli kończy i coraz częściej myślę i planuje o tym co będe robił z moją s13 przez zimę , zbieram wszelkie informacje odnoście przeszczepu silnika bmw V8 4.4 l M62B44 do nissana.
Wiem wiem że mimo wielu takich projektów dalej jest to kontrowersyjne posunięcie i jest sprzeczne z japońską kulturą , to dla mnie jest to że tak głupio powiem "najbardziej logiczny wybór " bo na mój wybór miały wpływ długie rozmowy z wieloma profesjonalnymi kierowcami i mechanikami którzy budują drift-cary , oraz wieeeeeloma godz spędzonymi w sieci z opiniami itp
przeszukałem już cały net , driftforum, driftworks itp ale ciężko mi znaleść takie info jak :
-czy serwo musi zostać przesunięte do przodu ? widziałem projekt który miał tak jak seria ale nie wiem czy serwo nie było mniejsze .
- wszelkie zdjęcia łap silnika i skrzyni oraz ogólnie szczegółów komory silnika na wage złota !
- czy bez opuszczania belki nie da sie " zamknąć maski " z silnikiem pod nią bez wycinania dziury ?
- jak sobie poradzić z podłączeniem obrotomierza i prędkościomierza?
- czy da się podłączyć jakimś cudem nagrzewnice ?
mam jeszcze masę pytać ale wstrzymam sie żeby nie było że za dużo wymagam
BMW V8 4.4L do s13 !
Moderator: Moderator
Ostatnio zmieniony wt 03 wrz, 2013 19:28 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
a nie lepiej dac 1UZ i uturbic?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- claysman
- Stary Wyjadacz
- Posty: 754
- Rejestracja: pn 09 sty, 2012 22:19
- Lokalizacja: Ujście k/Piły
- Kontakt:
Koszta większe no i nie wiadomo jak z awaryjnością. Widać po przykładzie kolegi z Poznania, że jest się z czym bawić.
Nie popieram Twojego kroku Seba, no ale jeśli chodzi o logiczny wybór- chyba masz rację;)
Nie popieram Twojego kroku Seba, no ale jeśli chodzi o logiczny wybór- chyba masz rację;)
Mi też cały czas chodzi po glowie S13ka z V8, też trochę zacząłem się tym interesować.
V8mka z BMW to fajna opcja, zależy jak chce się to ulepić z jaką skrzynią itp. bo np. skrzynia 6ka jest droga, do tego dochodzą takie kwiatki jak np. termostat za 5 setek.
Fajną opcją byłby ABZ czy inne V8 z Audi (na 40v podobno wchodzi zamach z V6, za czapkę gruszek, relatywnie mocna skrzynia 6b 1500zł), problem w tym, że do zestawu trzeba swapować dyfer z Audi więc dochodzi dodatkowa robota z półosiami, mocowaniem wszystkiego etc.
V8mka z BMW to fajna opcja, zależy jak chce się to ulepić z jaką skrzynią itp. bo np. skrzynia 6ka jest droga, do tego dochodzą takie kwiatki jak np. termostat za 5 setek.
Fajną opcją byłby ABZ czy inne V8 z Audi (na 40v podobno wchodzi zamach z V6, za czapkę gruszek, relatywnie mocna skrzynia 6b 1500zł), problem w tym, że do zestawu trzeba swapować dyfer z Audi więc dochodzi dodatkowa robota z półosiami, mocowaniem wszystkiego etc.
1UZ to drogi swap? kupujesz silnik, dzwon spawasz z jakakolwiek skrzynia (niekoniecznie CA18 ale tez sie da), sprzeglo i masz fajny japonski silnik w japonskiej budzie i jest to v8 ktore pozniej mozna doladowac i znosi dosc duzo
Silniki z bmw sa wysokie, wiec jak chcesz miec maske bez garba musisz nisko opuscic w silnik.
Tutaj masz fote kolegi Grzesboy, ktory ma m60b40 wrzucone, foty nie ma ale silnik jest dosc nisko, jak widac serwo sie miesci.
Silniki z bmw sa wysokie, wiec jak chcesz miec maske bez garba musisz nisko opuscic w silnik.
Tutaj masz fote kolegi Grzesboy, ktory ma m60b40 wrzucone, foty nie ma ale silnik jest dosc nisko, jak widac serwo sie miesci.
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv
S13 2JZ / 730HP 820NM
S13 2JZ / 730HP 820NM
BanOff ma racje. Silniki od BMW wysoko siedzą. W mojej S13 jest wrzucony m30b30 i maskę od strony zawiasów mam podniesioną parę cm do góry. Także jakbyś nie chciał kombinować przy masce to musisz go tak jak kolega wyżej wspomniał nisko osadzić.
no właśnie po to chce V8 żeby nie było turbo i żadnej turbodziury oraz żeby to byla prosta konstrukcja a V8 z bmw ma więcej KM i NM od 1UZ więc ten silniki na pewno odpada . ogólnie to dotychczas 80 % czasu grzebie a 20 % jeżdżę a w następnym sezonie chce zrobić odwrotnie ... czyli mniej kombinować więcej sie bawić !Draxan pisze:a nie lepiej dac 1UZ i uturbic?
skrzynie wsadzę 5-biegową jest sporo tańsza i mniejsza ( nie trzeba ciąć tunelu tylko klepnąć w jednym miejscy z tego co sie dowiedziałem ) a co do awaryjności to na zawodach drift open wiele zawodników z V8 bmw ma piątki i nie narzekająmaciu$ pisze:V8mka z BMW to fajna opcja, zależy jak chce się to ulepić z jaką skrzynią
do M62b44 dojemy kompresor z jaguara i też zniesie dość dużo a koszty kompresora z innymi przeróbkami na pewno mniejsze niż np. koszt dużego turbo z kolektorami do 1jz lub 1uzBan0ff pisze: pozniej mozna doladowac i znosi dosc duzo
tu już sie dowiedziałem że albo robimy garba w masce , albo opuszczamy przednią belke na dystansach w dół i jest ok ... po mieście za dużo nie będe jeździł więc nie przeszkadza mi nisko zawieszona belkaBan0ff pisze:Silniki z bmw sa wysokie, wiec jak chcesz miec maske bez garba musisz nisko opuscic w silnik.
dzięki za rady i prosze o jakieś fotki przerobionych łap jak ktoś ma albo wiedział gdzieś!
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
no właśnie u mnie silnik już siedzi i SERYJNE serwo sie nie mieści a grzesboy ma od czegoś innego i właśnie do tego zmierzam:Ban0ff pisze:jak widac serwo sie miesci.
Flacha dla tego kto mi powie od czego grzesboy ma to serwo dokładnie???
gadałem z neo2005 bo on u siebie też mam mniejsze od mitsubishi cota i mniej więcej pasuje ale wolał bym coś sprawdzonego co wiem że mieści sie przy V8 żeby nie marnować czasu na przerabianie itp
pisałem do grzesboy'a na driftforum i na maila ale nie odpisuje....
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Chyba też podchodzi serwo od Suzuki Swift, ale trzeba o tym poczytać jeszcze.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
serwo micra, szkoda ze wziales m62 bo przy m60 jest o wiele mniej pracy, ale jak juz go masz to obrotek mozesz rozkminic na licznikach bmw r4 + takie gowienko za 100zl sie wlutowuje lub sygnal ze stand alone , o ile chcesz go montowac lapy zrob w taki desen ceownik plytka gora dol na dole z regulacjia przod tyl , zreszta przymierz i wloz ceownik a sam zobaczysz ze wystarczy go przyciac odpowiednio i samo wyjdzie
czesci do s13 tanio
ale co serwo micra? że pasuje czy że grzesboy ma takie w swoim aucie?serwo micra, szkoda ze wziales m62 bo przy m60 jest o wiele mniej pracy, ale jak juz go masz to obrotek mozesz rozkminic na licznikach bmw r4 + takie gowienko za 100zl sie wlutowuje lub sygnal ze stand alone , o ile chcesz go montowac lapy zrob w taki desen ceownik plytka gora dol na dole z regulacjia przod tyl , zreszta przymierz i wloz ceownik a sam zobaczysz ze wystarczy go przyciac odpowiednio i samo wyjdzie
ja mam m62 ale z wiązką od m60 tak że podłączenie proste a +40NM piechotą nie chodzi
obrotomierz będe miał raczej jakis duży w stylu auto gauge z shift light'em a jeśli chodzi o łapy silnika to już mam pospawane na własnym patencie
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
takie mity i legendy ... gadałem z puzami i z Wierzbą czyli znawcami tematu i sami wkładają 4.4 na elektryce 4.0 i wszystko bangla ! oprócz elektryki silniki tylko pojemnością sie różnią...Artur1020 pisze:z tym ze te 4.4 slyszalem ze lubia sie wysrywać ;/ i ze 4 byly bardziej pancerne....
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."